Η Boeing  ανακάλυψε ότι ο μεγαλύτερος προμηθευτής της άνοιξε λανθασμένα τρύπες σε ένα εξάρτημα που συμβάλλει στη διατήρηση της πίεσης στην καμπίνα του αεροσκάφους 737 Max, απειλώντας να εκτροχιάσει τους στόχους παράδοσης του πιο επιτυχημένου μοντέλου της, σύμφωνα με το Bloomberg.

Το τελευταίο ζήτημα για το αεροσκάφος της Boeing  δεν αποτελεί απειλή για την ασφάλεια, δήλωσε την Τετάρτη η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Αλλά αποτελεί ακόμη μία επιπλοκή για την Boeing, καθώς η εταιρεία προσπαθεί επιταχύνει τον ρυθμό κατασκευής της σειράς 737, ενώ παράλληλα αντιμετωπίζει τις πιέσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας και τις συνέπειες μιας απεργίας στην Spirit AeroSystems Holdings Inc.,  ήτοι τον προμηθευτή που κατασκευάζει περίπου το 70% των κορμών των αεροσκαφών στενής ατράκτου.

“Κατά τη διάρκεια των εργοστασιακών επιθεωρήσεων, εντοπίσαμε οπές σε συνδέσμους που δεν ήταν σύμφωνες με τις προδιαγραφές μας στο οπίσθιο διάφραγμα πίεσης σε ορισμένα αεροπλάνα 737”, ανέφερε η Boeing μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου την Τετάρτη. Οι επιθεωρήσεις αποκάλυψαν εκατοντάδες μη ευθυγραμμισμένες και διπλές οπές σε ορισμένα αεροσκάφη, σύμφωνα με δημοσίευμα του The Air Current.

Οι μετοχές της Boeing υποχώρησαν έως και 4,2% στις μετασυναλλαγματικές συναλλαγές με αφορμή τις αναφορές για το νέο θέμα που προέκυψε με το 737 Max. Η μετοχή είχε κερδίσει 20% φέτος μέχρι το κλείσιμο της Τετάρτης, καθώς η ζήτηση για ταξίδια και νέα αεροσκάφη αυξάνεται κατακόρυφα.

Boeing: Θα κατασκευάζει 38 αεροσκάφη τύπου 737 μηνιαίως – Βελτίωση οικονομικών μεγεθών

Καθυστερήσεις

Η κατασκευαστική δυσλειτουργία θα προκαλέσει κάποιες βραχυπρόθεσμες καθυστερήσεις στην παράδοση του 737, συμπεριλαμβανομένης της καθυστέρησης ενός αεροπλάνου που θα πάει στο σύστημα αερομεταφορών της Μαλαισίας, καθώς η Boeing διεξάγει επιθεωρήσεις και καθορίζει πόσα μοντέλα επηρεάστηκαν και ποιες εργασίες χρειάζονται, σύμφωνα με την εταιρεία. Η Boeing αξιολογεί κατά πόσον θα μπορέσει να επιτύχει τον στόχο της για παράδοση 400 έως 450 αεροσκαφών της οικογένειας 737 φέτος.

Η αβεβαιότητα υπογραμμίζει την πίεση που υφίστανται οι κατασκευαστές αεροπλάνων Boeing και Airbus, καθώς και το παγκόσμιο δίκτυο προμηθευτών τους, καθώς επιταχύνουν την κατασκευή, ενώ παράλληλα αντιμετωπίζουν ελλείψεις ανταλλακτικών και κινητικότητα του εργατικού δυναμικού. Η Boeing και η Spirit είχαν μόλις πρόσφατα βγει από μια προηγούμενη διαταραχή στο 737 που αφορούσε στηρίγματα στα κάθετα πτερύγια της ουράς.

Ιστορία

Το τελευταίο πρόβλημα επισφραγίζει μια δραματική ιστορία για το 737 Max. Το αεροσκάφος είχε καθηλωθεί από τις ρυθμιστικές αρχές παγκοσμίως μετά τις θανατηφόρες συντριβές στην Ινδονησία και την Αιθιοπία το 2018 και το 2019, στις οποίες έχασαν τη ζωή τους οι εκατοντάδες επιβάτες που επέβαιναν σε αυτό. Ακολούθησε ένα διάστημα 20 μηνών κατά το οποίο νομοθέτες και άλλοι κατήγγειλαν την κουλτούρα ασφάλειας της εταιρείας, με αποτέλεσμα να χαθούν δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις και άλλα έξοδα. Η εντολή απαγόρευσης πτήσεων του μοντέλου άρθηκε τον Νοέμβριο του 2020 στις ΗΠΑ, αφού η Boeing προχώρησε σε μια σειρά από αναβαθμίσεις λογισμικού και αλλαγές στην εκπαίδευση.

Η Boeing εξακολουθεί να παραδίδει τα Max καθώς παλεύει με το τελευταίο πρόβλημα του προμηθευτή, το οποίο επηρεάζει ορισμένα μοντέλα Max 8. Προς το παρόν, η Boeing δεν έχει υπαναχωρήσει από τα σχέδιά της να επιταχύνει την παραγωγή του 737 σε ρυθμό 38 αεροσκαφών το μήνα, το επόμενο βήμα στο σχέδιό της να επαναφέρει την παραγωγή στα προ-Covid επίπεδα μέχρι τα μέσα της δεκαετίας. Ο χρόνος που απαιτείται για τη μετάβαση σε υψηλότερο ρυθμό θα εξαρτηθεί από την πρόοδο που θα σημειώσει η εταιρεία στην επίλυση του προβλήματος με τον προμηθευτή της, δήλωσε η Boeing.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή