Αίσθηση προκάλεσαν τα δημοσιεύματα του διεθνούς τύπου που θέλουν την ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών γραμμών (liner) Hapag-Lloyd να εκφράζει ενδιαφέρον για την απόκτηση της Hyundai Merchant Marine (HMM). Όπως αναφέρεται η Hapag-Lloyd εξετάζει το κατά πόσο θα προβεί στην τοποθέτηση προσφοράς για την απόκτηση της HMM.
H κορεάτικη ναυτιλιακή τέθηκε προς πώληση τον Ιούλιο, όταν η κρατική Korea Development Bank και η Korea Ocean Business Corp δήλωσαν ότι ήθελαν να πουλήσουν την 41% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, το οποίο αξίζει περίπου 5,7 δισ. δολ.
Πρόσφατα δημοσιεύματα στα νοτιοκορεατικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι η γερμανική ναυτιλιακή είχε ζητήσει πληροφορίες από την Samsung Securities, η οποία χειρίζεται την πώληση της HMM.
Η Hapag-Lloyd μελετά πάντα τις δυνατότητες να περαιτέρω ανάπτυξη και μεγέθυνση της επιχείρησής μας, δήλωσε εκπρόσωπος της Hapag-Lloyd στη Lloyd’s List.
Διεύρυνση
Σε αυτό το πλαίσιο διερευνούμε επίσης εάν η επένδυση σε άλλες επιχειρήσεις τακτικών γραμμών θα μπορούσαν να δημιουργήσουν μια ακόμη ισχυρότερη παίκτη στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία.
Η HMM αρνήθηκε να σχολιάσει.
Η Hapag-Lloyd διαθέτει σήμερα στόλο χωρητικότητας 1,88 εκατ.-teu, ήτοι μερίδιο αγοράς 6,9%, και βρίσκεται στην πέμπτη θέση της διεθνούς κατάταξης των Liners. Η HMM βρίσκεται στην όγδοη θέση με χωρητικότητα 790.342-teu και μερίδιο αγοράς 2,9%. Η Γερμανική Hapag-Lloyd θέλει να ενισχύσει την παρουσία της στις ασιατικές γραμμές και τις γραμμές Ασίας-Ευρώπης.
Στην περίπτωση που η με έδρα το Αμβούργο, Hapag-Lloyd αποκτήσει την HMM, καθώς υπάρχουν και αρκετές τοπικές επιχειρήσεις που επίσης δηλώνουν ότι θα υποβάλλουν προσφορά, θα εδραιώσει τη θέση της ως ο πέμπτος μεγαλύτερος liner, προσθέτοντας 790.000 teu στον στόλο της.
Latest News
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.