
Viral έχει γίνει στο X (πρώην Twitter) το βίντεο με έναν στολίσκο φορτηγών πλοίων που περιμένουν να περάσουν από τη Διώρυγα του Παναμά, συγκεντρώνοντας πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές από τότε που δημοσιεύτηκε την Κυριακή.
Το βίντεο που γυρίστηκε από αέρος, δείχνει περισσότερα από 30 έξω από την πολυσύχναστη πλωτή οδό που συνδέει τον Ατλαντικό Ωκεανό με τον Ειρηνικό. Στην πραγματικότητα τα σκάφη σχηματίζουν ουρές και στις δύο πλευρές του καναλιού για να περάσουν.
Η ξηρασία «γονατίζει» τη Διώρυγα του Παναμά – Σε ιστορικά χαμηλά η στάθμη
Τα τελευταία επίσημα στοιχεία από τις αρχές του καναλιού λένε ότι υπάρχουν περισσότερα από 100 πλοία που περιμένουν να περάσουν, ενώ οι καθυστερήσεις φέρεται να έχουν ήδη αντίκτυπο στην τιμή των αγαθών.
More than 200 ships are stuck in the Panama Canal due to a record drought in the region. Many of them have run aground. pic.twitter.com/WveGjGniGa
— NEXTA (@nexta_tv) August 20, 2023
Νωρίτερα τον Αύγουστο, η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά ανακοίνωσε ότι θα μειώσει τον αριθμό των πλοίων που επιτρέπεται να διέρχονται από την πλωτή οδό λόγω των συνθηκών ξηρασίας που είχαν επηρεάσει τη στάθμη νερού. Το κανάλι λειτουργεί μέσω μιας σειράς δεξαμενών που ανυψώνουν τα πλοία στο υψόμετρο της λίμνης Gatun, ενός τεχνητού όγκου νερού μεταξύ των δύο εισόδων, το οποίο απαιτεί μεγάλες ποσότητες νερού.
«Είχαμε μεγάλες ουρές πλοίων και στο παρελθόν», δήλωσε η αρχή εκείνη τη στιγμή, αποδίδοντας τις καθυστερήσεις στην κλιματική αλλαγή και την αυξημένη εποχική ζήτηση. «Παρά τους τρέχοντες περιορισμούς και τα μέτρα που έχουν ληφθεί, η ζήτηση παραμένει υψηλή, εξ ου και οι αυξημένοι χρόνοι αναμονής».
Από τη Δευτέρα, η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά μείωσε τον αριθμό των πλοίων που επιτρέπεται να ταξιδεύουν μέσω του καναλιού από 36 σε 32 ημερησίως. Ο Boris Moreno Vazquez, αντιπρόεδρος λειτουργιών του καναλιού, επέκτεινε αργότερα τους μειωμένους όρους κράτησης έως τις 2 Σεπτεμβρίου.
Οι περιορισμοί έχουν ήδη δει την τιμή των spot ναύλων για τη διαδρομή μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ να αυξάνεται έως και 36%, ανέφερε το Reuters τη Δευτέρα.


Latest News

Κατέρρευσαν οι παραγγελίες για bulk carriers - Οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές
Η αβεβαιότητα που επικρατεί διεθνώς αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες από τη σύναψη νέων συμβάσεων ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου

Κικίλιας: «Πρώτος στόχος μου να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»
Ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας παραλαμβάνοντας από τον Χρήστο Στυλιανίδη ανήγγειλε τέσσερις προτεραιότητες στη ναυτιλία και την ακτοπλοϊα

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα