Η περιοδεία «Eras» της Τέιλορ Σουίφτ θα μπορούσε να αποφέρει έσοδα 2,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων μόνο από τις πωλήσεις εισιτηρίων στη Βόρεια Αμερική, σύμφωνα με στοιχεία έρευνας από την εταιρεία QuestionPro που δημοσίευσε το CNN. Αυτό το άνευ προηγουμένου ποσό, που αντιπροσωπεύει τις πρωτογενείς πωλήσεις εισιτηρίων για τις ΗΠΑ, καταγράφεται ενώ η Σουίφτ μόλις ολοκλήρωσε τις εμφανίσεις στο Λος Άντζελες, ενώ ένα δεύτερο σκέλος της περιοδείας στη Βόρεια Αμερική έρχεται τον επόμενο χρόνο.

Τα αναφερόμενα ποσά αποτελούν το πιο πρόσφατο παράδειγμα της απίστευτης ζήτησης για ψυχαγωγία και εμπειρίες που βοήθησαν στην τόνωση της οικονομίας, και πιο συγκεκριμένα, αποτελούν μια εκπληκτική επίδειξη της δύναμης και της επιρροής της Σουίφτ στις τοπικές οικονομίες των ΗΠΑ.

Η μέση τιμή των εισιτηρίων προπώλησης και πρώτης πώλησης ήταν $ 455,78 και η Σουίφτ έχει συνολικά 68 προγραμματισμένες παραστάσεις στη Βόρεια Αμερική.

Ο μέσος όρος παρακολούθησης ανά παράσταση ήταν 72.459 άτομα, σύμφωνα με τα δεδομένα της QuestionPro.

Το συνολικό άθροισμα δίνει το ποσό των 2,2 δισ. δολαρίων, κάτι που θα έκανε την «Eras» την περιοδεία με τα υψηλότερα κέρδη που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ. Η περιοδεία «Farewell Yellow Brick Road» του Έλτον Τζον ήταν ο προηγούμενος κάτοχος του ρεκόρ, με εισπράξεις άνω των 887 εκατομμυρίων δολαρίων από το 2018 έως το 2023, σύμφωνα με τον Λάρι Μίλερ, διευθυντή του μουσικού επιχειρηματικού προγράμματος στο Πανεπιστήμιο Steinhardt της Νέας Υόρκης.

Το «Eras» έχει γίνει ένα από τα μεγαλύτερα κοινωνικά γεγονότα της χρονιάς, με τους θεατές των συναυλιών να ξοδεύουν χιλιάδες δολάρια σε εισιτήρια, ρούχα, μεταφορές και ταξιδιωτικά καταλύματα. Οι συμμετέχοντες σε μια δημοσκόπηση της QuestionPro με 862 άτομα που δήλωσαν ότι παρακολούθησαν τουλάχιστον μια συναυλία του “Eras”, δήλωσαν ότι ξόδεψαν κατά μέσο όρο $291,62 ο καθένας για τα ρούχα τους, $ 214,80 σε εμπορεύματα και $131,48  για φαγητό και ποτό.

«Οικονομικό φαινόμενο»

«Η περιοδεία “Eras” της Τέιλορ Σουίφτ ξαναγράφει το βιβλίο των οικονομικών της ψυχαγωγίας», δήλωσε στο CNN ο Κρις Λέιντεν, διευθυντής μάρκετινγκ ανάπτυξης στο SeatGeek. «Δεν είναι απλώς μια ερμηνεύτρια – είναι ένα οικονομικό φαινόμενο».

Η μέση τιμή μεταπώλησης ενός εισιτηρίου «Eras» ήταν 1.607 δολάρια, είπε η SeatGeek στο CNN. Αυτό είναι 741% υψηλότερο από την περιοδεία της “Reputation” το 2018, κατά την οποία η μέση τιμή εισιτηρίου μεταπώλησης ήταν $191.

Η Σουίφτ ολοκλήρωσε το τελευταίο της σόου στις ΗΠΑ «Eras» φέτος στο Λος Άντζελες τον Αύγουστο — αλλά όχι χωρίς να προσθέσει ημερομηνίες διεθνούς περιοδείας, ένα άλλο σκέλος της περιοδείας στη Βόρεια Αμερική, ανακοινώνοντας την επανηχογράφηση των άλμπουμ της «1989» και «Speak Now» και κυκλοφορώντας το τελευταίο άλμπουμ. Ξεκινά το σκέλος της περιοδείας της στη Λατινική Αμερική αργότερα αυτό το μήνα.

