Viral έχει γίνει στο X (πρώην Twitter) το βίντεο με έναν στολίσκο φορτηγών πλοίων που περιμένουν να περάσουν από τη Διώρυγα του Παναμά, συγκεντρώνοντας πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές από τότε που δημοσιεύτηκε την Κυριακή.
Το βίντεο που γυρίστηκε από αέρος, δείχνει περισσότερα από 30 έξω από την πολυσύχναστη πλωτή οδό που συνδέει τον Ατλαντικό Ωκεανό με τον Ειρηνικό. Στην πραγματικότητα τα σκάφη σχηματίζουν ουρές και στις δύο πλευρές του καναλιού για να περάσουν.
Η ξηρασία «γονατίζει» τη Διώρυγα του Παναμά – Σε ιστορικά χαμηλά η στάθμη
Τα τελευταία επίσημα στοιχεία από τις αρχές του καναλιού λένε ότι υπάρχουν περισσότερα από 100 πλοία που περιμένουν να περάσουν, ενώ οι καθυστερήσεις φέρεται να έχουν ήδη αντίκτυπο στην τιμή των αγαθών.
More than 200 ships are stuck in the Panama Canal due to a record drought in the region. Many of them have run aground. pic.twitter.com/WveGjGniGa
— NEXTA (@nexta_tv) August 20, 2023
Νωρίτερα τον Αύγουστο, η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά ανακοίνωσε ότι θα μειώσει τον αριθμό των πλοίων που επιτρέπεται να διέρχονται από την πλωτή οδό λόγω των συνθηκών ξηρασίας που είχαν επηρεάσει τη στάθμη νερού. Το κανάλι λειτουργεί μέσω μιας σειράς δεξαμενών που ανυψώνουν τα πλοία στο υψόμετρο της λίμνης Gatun, ενός τεχνητού όγκου νερού μεταξύ των δύο εισόδων, το οποίο απαιτεί μεγάλες ποσότητες νερού.
«Είχαμε μεγάλες ουρές πλοίων και στο παρελθόν», δήλωσε η αρχή εκείνη τη στιγμή, αποδίδοντας τις καθυστερήσεις στην κλιματική αλλαγή και την αυξημένη εποχική ζήτηση. «Παρά τους τρέχοντες περιορισμούς και τα μέτρα που έχουν ληφθεί, η ζήτηση παραμένει υψηλή, εξ ου και οι αυξημένοι χρόνοι αναμονής».
Από τη Δευτέρα, η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά μείωσε τον αριθμό των πλοίων που επιτρέπεται να ταξιδεύουν μέσω του καναλιού από 36 σε 32 ημερησίως. Ο Boris Moreno Vazquez, αντιπρόεδρος λειτουργιών του καναλιού, επέκτεινε αργότερα τους μειωμένους όρους κράτησης έως τις 2 Σεπτεμβρίου.
Οι περιορισμοί έχουν ήδη δει την τιμή των spot ναύλων για τη διαδρομή μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ να αυξάνεται έως και 36%, ανέφερε το Reuters τη Δευτέρα.
Latest News
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους