Και η Νάξος στο κλαμπ της… Μυκόνου
  • Είναι γνωστό ότι η ακρίβεια έχει μετακομίσει στα νησιά, όπου παραθερίζουν αρκετοί Έλληνες.
  • Και δεν αναφερόμαστε στην Πάρο ή στην Ίο, τα οποία έχει χτυπήσει από καιρό «ο ιός της Μυκόνου».
  • Αλλά για μέρη που φημίζονταν για τις προσιτές τιμές τους, όπως για παράδειγμα η Νάξος.
  • Η στήλη λαμβάνει αρκετές καταγγελίες για την εκτόξευση των τιμών στο νησί όχι μόνο στα καταλύματα, αλλά και στα εστιατόρια.
  • Φίλος της στήλης που επισκέπτεται κάθε χρόνο την αποκαλούμενη και «Βασίλισσα των Κυκλάδων», λέει ότι οι τιμοκατάλογοι είναι φουσκωμένοι από 20% έως 30% σε σχέση με πέρυσι.
  • Όλοι αντιλαμβάνονται ότι έχουν αυξηθεί οι τιμές των πρώτων υλών και της ενέργειας.  
  • Ωστόσο, περιμένουν περισσότερη… ενσυναίσθηση από τους επιχειρηματίες.
  • Ειδικά απέναντι στους σταθερούς πελάτες που τους επιλέγουν φανατικά.
  • Γιατί στο τέλος, η τακτική των τυφλών ανατιμήσεων μπορεί να γυρίσει… μπούμερανγκ.
  • Και ο νοών νοείτω…

—————-

Τάξη στο χάος των crypto

  • Η ιστορία είναι παλιά, ωστόσο επανέρχεται στο προσκήνιο με αφορμή και τις αναταράξεις που παρατηρούνται τελευταία σε διεθνές επίπεδο.
  • Ο λόγος για τα κρυπτονομίσματα και η ανάγκη να μπει μια τάξη.
  • Πληροφορούμαστε πως ωριμάζει η ιδέα για την θέσπιση ενός πλαισίου στον τρόπο που διαφημιζονται και προωθούνται στην αγορά.
  • Η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, όπως μαθαίνουμε έχει κάνει ήδη σχετικές ενέργειες προς το αρμόδιο υπουργείο Οικονομικών.
  • Εκτιμάται πως σύντομα θα υπάρξουν εξελίξεις επί του θέματος, καθώς όλοι αναγνωρίζουν τη σημασία να μπουν κανόνες…

—————-

Ο μόνος κλάδος που ανοίγει σαμπάνιες…

  • Το ταμείο στις φετινές εκπτώσεις του καλοκαιριού, όπως μας λένε άνθρωποι της αγοράς δεν είναι αυτό που περίμεναν.
  • Τα αποτελέσματα, μέχρι στιγμής τουλάχιστον είναι απογοητευτικά. Σχεδόν 30% πλησιάζει η πτώση στον τζίρο. Αλλά αυτό το ξέρετε.
  • Αυτό που δεν ξέρετε είναι ότι υπάρχει ένας κλάδος που δεν καταλαβαίνει… από καύσωνες και κρίση.
  • Και αυτός δεν είναι άλλος από τα αθλητικά είδη.
  • «Βρέξει χιονίσει» η ζήτηση για τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων παραμένει ισχυρή.
  • Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι οι μεγάλες αλυσίδες ανοίγουν διαρκώς νέα καταστήματα ενώ υπάρχει αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον.
  • Λέτε να δούμε και άλλους να μπαίνουν στον πειρασμό;

Latest News