Φιλάνθρωπη

Νωρίτερα αυτό το μήνα, δόθηκαν επιταγές 100.000 δολαρίων στον κάθε φορτηγατζή για την περιοδεία.

Τράπεζες τροφίμων στις κοινότητες όπου έχει εμφανιστεί δήλωσαν ότι έλαβαν τεράστιες δωρεές από τη Σουίφτ, επιτρέποντας στα ντουλάπια να αναπληρώσουν τα αποθέματά τους. Ένα δίκτυο τράπεζας τροφίμων στην Αριζόνα είπε ότι η δωρεά της Σουίφτ της επέτρεψε να στείλει πολλά κοντέινερ γεμάτα με 15 τόνους φρέσκων προϊόντων το καθένα στις τράπεζες τροφίμων-μέλη της.

Οι έμποροι λιανικής έχουν επίσης δει μια ώθηση από τους επισκέπτες των συναυλιών της που αναζητούν ρούχα που ταιριάζουν με το θέμα του «Eras» της Σουίφτ. Τα καταστήματα διαθέτουν τα πάντα, από φορεματάκια και μεταλλιζέ μπότες μέχρι ρομαντικά, άνετα μακριά φορέματα και τολμηρά κόκκινα φορέματα σε φαν της που ψωνίζουν για εμφανίσεις συναυλιών.

Η Σουίφτ φιγουράρισε στο Beige Book της Federal Reserve, μια συλλογή απαντήσεων σε έρευνες από επιχειρήσεις σε όλη τη χώρα. Σύμφωνα με μια επιχείρηση, «ο Μάιος ήταν ο ισχυρότερος μήνας για έσοδα για ξενοδοχεία στη Φιλαδέλφεια από την έναρξη της πανδημίας, σε μεγάλο βαθμό λόγω της εισροής προσκεκλημένων για τις συναυλίες του Τέιλορ Σουίφτ στην πόλη», έγραψαν αξιωματούχοι της Fed.

Η Σουίφτ ξεκίνησε την πολυαναμενόμενη τουρνέ «Eras» – την πρώτη της περιοδεία μετά την περιοδεία της στο στάδιο «Reputation» το 2018 – τον Μάρτιο. Η παράσταση περιλαμβάνει ένα εκτεταμένο, περίπου τριών ωρών σετ που καλύπτει τα 14 χρόνια της καριέρας της.

Η κατάρρευση του Ticketmaster

Το να βρουν εισιτήρια οι φαν ήταν κόλαση, αν και έφερε τον παράδεισο σε αυτούς που τα εξασφάλιζαν. Η μεγάλη ζήτηση «έριξε» τον ιστότοπο της Ticketmaster τον περασμένο Νοέμβριο, όταν τα εισιτήρια προπώλησης κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά, αφήνοντας ορισμένους θαυμαστές αποκλεισμένους ακόμη και αν είχαν κωδικούς πρόσβασης. Αυτό ώθησε ορισμένους φαν να υποβάλουν μήνυση κατά της Ticketmaster

Οι θαυμαστές που δεν μπορούσαν να εξασφαλίσουν εισιτήρια δεν αποθαρρύνθηκαν από το να κατευθυνθούν στους χώρους στάθμευσης των συναυλιών για να ακούσουν από εκεί, σύμφωνα με την πλατφόρμα ανάλυσης δεδομένων Placer.ai.

Κατά τη διάρκεια των τριών νυχτών της στάσης της περιοδείας στο Νάσβιλ του Τενεσί, περίπου το 33% του συνολικού πλήθους που μαζεύτηκε στο Nissan Stadium κατά τη διάρκεια των συναυλιών στεκόταν έξω από το χώρο σε πάρκινγκ. Ομάδες συγκεντρώθηκαν επίσης απέξω από τις συναυλίες στη Φιλαδέλφεια και στο Άρλινγκτον του Τέξας.

Η περιοδεία της Σουίφτ έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2024, υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα παρατείνει ξανά την περιοδεία. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς έναν άλλο μουσικό καλλιτέχνη να ξεπερνά το ρεκόρ της «Eras», αλλά ίσως το κάνει η ίδια.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης