Οταν η Μάργκοτ Ρόμπι κάθισε στο τραπέζι των συζητήσεων με τη Warner Bros συζητώντας τις ιδέες της για το πώς θα έπρεπε να είναι η ταινία της «Barbie», σύμφωνα με τον αστικό μύθο, πήρε τα στελέχη της εταιρεας παραγωγής με το μέρος της αφού τους είπε πως η κινηματογραφική μεταφορά της ζωής της κούκλας της Mattel θα μπορούσε να φέρει στα ταμεία τους περισσότερο από ένα δισεκατομμύριο δολάρια. Την περασμένη εβδομάδα η πρόβλεψή της έγινε πραγματικότητα αφού η ταινία έχει πετύχει 1,18 δισεκατομμύρια δολάρια εισπράξεων μόλις σε 17 ημέρες από την κυκλοφορία της. Η σκηνοθέτριά της, μάλιστα, η Γκρέτα Γκέργουικ, έγινε η πρώτη γυναίκα δημιουργός που βλέπει τη δουλειά της να έχει εισπράξεις άνω του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων. Το πρόσφατο σε μία σειρά ρεκόρ τα οποία έσπασε η «Barbie» καθιστά την επίδοσή της εντυπωσιακή. Κι αυτό γιατί μόλις 53 άλλες ταινίες στην ιστορία του κινηματογράφου έχουν πετύχει να σπάσει το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων. Αν μάλιστα στην εξίσωση βάλουμε την ποιότητα των έργων στο κλαμπ του ενός δισεκατομμυρίου που μονοπωλείται από σίκουελ, ριμέικ και υπερήρωες, τότε μένουν λίγες πραγματικά καλές επιλογές που να δικαιολογούν την εμπορική επιτυχία, σύμφωνα με τον Guardian.
Μαργκότ Ρόμπι: Το υπέρογκο πόσο εισπράξεων για τη Barbie
Τιτανικός
Σχεδόν τρεις δεκαετίες μετά την κυκλοφορία του, το φιλμ αρνείται να βουλιάξει στο διεθνές box office και παραμένει ένα από τα φιλμ με τη μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία όλων των εποχών. Στη σημερινή κινηματογραφική πραγματικότητα που τα παγόβουνα της εμπορικής επιτυχίας έχουν πολλαπλαστιαστεί, η μεγάλη παραγωγή του Τζέιμς Κάμερον συνεχίζει να τα αποφεύγει έστω κι αν έχει μετατρέψει μια τρομακτική ιστορία ναυαγίου σ’ ένα κλασικό ρομάντζο. Υπάρχει κάτι αναζωογονητικό στο να βλέπεις μια ταινία να συνεχίζει να πλέει ως μοναδική οντότητα μέσα σ’ έναν ωκεανό πρόχειρων δουλειών που απλώς εκμεταλλεύονται αναγνωρίσιμες ιστορίες.
Ο Σκοτεινός Ιππότης (The Dark Knight)
Τον Ιούλιο του 2008, μόλις το σίκουλ του «Batman Begins» με τον Χιθ Λέτζερ στον ρόλο του Τζόκερ βγήκε στους κινηματογράφους, οι ειδικοί προέβλεπαν πως είχε τη δυναμική να κάνει παγκόσμιο ρεκόρ εισπράξεων, φτάνοντας να νικήσει μέχρι και τον «Τιτανικό». Οντως έγινε το πιο εμπορικού φιλμ της χρονιάς, με 1,006 δισεκατομμύρια δολάρια στο διεθνές box office. Η επιτυχία του έγκειται κυρίως στο ότι πήρε έναν άμεσα αναγνωρίσιμο ήρωα και, παίζοντας με τη νοσταλγία, του έδωσε νέα δυναμική για να πει μια ιστορία με κρυφό βάθος. Στον «Σκοτεινό Ιππότη», ένας υπερήρωας κάνει ένα βήμα πίσω όταν μια μέρα έρχεται ένας κλόουν που χαράζει ένα τρομακτικό χαμόγελο στα χείλια μας για πλάκα.
Εκδικητές: Ο πόλεμος της αιωνιότητας (Avengers: Infinity War)
To τρίτο κατά σειρά φιλμ των «Εκδικητών» έσπασε το ρεκόρ όλων των εποχών το Σαββατοκύριακο της πρεμιέρας του αφού είχε εισπράξεις 630 εκατομμυρίων δολαρίων. Συνεχίζοντας την τρελή του πορεία στους κινηματογράφους, απέδειξε πως το σύμπαν της Marvel είναι πιο ισχυρό από ποτέ (κι ας κάνει σήμερα αμφιβόλου ποιότητος δουλειές) αφού τον Ιούνιο του 2018 ξεπέρασε τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια κι έγινε μόλις η τέταρτη ταινία που πετυχαίνει κάτι αντίστοιχο. Σήμερα φιγουράρει στην τέταρτη θέση της λίστας των παραγωγών με τη μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία στην ιστορία, έχοντας κερδίσει 2,05 δισεκατομμύρια δολάρια εισπράξεις. Κι ας χαρακτηρίστηκε το τέλος της από μία μνημειώδη γκάφα.
Toy Story 3
Στην εμπορική επιτυχία κι ακόμα παραπέρα πέταξε ο Μπαζ Λάιτγιαρ, ο Σερίφης Γούντι και οι υπόλοιποι ήρωες του τρίτου μέρος της γνωστής ταινίας κινουμένων σχεδίων. Οταν κυκλοφόρησε το 2010 είχε εισπράξεις 1,067 δισεκατομμυρίων δολαρίων, γράφοντας ιστορία για την Disney αφού έγινε το πιο εμπορικό φιλμ της Pixar όλων των εποχών αλλά και το animation με τις περισσότερες εισπράξεις στο διεθνές box office. Και μάλλον όχι άδικα αφού κάποιοι από τους πιο αγαπημένους χαρακτήρες στην ιστορία του κινηματογράφου συνειδητοποιούν ότι ο ιδιοκτήτης τους τούς έχει ξεπεράσει και αναγκάζονται να αντιμετωπίσουν τη ζοφερή πραγματικότητα μιας ζωής χωρίς σκοπό.
Jurassic Park
Οταν η ταινία του Στίβεν Σπίλμπεργκ με τους γιγαντιαίους δεινόσαυρους κυκλοφόρησε στους κινηματογράφους το 1993, δεν ξεπέρασε το όριο του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων σε εισπράξεις, μένοντας λίγο παρακάτω, στα 970 εκατομμύρια δολάρια. Τελικά τα κατάφερε δύο δεκαετίες αργότερα, με το λανσάρισμα της τρισδιάστατης εκδοχής του φιλμ που έφερε στους παραγωγούς του 1,109 δισεκατομμύρια δολάρια από το παγκόσμιο box office. Σε τροχιά δισεκατομμυρίου μπήκαν και οι επόμενες ταινίες «Jurassic World», «Jurassic World: Fallen Kingdom» και «Jurassic World Dominion» συγκεντρώνοντας συνολικά 6,02 δισεκατομμύρια δολάρια. Παρ’ όλ’ αυτά, η πρώτη ταινία έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά των θεατών!
Πηγή: ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΑ ΝΕΑ
Latest News
«Χρυσό» συμβόλαιο υπέγραψε η Nike με την Barcelona FC
Ο καταλανικός ποδοσφαιρικός όμιλος ανανέωσε για μια δεκαετία τη συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών
Βρίσκουν νόημα οι εργαζόμενοι στην εργασία τους; - Γιατί 1 στους 3 βλέπουν προς την έξοδο
Οι εργαζόμενοι περιμένουν ότι η εργασία τους, θα τους προσφέρει περισσότερα - Σε κρίσιμο σταυροδρόμι η σχέση τους με τους εργοδότες
Επείγουσα σύγκληση του ΠΟΥ για τον ιό mpox – Τι προκαλεί ανησυχία
Σε επείγουσα συνεδρίαση κάλεσε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγεία για τον ιό mpox, με στόχο να συζητηθεί αν η νόσος παραμένει παγκόσμια υγειονομική κρίση.
Είναι τα ταξίδια η «απάντηση» στην πρόωρη γήρανση;
Σύμφωνα με τους επιστήμονες, τα ταξίδια, εκτός από χαρά αποτελούν και μια ισχυρή άμυνα ενάντια στη γήρανση
Μάρτιν Γουλφ: Ο νέος, επικίνδυνος κόσμος του Τραμπ
Ο επικεφαλής οικονομικός αρθρογράφος των «Financial Times» μιλάει στα «ΝΕΑ Σαββατοκύριακο» για το αποτέλεσμα των αμερικανικών εκλογών και το μέλλον της δημοκρατίας ενόψει της επίσκεψής του στην Αθήνα
Τι διαβάζουν οι Αμερικανοί μετά την εκλογή Τραμπ - Γιατί επιλέγουν το «1984»
Πώς η πολιτική ατζέντα του Ντόναλντ Τραμπ αλλάζει τις λογοτεχνικές προτιμήσεις των Αμερικανικών
Extreme makeover στα αγγλικά γήπεδα - Το σχέδιο της Premier League για να αυξήσει τα έσοδα
Οι κορυφαίοι ποδοσφαιρικοί σύλλογοι της Premier League προσπαθούν να αυξήσουν τη χωρητικότητα κατά τουλάχιστον 14% την επόμενη δεκαετία
Τα μυστικά του βιοχάκινγκ που κρατάνε τον ΛεΜπρόν Τζέιμς βασιλιά του ΝΒΑ
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ακολουθεί μια συγκεκριμμένη ρουτίνα για να διατηρεί το σώμα στην αρμονία που απαιτείται
Τόνι Τοντ: Πέθανε ο σκοτεινός «Candyman» σε ηλικία 69 ετών
O πολυσχιδής ηθοποιός Τόνι Τοντ εμφανίστηκε σε περισσότερες από 200 κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές συμπεριλαμβανομένων των Final Destination, The Rock, The Crow και Platoon
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης