
Αυξημένα έσοδα και κέρδη ανακοίνωσε για το πρώτο εξάμηνο του 2023, η εισηγμένη στο αμερικάνικο χρηματιστήριο Navios Maritime Partners της Αγγελικής Φράγκου, η οποία εστιάζει στην συνεχή ανανέωση του στόλου της εταιρείας.
Navios Partners: Ανανέωση στόλου και αύξηση εσόδων και κερδών
Αγγελική Φράγκου, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Navios Partners εξέφρασε την ικανοποίηση της για τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου του 2023, κατά το οποίο όπως είπε «ανακοινώσαμε έσοδα 346,9 εκατ. δολάρια και καθαρά κέρδη 112,3 εκατ. δολάρια. Είμαστε επίσης στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε καθαρά κέρδη ανά κοινή μονάδα ύψους 3,65 δολαρίων για το τρίμηνο».
Η Αγγελική Φράγκου συνέχισε: «Το μακροοικονομικό περιβάλλον είναι δύσκολο. Τα εμπορικά στάνταρτ εξακολουθούν να επηρεάζονται από τον πόλεμο στην Ουκρανία, την αναιμική οικονομική ανάπτυξη της Κίνας και την ανησυχία των δυτικών χωρών για τον πληθωρισμό και τους κινδύνους ύφεσης. Ανεξάρτητα από τον τομέα της ναυτιλίας, υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα σχετικά με τις μελλοντικές προοπτικές. Συνεχίζουμε να εστιάζουμε σε πράγματα που μπορούμε να ελέγξουμε, όπως η μείωση του ποσοστού μόχλευσης και η αντικατάσταση παλαιότερων πλοίων με νεότερα, πιο τεχνολογικά προηγμένα πλοία σε τομείς που παρέχουν επαρκείς αποδόσεις».
Σημειώνεται ότι στην διάρκεια του πρώτου εξαμήνου η εταιρεία πούλησε 13 πλοία, ενώ συμφώνησε να αποκτήσει δύο νεότευκτα ιαπωνικά δεξαμενόπλοια τύπου MR2 product tanker από μη συνδεδεμένο τρίτο μέρος με συμβόλαια bareboat. Επίσης τον Αύγουστο η Navios Partners συμφώνησε να αποκτήσει από μn συνδεδεμένο τρίτο μέρος το Navios Horizon I ένα bulk carrier τύπου kamsarmax κατασκευής 2019 και χωρητικότητας 81.692 dwt . Επίσης στο πρώτο εξάμηνο του 2023 η εταιρεία παρέλαβε τρία νεότευκτα capesize.
Η ακτινογραφία του στόλου
Τα έσοδα της Navios Partners, στο δεύτερο τρίμηνο του 2023 ανήλθαν στα 346,9 εκατ. δολ έναντι 280,6 εκατ. δολ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι ενώ στο πρώτο εξάμηνο τα έσοδα αυξήθηκαν στα 656,4 εκατ. δολ από 517,3 εκατ δολ ένα χρόνο πριν.
Τα κέρδη της εταιρείας στο δεύτερο τρίμηνο του 2023 ανήλθαν στα 112,3 εκατ. δολ ελαφρώς μειωμένα από τα 118,2 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν ενώ στο εξάμηνο αυξήθηκαν στα 211,4 εκατ. δολ από 203,8 εκατ. δολ το πρώτο εξάμηνο του 2022.
Τα EBITDA της Navios Partners εκτινάχθηκαν στο δεύτερο τρίμηνο στα 201,601 εκατ. δολ έναντι 163,478 εκατ. δολ το αντίστοιχο διάστημα του 2022 ενώ στο εξάμηνο έφτασαν τα 390,437 εκατ. δολ έναντι 289,596 εκατ. δολ το δεύτερο εξάμηνο του προηγούμενου έτους. Η Navios Partners ελέγχει ένα στόλο από 175 πλοία εκ των οποίων 81 είναι πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, 47 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 47 δεξαμενόπλοι.


Latest News

Εμπόδια και προκλήσεις για τα εναλλακτικά καύσιμα - Οι προτάσεις της ECSA
Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή κοινότητα τονίζει την ανάγκη η ΕΕ να στραφεί πιο αποφασιστικά σε μια πολιτική στήριξης για την παραγωγή και διανομή καθαρών καυσίμων

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%

Τι αναμένεται στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)

Capital Ship Management: Παγκόσμια πρώτη για τάνκερ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς
Το έργο αυτό συνετέλεσε ώστε τα τάνκερ τύπου Suezmax 155k της Capital, ‘Argeus’, ‘Aristoklis’, ‘Archelaos’, ‘Aristodimos’, ‘Ayrton’, ‘Amor’, που βρίσκονται υπό κατασκευή και θα παραδοθούν μεταξύ 2025 - 2027

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου

Υπηρεσίες του Εφετείου Θεσσαλονίκης θα στεγασθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Η σύμβαση μεταξύ ΟΛΘ, Dimera Land & Property Investments και Ελληνικού Δημοσίου προβλέπει τη μακροχρόνια υποπαραχώρηση περίπου 9.000 τ.μ.

Xclusiv: Ποια πλοία πλήτονται απο τους δασμούς Τραμπ σε χάλυβα και αλουμίνιο
Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv για τους δασμούς Τραμπ και τις επιπτώσεις στη ναυτιλία

Τι θα αλλάξει από μια συμφωνία για το Ουκρανικό
Οι προβλέψεις για τον αντίκτυπο στις εμπορικές ροές και την αγορά των τάνκερ