· Βασικό θέμα συζήτησης αποτελεί στην πιάτσα η κερδοφορία των σούπερ μάρκετ.
· Απόλυτα λογικό μιας και η ακρίβεια στα… ράφια κυριολεκτικά «θερίζει».
· Όλοι αναρωτιούνται πόσο κερδίζουν οι μεγάλοι παίκτες του λιανεμπορίου τροφίμων και εάν πράγματι βάζουν πλάτη, όπως διατείνονται…
· Η στιγμή της αλήθειας πλησιάζει αφού πολύ σύντομα θα αναρτηθούν (βάση νόμου) τα οικονομικά αποτελέσματά τους.
· Τα βλέμματα στρέφονται κατά κύριο λόγο στον Σκλαβενίτη, ο οποίος αποτελεί βαρόμετρο για την αγορά λόγω μεγέθους και παρουσίας.
· Θυμίζουμε πως η εταιρεία της οικογένειας Σκλαβενίτη μετά την εξαγορά της παραπαίουσας Μαρινόπουλος είναι με διαφορά η μεγαλύτερη δύναμη στον κλάδο.
· Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην ιστοσελίδα της, διαθέτει συνολικά 526 Καταστήματα και εξυπηρετεί κατά μέσο όρο 650.000 πελάτες την ημέρα!
· Το 2021, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ανήλθε στα 3,98 δισ. ευρώ (λέγεται πως το φράγμα των 4 δισ. ευρώ ανήκει στο παρελθόν).
· Κοντός ψαλμός αλληλούια…
——————-
Επιστροφή στην Πάτρα για τα McDonalds
· Στην Πάτρα επιστρέφουν τα McDonalds.
· Πληροφορούμαστε πως το νέο κατάστημα της αμερικανικής αλυσίδας θα λειτουργήσει στη συμβολή των οδών Κολοκοτρώνη και Ρήγα Φεραίου στο κέντρο της πόλης.
· Εκεί όπου στεγαζόταν παλαιότερα υποκατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς.
· Οι εργασίες βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και εκτιμάται πως θα είναι έτοιμο να ανοίξει μέσα στο Φθινόπωρο.
· Για την ιστορία να πούμε πως η εταιρεία γρήγορου φαγητού διατηρούσε παρουσία πριν από περίπου 20 χρόνια.
· Ωστόσο, στο πλαίσιο των περικοπών στα πέτρινα χρόνια που βίωσε μετά το ξέσπασμα της ελληνικής κρίσης αναγκάστηκε να κλείσει σημεία πώλησης στην επαρχία.
· Με και την επιστροφή στην Πάτρα, τα McDonalds ανακτούν την παρουσία τους στις μεγάλες περιφερειακές πόλεις της χώρας (Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ηράκλειο).
———————-
Το εμπόριο… σε δεκαήμερο σπριντ
· Τα… ρέστα της ετοιμάζεται να παίξει η αγορά κατά το τελευταίο δεκαήμερο των θερινών εκπτώσεων.
· Μαθαίνουμε πως τα εμπορικά καταστήματα θα κάνουν γενναίες εκπτώσεις, πάνω από 50% στα είδη της απερχόμενης σεζόν, με στόχο να «ξεστοκάρουν».
· Και φυσικά να καλύψουν στο μέτρο του δυνατού τις απώλειες που κατέγραψαν σε μια μάλλον υποτονική περίοδο εκπτώσεων.
· Τα ταμεία δεν γέμισαν όπως περίμεναν και προσδοκούσαν οι επιχειρηματίες.
· Πέρα από την πίεση που υφίσταται η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών ρόλο και μάλιστα καταλυτικό έπαιξε ο καύσωνας.
· Οι υψηλές θερμοκρασίες καθήλωσαν στην κυριολεξία την κίνηση. «Δεν κυκλοφορούσε ψυχή», όπως μας λένε χαρακτηριστικά οι πηγές μας.
· Βέβαια, για μια ακόμη φορά τα μεγάλα malls και οι αλυσίδες είχαν καλύτερη τύχη αφού για μια ακόμη φορά βγήκα κερδισμένα…
· Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι η αγορά κινείται με δυο ταχύτητες, με τη διαφορά να διευρύνεται διαρκώς…