
Η Gen Z, δηλαδή όσοι γεννήθηκαν μετά το 2000, αναζητά λυπητερή μουσική στο Spotify Technology SA περισσότερο από κάθε άλλη γενιά, οδηγώντας την πλατφόρμα steaming να χαρακτηρίσει τους τελευταίους μήνες ως το «καλοκαίρι της θλίψης» για τη νεολαία.
Το «Sad» [λύπη] είναι ο όρος της Gen Z με τις περισσότερες αναζητήσεις στο Spotify παγκοσμίως, ανέφερε η εταιρεία σε ανάρτηση ιστολογίου τη Δευτέρα.
Συγκριτικά, είναι ο 13ος όρος με τις περισσότερες αναζητήσεις για τους Millenials. «Για να ταιριάζει με την ατμόσφαιρα στις ΗΠΑ και τον Καναδά», είπε το Spotify ότι πρόσθεσε νέες «λυπητερές» λίστες αναπαραγωγής και μάλιστα εγκατέστησε ένα σιντριβάνι δακρύων σε σχήμα όπως ο καλλιτέχνης d4vd στο Χιούστον του Τέξας.
Η Gen Z δηλώνει ενοχική κατά τη διάρκεια των διακοπών και αυτό δεν αποτελεί παράδοξο
Ψυχική υγεία
Η άνοδος των αναζητήσεων της Gen Z για λυπητερή μουσική έρχεται καθώς η ψυχική υγεία της νεότερης γενιάς φαίνεται όλο και περισσότερο σε επίπεδα κρίσης. Σχεδόν όλοι οι δείκτες κακής ψυχικής υγείας μεταξύ των μαθητών γυμνασίου αυξήθηκαν από το 2011 έως το 2021, σύμφωνα με έκθεση του Κέντρου Ελέγχου Νόσων για τη συμπεριφορά των νέων, ενώ μια έρευνα της McKinsey & Co. Inc. διαπίστωσε ότι η Gen Z είχε τις «λιγότερο θετικές» προοπτικές ζωής.
Η επιθυμία για λυπημένη μουσική έρχεται σε αντίθεση με τον αισιόδοξο τόνο των μεγαλύτερων συναυλιακών περιοδειών του καλοκαιριού – Taylor Swift και Beyoncé. Οι αστέρες της ποπ απέφεραν εκατομμύρια φορολογικά έσοδα σε πόλεις σε όλη τη Βόρεια Αμερική και η περιοδεία της Swift φαίνεται ότι θα αποφέρει έσοδα πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια.
Οι νεότεροι ακροατές αναζητούν μουσική που βοηθά στην «ομαλοποίηση των συναισθημάτων και της ανθρωπιάς τους», ανέφερε το Spotify στην ανάρτησή του στο blog του, προσθέτοντας ότι οι νέες λίστες αναπαραγωγής περιλαμβάνουν τραγούδια «κυκλοθυμικά» και «γεμάτα ψυχή» και δεν είναι αποκλειστικά «λυπητερά».


Latest News

Ο Βασιλεύς των Βασιλέων: Το νέο βιβλικό animation κάνει ρεκόρ στο box office
Η απρόσμενη εισπρακτική επιτυχία του ανεξάρτητου animation Βασιλεύς Των Βασιλέων δείχνει ότι η showbiz μπορεί να κερδίσει πολλά επενδύοντας σε προϊόντα θρησκευτικού χαρακτήρα -ειδικά σήμερα

Ο Μούσα και ένα «χρυσό» deal: «Υπογράφει συμβόλαιο για τρία χρόνια με 10.000.000»
Δημοσίευμα από το εξωτερικό κάνει λόγο για αποχώρηση του Μούσα από τη Ρεάλ Μαδρίτης και υπογραφή πλουσιοπάροχου συμβολαίου με τη Dubai BC

H «ηλεκτρική καρέκλα» του Γουόρχολ σε δημοπρασία – Ίσως αγγίξει τα 30 εκατ.
Ο πίνακας του Άντι Γουόρχολ προέρχεται από την πολύτιμη συλλογή των εκλιπόντων Βέλγων καλλιτεχνών Roger Matthys και Hilda Colle.

Τιτανικός: Στο σφυρί το βιολί από την ταινία που «βούλιαξε» τα ταμεία
Ακόμη ένα αντικείμενο από την ταινία-φαινόμενο του Τζέιμς Κάμερον, Τιτανικός, αναμένεται να σπάσει τη μπάνκα

Να παραιτηθεί σκοπεύει ένας στους δύο εργαζόμενους της Gen Z
Τι δείχνει μελέτη της ManpowerGroup

Γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τα δικαιώματα της Formula 1
Η Formula 1 της Liberty Media αναζητά 150 έως 180 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για το ταχέως αναπτυσσόμενο άθλημα

Οι Beatles ζωντανεύουν στην μεγάλη οθόνη
Η επερχόμενη βιογραφική ταινία για τους Beatles αναζωπυρώνει τον ενθουσιασμό και επιβεβαιώνει τη διαχρονική τους γοητεία

Ούτε τον βασικό μισθό ο Κάρολ!
Από τα χρυσά συμβόλαια της Premier League στον βασικό μισθό της Γαλλίας: Η απίθανη πορεία του Άντι Κάρολ

Γιατί η Sotheby's κάνει δωρεάν αποτιμήσεις έργων τέχνης που ανήκουν σε αγγλικούς δήμους;
Μια επιστολή από το τμήμα Tax, Heritage and UK Museums του οίκου Sotheby's δημοπρασιών προσφέρθηκε να εκτιμήσει τα 5 κορυφαία έργα τους «χωρίς περαιτέρω υποχρεώσεις»

Oι τάσεις που θα διαμορφώσουν τον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών το 2025
Οι πιέσεις στις τιμές ωθούν τις επιχειρήσεις να αναζητήσουν εναλλακτικές στρατηγικές για κερδοφορία, αναφέρει η Deloitte σε σχετική έκθεσή της