
Ερωτήματα τα οποία δεν μπορούν να απαντηθούν ούτε από τους πρατηριούχους παρά μόνο από τα διυλιστήρια προκύπτουν για την τιμή της βενζίνης καθώς κινείται στα 2 ευρώ είτε η τιμή στο πετρέλαιο είναι στα 130 δολάρια στο βαρέλι brent είτε στα 87.
«Τέτοια εποχή πέρυσι, λίγο πριν, είχαμε τιμές της τάξης των 130 δολαρίων στο βαρέλι brent του πετρελαίου και είχαμε τιμές της τάξης των 2 ευρώ το λίτρο στην αμόλυβδη. Τώρα, με 87 δολάρια στην τιμή του brent, είναι πάλι στα 2 ευρώ το λίτρο η τιμή της αμόλυβδης. Προκύπτει μία ερώτηση που δεν υποβάλλει μόνο ο καταναλωτής αλλά και ο κλάδος των πρατηριούχων», είπε μιλώντας στο Action 24, η πρόεδρος των βενζινοπωλών της Αττικής, Μαρία Ζάγκα.
«Η ερώτηση αυτή απευθύνεται στα διυλιστήρια και από τους καταναλωτές και από τον κλάδο μας, γιατί εμείς κινούμαστε βάσει τιμολογίων. Έχουμε δύο χρόνια στην πλάτη μας ένα πλαφόν στο κέρδος, που σημαίνει ότι το ποσοστό κέρδους είναι ορισμένο. Έλεγχοι γίνονται για την τιμή, αλλά όχι για τη νοθεία και τις πειραγμένες αντλίες», προσέθεσε.
«Μέσα σε δύο μήνες η απλή αμόλυβδη πήρε προσθετικά γύρω στα 14-15 λεπτά, ενώ το απλό πετρέλαιο πήρε 25 λεπτά, κάτι που επιβαρύνει πολύ τους επιχειρηματίες για τα οχήματα που χρησιμοποιούν πετρέλαιο κίνησης. Αυτή η τιμή, είναι γύρω στο 1,95-1,96 ευρώ το λίτρο για την αμόλυβδη στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη και το 1,70 ευρώ το λίτρο για το πετρέλαιο κίνησης, έχει ‘καθίσει’ εκεί για αρκετό καιρό. Υποπτεύομαι ότι για λίγο καιρό θα είμαστε εκεί. Δεν βλέπω ότι θα χτυπήσει κόκκινο, αλλά πάλι αυτό είναι μία υπόθεση. Το σωστό είναι βάσει τιμολογίων. Εμείς χθες παραλάβαμε σε σχεδόν ίδιες τιμές με την προηγούμενη εβδομάδα», είπε ακόμα η κυρία Ζάγκα.
Μάλιστα όπως επεσήμανε οι πολίτες δεν πρέπει να κοιτάνε «για δήθεν φθηνά καύσιμα και να παίρνουν σωστά σε μία λογική τιμή». Έφερε μάλιστα παραδείγματα πελατών της που ένας τη ρώτησε πώς γίνεται ενώ το αυτοκίνητο να «παίρνει 48 λίτρα, του έβαλαν 59;». Σε άλλη περίπτωση, οδηγός της είπε ότι «έμεινε» μετά από γέμισμα. «Δεν την είδες την τιμή; Καλά να πάθεις», του απάντησε.
«Η έννοια του κόσμου είναι να πάρει το σωστό πετρέλαιο όχι στην τιμή πλέον, γιατί έχει τη δυσάρεστη εμπειρία της ταλαιπωρίας είτε πειραγμένες αντλίες», εξήγησε.
«Δεν υπάρχει φτηνή βενζίνη στην Ελλάδα»
Όπως επεσήμανε «δεν υπάρχει φτηνή βενζίνη στην Ελλάδα γιατί έχουμε ειδικό φόρο αυξημένο. Το κέρδος είναι ελάχιστο, είναι πολύ μικρό».
«Η Ελλάδα είναι η τρίτη πιο ακριβή χώρα στην αμόλυβδη, γιατί έχει φόρο. Ολλανδία, Δανία, Ελλάδα. Βγάλε τα τρία τέταρτα της τιμής παίρνει η κυβέρνηση τον ειδικό φόρο και δίνει επιδόματα … αλλά το fuel pass πάει και στην τράπεζα, και αλλού. Να επιδοτηθούν τα καύσιμα στην αντλία», κατέληξε.


Latest News
![ΙΟΒΕ: Πώς το δημογραφικό υπονομεύει την ανάπτυξη – Τι συμβαίνει στις ελληνικές περιφέρειες [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/dimografiko-600x375.jpg)
Πώς το δημογραφικό υπονομεύει την ανάπτυξη - Τι συμβαίνει στις ελληνικές περιφέρειες [γραφήματα]
Το μεταναστευτικό ισοζύγιο, αν και συμβάλλει στην αναχαίτιση της πληθυσμιακής μείωσης σε ορισμένες περιφέρειες, δεν αρκεί για να αντιστρέψει την αρνητική της τάση

Υπουργείο Ανάπτυξης: Στα περσινά επίπεδα οι τιμές κρεάτων στο «Καλάθι Πάσχα» – Διαψεύδονται οι καταστροφολόγοι
Τι αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Ανάπτυξης για το «Καλάθι Πάσχα»

«Βράχος» τα ελληνικά ομόλογα σε έναν… αβέβαιο κόσμο
Μέχρι τώρα τον Απρίλιο, οι αποδόσεις των ελληνικών 10ετών ομολόγων καταγράφουν μία σταθερή πορεία γύρω από το 3,4%

Σήμερα η αξιολόγηση της Ελλάδας από S&P – Το μήνυμα εξ… Ιταλίας και οι προσδοκίες
Εάν επιβεβαιωθούν για αναβάθμιση, ο S&P θα είναι ο δεύτερος μεγάλος οίκος που θα έχει δύο βαθμίδες πάνω από το όριο της επενδυτικής βαθμίδας την Ελλάδα

Νέα μείωση 5,2% στο ποσοστό των ανέργων τον Μάρτιο - Πόσοι είναι επιδοτούμενοι
Παγιωμένα είναι τα στοιχεία της ΔΥΠΑ για την ανεργία των μακροχρόνια εγγεγραμμένων με 1 στους 2 να είναι μακροχρόνια άνεργος

Πτώση 0,3% στον τζίρο της βιομηχανίας τον Φεβρουάριο
Ο μέσος Γενικός Δείκτης του δωδεκαμήνου Μαρτίου 2024 – Φεβρουαρίου 2025, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του δωδεκαμήνου Μαρτίου 2023 – Φεβρουαρίου 2024, παρουσίασε αύξηση 1,8%

Στο 1,5 δισ. ευρώ το έλλειμμα στο ισοζύγιο το α' δίμηνο - Άνοδος 5,4% στις αφίξεις τουριστών
Την περίοδο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2025, στην κατηγορία των άμεσων επενδύσεων, οι απαιτήσεις των κατοίκων έναντι του εξωτερικού κατέγραψαν ροές ύψους 1 δισ. ευρώ
![ΙΟΒΕ: Οι διαφορές Ελλάδας και ΕΕ στο διμερές εμπόριο με ΗΠΑ – Οι βασικές κατηγορίες προϊόντων [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/exports-600x400.jpeg)
Οι διαφορές Ελλάδας και ΕΕ στο διμερές εμπόριο με ΗΠΑ - Οι βασικές κατηγορίες προϊόντων [γραφήματα]
Οι εισαγωγές βιομηχανικών προϊόντων από τις ΗΠΑ άγγιξαν τα 1,8 δισ. το 2024 (+40,0%, y-o-y), ενώ το 2018 οι εισαγωγές ήταν μόλις 578 εκατ. ευρώ

Tabish (Aqua Brigde) στον ΟΤ: Καμια υπαναχώρηση από το deal για την Avramar
O Mohammad Tabish, CEO της Aqua Bridge ξεκαθαρίζει στον ΟΤ ότι η συμφωνία με την Avramar θα έχει ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι τις αρχές Μαϊου

Τέλος (;) το πλαφόν στο περιθώριο κέρδους σε καύσιμα και τρόφιμα - Το σενάριο με πληθωρισμό
Τι αναφέρουν στον ΟΤ έγκυρες πληροφορίες για τις παρεμβάσεις του υπουργείου Ανάπτυξης