Η Αθήνα να μην γίνει… Ρόδος ή Κρήτη
  •  Η Αθήνα, ως γνωστόν, εξελίσσεται στο νέο… δυνατό χαρτί του ελληνικού τουρισμού.
  •  Αρκετοί χαρακτηρίζουν success story την πρόοδο που πέτυχε η ελληνική πρωτεύουσα τα τελευταία χρόνια στον τομέα της φιλοξενίας.
  •  Εκτίμηση των περισσοτέρων είναι ότι μπορεί να φτάσει να υποδέχεται έως και 10 εκατ. τουρίστες τον χρόνο.
  •  Εδώ κάπου μπαίνει ένα αλλά… Και αυτό αφορά στην ποιότητα των τουριστών και στα χρήματα που μπορούν να ξοδέψουν.
  •  «Το θέμα», όπως μας λέει έμπειρος άνθρωπος της αγοράς, «δεν είναι να γίνουμε Ρόδος και Κρήτη».
  •  Δηλαδή να γεμίσει η πόλη με ξενοδοχεία και να έρθει κόσμος που δεν θα μπορεί να ξοδέψει τα αναμενόμενα.
  •  Το στοίχημα, συνεχίζει, «είναι να έρθουν τουρίστες υψηλής οικονομικής στάθμης που θα αφήσουν χρήματα στην αγορά».
  •  Ήδη υπάρχει αρκετή γκρίνια στον εμπορικό κόσμο για τη μειωμένη αγοραστική δύναμη των ξένων επισκεπτών.
  •  Μεγάλη απώλεια θεωρούνται οι Κινέζοι τουρίστες, οι οποίοι φέτος προτίμησαν άλλες πολιτείες…

—————–

Το ανεξήγητο ράλι της ελληνικής τρούφας

  •  Δεν υπάρχει τρόφιμο που η τιμή του να μην έχει αυξηθεί τον τελευταίο ένα χρόνο.
  •  Εάν κάποιος γνωρίζει, τον παρακαλούμε να μας ενημερώσει…
  •  Και θα αναδείξουμε το θέμα δεόντως (αυτή και εάν είναι είδηση που θα έλεγαν και οι φίλοι δημοσιογράφοι).
  •  Ακόμη και σε προϊόντα που δεν έχουν κάποιο φοβερό κόστος παραγωγής και η πρώτη ύλη παρέχεται άφθονη και σχεδόν δωρεάν από την μάνα γη οι ανατιμήσεις καίνε…
  •  Όπως για παράδειγμα η τρούφα.
  •  Στέλεχος γνωστής βιομηχανίας που προμηθεύεται ελληνική τρούφα καταγγέλνει πως η κατάσταση εκεί… «έχει ξεφύγει».
  •  Παραγωγός στη Βόρεια Ελλάδα τον ενημέρωσε, χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση, ότι θα ανεβάσει και άλλο τις τιμές γιατί δεν… βγαίνει.
  •  Και ενώ όπως υποστηρίζει η τιμή της τρούφας από 300 ευρώ το κιλό πέρυσι σήμερα την αγοράζει προς περίπου 500 ευρώ…
  •  Αντιλαμβάνεστε λοιπόν ότι ο βιομήχανος μετά την παραπάνω ανακοίνωση έμεινε κάγκελο.
  •  Ωστόσο, αναγκάζεται να πληρώσει το κάτι παραπάνω γιατί δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά.
  •  Βλέπετε, διαφημίζει ότι το προϊόν του περιέχει ελληνική τρούφα…

Latest News