Θα περίμενε ίσως κανείς να συναντήσει ανθρώπους με διαφορετικό οικονομικό υπόβαθρο, σε επιχειρήσεις, φαρμακεία, παντοπωλεία ή σχολεία.
Ωστόσο, σύμφωνα με νέα έρευνα στις ΗΠΑ, την οποία αναδεικνύει το Business Insider, αν θέλει ένας Αμερικανός να γνωρίσει κάποιον που βγάζει πολύ περισσότερα ή πολύ λιγότερα χρήματα από τον ίδιο, καλύτερα να δοκιμάσει να πάει να φάει σε μια… οικονομική αλυσίδα εστιατορίων.
Subway: Η οικογενειακή επιχειρήση που υποκλίθηκε τελικά στο χρήμα
Θέλοντας οι Maxim Massenhoff -από τη Ναυτική Μεταπτυχιακή Σχολή- και Nathan Wilmers -από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ- να εξετάσουν που είναι πιο πιθανό να συναναστραφούν Αμερικανοί διαφορετικών τάξεων, ανακάλυψαν ότι το ιδανικό μέρος ήταν αλυσίδες φαστφουντ, όπως το Olive Garden, τα Applebee’s, τα McDonald’s ή τα Wendy’s.
«Τα πιο διαφορετικά -με κοινωνικοοικονομικά κριτήρια- μέρη στις ΗΠΑ δεν είναι τα δημόσια ιδρύματα, όπως σχολεία και πάρκα, αλλά αλυσίδες εστιατορίων», λένε οι Massenhoff και Wilmers.
Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν δεδομένα τοποθεσίας για κινητά SafeGraph που παρακολουθούν πόσα άτομα βρίσκονται σε συγκεκριμένα μέρη, καθώς και πού ζουν αυτά τα άτομα, κάτι που μπορεί να είναι ενδεικτικό του εισοδήματός τους.
Έτσι, έχοντας στη διάθεσή τους αυτά τα δεδομένα, μπόρεσαν να δουν πόσοι επισκέπτες από διαφορετικές κατηγορίες εισοδήματος συχνάζουν σε διαφορετικά καταστήματα.
Ωστόσο, οι ερευνητές μπόρεσαν έτσι να δουν πόσο απομονωμένοι είναι οι Αμερικανοί διαφορετικών τάξεων.
Οι Αμερικανοί απομονώθηκαν μετά τη πανδημία
Σε γενικές γραμμές, οι Αμερικανοί είναι αρκετά απομονωμένοι κατά τάξη, με τους ερευνητές να διαπιστώνουν ότι οι πλουσιότεροι Αμερικανοί είναι πολύ πιο πιθανό να συναντήσουν ομοίους τους με παρόμοια υψηλά εισοδήματα, πράγμα που σημαίνει ότι οι πλούσιοι κάνουν παρέα με τους πλούσιους.
Αυτή η απομόνωση, μάλιστα, είναι πιο έντονη στις αστικές και προαστιακές περιοχές.
Σύμφωνα με έρευνα του MIT, η κοινωνικοοικονομική απομόνωση έχει γίνει ακόμη πιο έντονη μετά την πανδημία.
Ερευνητές στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης διαπίστωσαν ότι πολύ λιγότεροι άνθρωποι επισκέφθηκαν γειτονιές, όπου οι κάτοικοι κέρδισαν σημαντικά περισσότερα ή λιγότερα χρήματα τον Δεκέμβριο του 2021 από ό,τι τον Ιανουάριο του 2019, δηλαδή πριν την πανδημία.
Σύμφωνα με δεδομένα κινητών τηλεφώνων περισσότερων από ένα εκατομμύριο ανθρώπων σε Βοστώνη, Ντάλας, Σιάτλ και Λος Άντζελες, οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ ανθρώπων διαφορετικού κοινωνικοοικονομικού υπόβαθρου μειώθηκαν έως και 30% κατά τη διάρκεια αυτής της χρονικής περιόδου, δηλαδή πολύ μετά την άρση των περιορισμών για τον κορονοϊό.
Σύμφωνα με τους ερευνητές ο λόγος γι’ αυτό βρίσκεται εν μέρει στην αύξηση της απομακρυσμένης εργασίας και των διαδικτυακών αγορών, βοηθώντας τους Αμερικανούς να παραμείνουν στις γειτονιές τους.
Επανεξέταση πολιτικών κοινωνικοποίησης
Αυτή λοιπόν την απομόνωση, τη σπάνε οι αλυσίδες γρήγορου και οικονομικού φαγητού στις ΗΠΑ.
Άλλες επιχειρήσεις, όπως φαρμακεία, παντοπωλεία και γυμναστήρια, ή δημόσιοι οργανισμοί, όπως πάρκα, σχολεία και βιβλιοθήκες, δεν λειτουργούν έτσι, καθώς τείνουν να εξυπηρετούν τους ανθρώπους που βρίσκονται σε άμεση γειτνίαση, διαπίστωσαν οι ερευνητές.
Ένα άτομο με υψηλότερο εισόδημα είναι πιο πιθανό να συναντήσει ένα άτομο χαμηλότερου εισοδήματος σε αυτά τα αμερικανικά ταχυφαγεία.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, βάσει αυτών ευρημάτων θα έπρεπε να επανεξεταστούν οι πολιτικές για την κοινωνικοποίηση των Αμερικανών από διαφορετικά εισοδηματικά στρώματα, ειδικά καθώς ορισμένες περιοχές έδωσαν προτεραιότητα στη μείωση του αριθμού των αλυσίδων εστιατορίων.
Εξάλλου, έρευνα του οικονομολόγου του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ Raj Chetty διαπίστωσε ότι το να είσαι φίλος με άτομα με υψηλότερα εισοδήματα είναι το κλειδί για την οικονομική κινητικότητα.
Βέβαια, μπορεί η έρευνα να δείχνει τα ταχυφαγεία ως σημεία συνάντησης των τάξεων, αλλά ταυτόχρονα η παχυσαρκία χτυπάει κόκκινο στις ΗΠΑ σε όλες τις τάξεις…
Πηγή: in.gr
Latest News
Η Jaguar αλλάζει το εμβληματικό της λογότυπο
Σε μια προσπάθεια επανεφεύρεσης του εαυτού της, η Jaguar επανασχεδιάζει το διάσημο λογότυπό της
Η θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, λανσάρει πιστωτικές κάρτες στην Βρετανία
Η αποκλειστικά ψηφιακή θυγατρική της JPMorgan, Chase UK, κάνει την πρώτη της κίνηση στις πιστώσεις, αφού συγκέντρωσε καταθέσεις άνω των 20 δισ. λιρών
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11
Παραιτείται στις 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της SEC Γκάρι Γκένσλερ
H παραίτηση του έρχεται δυο χρόνια πριν τη λήξη της θητείας του
Το «γεράκι» της ΕΚΤ ξαναχτυπά: «Πρέπει να διατηρήσουμε περιοριστική νομισματική πολιτική»
Η διατήρηση αυστηρής πολιτικής αποτελεί επί του παρόντος μέρος της δήλωσης που δημοσιεύει η ΕΚΤ μετά τις συνεδριάσεις της για τα επιτόκια
Σε χαμηλό επταμήνου οι αιτήσεις για τα επιδόματα ανεργίας στις ΗΠΑ
Οι μη προσαρμοσμένες αιτήσεις μειώθηκαν κατά 17.750 σε 213.035 την περασμένη εβδομάδα
O αμερικανική Deer, ο γίγαντας των αγροτικών μηχανημάτων προβλέπει μικρότερη κερδοφορία
Οι εκτιμήσεις της Deer για αδύναμα ετήσια κέρδη καθώς τα εισοδήματα των Αμερικανών αγροτών υποχωρούν
Πώς επηρεάζουν την πολιτική της ΕΚΤ τα trumponomics - Κινδυνεύει η μείωση επιτοκίων;
Η επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο έχει πυροδοτήσει στην ευρωζώνη τη συζήτηση στην ΕΚΤ πώς μπορεί να επηρεάσει τα σχέδιά τους για τον πληθωρισμό και την ανάπτυξη