![Ναυτιλία: Η Hapag-Lloyd φλερτάρει με την HMM](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/08/HLAG_Salahuddin_Rotterdam_1280x800_rgb-768x480-1.webp)
Αίσθηση προκάλεσαν τα δημοσιεύματα του διεθνούς τύπου που θέλουν την ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών γραμμών (liner) Hapag-Lloyd να εκφράζει ενδιαφέρον για την απόκτηση της Hyundai Merchant Marine (HMM). Όπως αναφέρεται η Hapag-Lloyd εξετάζει το κατά πόσο θα προβεί στην τοποθέτηση προσφοράς για την απόκτηση της HMM.
H κορεάτικη ναυτιλιακή τέθηκε προς πώληση τον Ιούλιο, όταν η κρατική Korea Development Bank και η Korea Ocean Business Corp δήλωσαν ότι ήθελαν να πουλήσουν την 41% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, το οποίο αξίζει περίπου 5,7 δισ. δολ.
Πρόσφατα δημοσιεύματα στα νοτιοκορεατικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι η γερμανική ναυτιλιακή είχε ζητήσει πληροφορίες από την Samsung Securities, η οποία χειρίζεται την πώληση της HMM.
Η Hapag-Lloyd μελετά πάντα τις δυνατότητες να περαιτέρω ανάπτυξη και μεγέθυνση της επιχείρησής μας, δήλωσε εκπρόσωπος της Hapag-Lloyd στη Lloyd’s List.
Διεύρυνση
Σε αυτό το πλαίσιο διερευνούμε επίσης εάν η επένδυση σε άλλες επιχειρήσεις τακτικών γραμμών θα μπορούσαν να δημιουργήσουν μια ακόμη ισχυρότερη παίκτη στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία.
Η HMM αρνήθηκε να σχολιάσει.
Η Hapag-Lloyd διαθέτει σήμερα στόλο χωρητικότητας 1,88 εκατ.-teu, ήτοι μερίδιο αγοράς 6,9%, και βρίσκεται στην πέμπτη θέση της διεθνούς κατάταξης των Liners. Η HMM βρίσκεται στην όγδοη θέση με χωρητικότητα 790.342-teu και μερίδιο αγοράς 2,9%. Η Γερμανική Hapag-Lloyd θέλει να ενισχύσει την παρουσία της στις ασιατικές γραμμές και τις γραμμές Ασίας-Ευρώπης.
Στην περίπτωση που η με έδρα το Αμβούργο, Hapag-Lloyd αποκτήσει την HMM, καθώς υπάρχουν και αρκετές τοπικές επιχειρήσεις που επίσης δηλώνουν ότι θα υποβάλλουν προσφορά, θα εδραιώσει τη θέση της ως ο πέμπτος μεγαλύτερος liner, προσθέτοντας 790.000 teu στον στόλο της.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Νέες ναυπηγήσεις: Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/shipyard-1280x902-600x423.jpeg)
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
![Ναυτιλία: Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ellinika-ploia-1280x850-1-600x398.jpg)
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
![Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ef240709_2167a-600x400.jpg)
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
![Ερυθρά Θάλασσα: Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/w12-64120w2481804w16105958w15233420w18144811w17101426-600x338.jpg)
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
![Ναυτιλία: Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/tanker-600x338.jpg)
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023
![ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ploia-600x338.jpg)
Αύξηση 0,2% στη δύναμη του εμπορικού στόλου τον Μάιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
![Διώρυγα του Παναμά: Σε 6 χρόνια η κατασκευή του γιγάντιου ταμιευτήρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/panama-canal-g52eeb7b5a_1280-768x432-1-600x338.jpg)
Σε 6 χρόνια το έργο του γιγάντιου ταμιευτήρα στη Διώρυγα του Παναμά
Ο ταμιευτήρας αξίας 1,6 δισ. δολ. θα διασφαλίσει τη διέλευση των πλοίων από τη Διώρυγα του Παναμά