Τα οικονομικά προβλήματα που εξακολουθούν να ταλανίζουν την Μπαρτσελόνα αναγκάζουν τον διάσημο καταλανικό σύλλογο να σφίξει κι άλλο το ζωνάρι, τοποθετώντας αυτή τη φορά στο στόχαστρό του τη Μασία.
Αρχικά αποφάσισε να θέσει τέλος σε μια παράδοση 25 χρόνων σύμφωνα με την οποία οι ποδοσφαιρικοί νεοσσοί που ζουν σε μεγάλη απόσταση από τις εγκαταστάσεις της φημισμένης ακαδημίας, μεταφέρονται από και προς το σπίτι τους με ταξί. Ενας από τους παίκτες που είχε επωφεληθεί από το συγκεκριμένο μέτρο στο παρελθόν ήταν ο Θεσκ Φάμπρεγας.
Η Μπαρτσελόνα σχεδιάζει να εισαγάγει την Barca Media στο χρηματιστήριο
Στο εξής τη μεταφορά των παιδιών από το σπίτι τους προς τις εγκαταστάσεις του Ciutat Esportiva και αντιστρόφως θα αναλάβουν λεωφορεία. Η απόφαση της Μπάρτσα προκάλεσε τη δυσφορία των γονιών γιατί θα πρέπει να πηγαίνουν τα παιδιά τους σε συγκεκριμένα σημεία και να περιμένουν, ενώ μέχρι σήμερα τα παραλάμβαναν τα ταξί έξω από την πόρτα τους.
Οι περικοπές ωστόσο, δεν σταματούν εδώ. Σύμφωνα με το Relevo η ηγεσία της Μπάρτσα αποφάσισε να διακόψει το πρόγραμμα διατροφής των παιδιών το οποίο είχε αναλάβει ιδιωτική εταιρία.
Μέχρι τώρα μπορούσαν, όσα ήθελαν, να τρώνε πρωινό και μεσημεριανό στην τραπεζαρία των εγκαταστάσεων. Τα περισσότερα παιδιά προτιμούν ωστόσο να επιστρέφουν στο σπίτι τους το μεσημέρι με την προτροπή και του προπονητή τους Ράφα Μάρκες προκειμένου να ξεκουράζονται ενόψει της απογευματινής προπόνησης.
Η Μπάρτσα θεώρησε πως το πρόγραμμα διατροφής των παιδιών ήταν ένα περιττό έξοδο από τη στιγμή που δεν το ακολουθούσαν όλοι οι νεαροί παίκτες.
Να σημειωθεί πάντως πως παρά τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Μπλαουγκράνα, ο Φρένκι ντε Γιονγκ εξακολουθεί να αμείβεται με 37.500.000 ευρώ (μικτά) ετησίως και ο Λεβαντόφσκι με 20.830.000 ευρώ, με το συνολικό κόστος των συμβολαίων να φτάνει τα 230 εκατ. ευρώ.
Πηγή: In.gr
Latest News
Νέο «χτύπημα» από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο - Επενδύει σε εταιρεία AI για αθλητικά βίντεο
Η τεχνολογία της ScorePlay χρησιμοποιείται από περισσότερους από 200 αθλητικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο
Οι 20 ποδοσφαιρικές ομάδες με τα υψηλότερα έσοδα - Η έκθεση της Deloitte [πίνακας]
Η Ρεάλ Μαδρίτης πέτυχε ένα νέο ορόσημο, καθώς γίνεται ο πρώτος ποδοσφαιρικός σύλλογος που καταγράφει έσοδα 1 δισ. ευρώ σε μία μόνο αγωνιστική περίοδo
Κάντο όπως η τηλεόραση του '50 - Τι επιλέγει το Netflix
Το Netflix επενδύσει σε ζωντανές μεταδόσεις και talk show για να ενισχύσει τα νέα διαφημιστικά εγχειρήματά της
Στο Top15 των ακριβότερων μεταγραφών ο Τζίμας
«Σπάει» όλα τα κοντέρ η μεταγραφή του Στέφανου Τζίμα στην Μπράιτον, καθώς μπήκε στο Top15 με τις πιο ακριβές μεταγραφές της φετινής χειμερινής μεταγραφικής περιόδου
Είναι δίκαιη η league phase του Champions League;
Ο υπερυπολογιστής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ερεύνησε κατά πόσο είναι δίκαιο το σύστημα της league phase του Champions League
Πώς η Decathlon έγινε αθόρυβα το διαμάντι στη λιανική αθλητικών
H Decathlon δεν αποζητά την προσοχή, δεν χρηματοδοτεί μεγάλες αθλητικές ομάδες, δεν διαθέτει φανταχτερό μάρκετινγκ και δεν ψάχνεται για αναγνώριση όπως η Adidas ή η Under Armour
Παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής από την Τσέλσι
Η Τσέλσι ολοκλήρωσε την απόκτηση της Ναόμι Γκίρμα από την Σαν Ντιέγκο Γουέιβς σε ποσό που έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ μεταγραφής στην ιστορία του ποδοσφαίρου γυναικών