Η πιο επιτυχημένη –από άποψη εισπράξεων-, αλλά και πιο αμφιλεγόμενη κινηματογραφική ταινία της χρονιάς, η Barbie, θα μπορούσε να έχει κάτι να πει στους εργοδότες για την υποστήριξη των γυναικών και πώς να προλάβουν φαινόμενα burn out.
Heinz: Προτείνει νέα ροζ σάλτσα Barbie-cue και ροζ κέτσαπ… Kenchup
Αυτό, τουλάχιστον, υποστηρίζει ότι «διάβασε» πίσω από το σενάριο η Αλάνα Σουλτς, ανώτερη αντιπρόεδρος, επικεφαλής πωλήσεων και διαχείρισης πελατών της Swiss Re, η οποία, όπως είπε, παρακολούθησε την ταινία με τις δύο κόρες της.
Σε διαδικτυακή ομιλία της η οποία έκανε αίσθηση, όπως γράφει το Insurance Business, είπε μεταξύ άλλων: «υπάρχει ένας μονόλογος από την America Ferrera για το πώς είναι αδύνατο να είσαι γυναίκα λόγω όλων των απαιτήσεων [που αντιμετωπίζουν]. Νομίζω ότι όλοι το έχουμε σκεφτεί κάποια στιγμή στη ζωή μας».
«Πρέπει να είμαστε πάντα εξαιρετικές»
Σε αυτόν τον μονόλογο, ο χαρακτήρας της Ferrera, Gloria, απαριθμεί τις αντικρουόμενες απαιτήσεις που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες σε όλες τις πτυχές της ζωής τους, μεταξύ αυτών και της καριέρας τους.
«Πρέπει να έχεις λεφτά, αλλά δεν μπορείς να ζητήσεις χρήματα γιατί είναι άκομψο», λέει ο χαρακτήρας στη Barbie. Επίσης, «πρέπει να είσαι αφεντικό, αλλά δεν μπορείς να είσαι αυστηρή. Υποτίθεται ότι αρέσει να είμαστε μητέρες, αλλά να μη μιλάμε και όλη την ώρα για τα παιδιά μας. Πρέπει να είσαι γυναίκα καριέρας, αλλά και να φροντίζεις πάντα όλους τους άλλους».
Η Σουλτς, η οποία πρόκειται να μιλήσει σε ένα πάνελ για την καταπολέμηση της κόπωσης και της εξουθένωσης των γυναικών στη σύνοδο κορυφής Women in Insurance στη Νέα Υόρκη τον Σεπτέμβριο, είπε, μιλώντςα στο Insurance Business: «Πιστεύω ότι μάλλον δεν υπάρχει γυναίκα σε αυτόν τον κόσμο που να μην μπορεί να συνδεθεί ή να την αγγίζουν όσα είπε [η Γκλόρια]».
Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να βοηθήσουν τις γυναίκες
Οι γυναίκες που κάνουν «ταχυδακτυλουργικές» σταδιοδρομίες πλήρους απασχόλησης, παράλληλα με τη μητρότητα, κινδυνεύουν να βιώσουν υπερβολική κόπωση και εξάντληση.
Το πρώτο βήμα για τη δημιουργία των κατάλληλων δομών υποστήριξης για τις γυναίκες στον χώρο εργασίας είναι η αναγνώριση του πόσο απαιτητική είναι η ζωή τους, σύμφωνα με τη Σουλτς.
«Νομίζω ότι θα πρέπει να υπάρχει αναγνώριση από τους διευθυντές, τις ομάδες και τους ηγέτες ότι δεν μπορεί κανείς να περιμένει από τις γυναίκες να [φτάσουν να] το καταλάβουν μόνες τους», είπε. «Πρέπει πραγματικά να βοηθήσουμε τις γυναίκες και πρέπει να δημιουργήσουμε πολιτικές και ένα περιβάλλον και μια ομαδική κουλτούρα για να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να το ξεπεράσουν αυτό».
Η εκπαίδευση των ηγετών και των υπευθύνων λήψης αποφάσεων σχετικά με τις εμπειρίες των γυναικών σε διαφορετικά στάδια της ζωής είναι κρίσιμη για την εύρεση λύσεων που μπορούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των γυναικών και να τις βοηθήσουν να ευδοκιμήσουν.
«Έχω γνωρίσει γυναίκες που είναι στα είκοσί τους και πιστεύουν ότι δεν μπορούν να κάνουν παιδιά επειδή τα πράγματα είναι πολύ απαιτητικά στη δουλειά και αυτό με ξεπερνάει», είπε η ίδια. «Αυτές οι σκέψεις είναι πραγματικές. Δεν ξέρω πώς να τα λύσω, αλλά το να γνωρίζεις ότι υπάρχουν είναι το πρώτο βήμα. Θα πρέπει να σκεφτόμαστε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τις γυναίκες, πώς μπορούμε να δομήσουμε μια δουλειά ώστε να μπορούν να κάνουν παιδιά και πώς μπορούμε να τις υποστηρίξουμε στις πιο κρίσιμες στιγμές τους, όπως η οικοδόμηση οικογένειας ή η προώθηση της καριέρας τους», σημείωσε.
Ενσωμάτωση ευελιξίας στην κουλτούρα της επιχείρησης
Αναλογιζόμενη τις δικές της εμπειρίες με την κούραση κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το ανώτερο στέλεχος της Swiss Re είπε ότι η εταιρεία της βρέθηκε στην πρώτη γραμμή της βοήθειας των εργαζομένων της στην κρίση.
«Κατά τη διάρκεια του COVID, έγινε αρκετά προφανές ότι δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε τον κόσμο πιο ανθεκτικό αν δεν βοηθούσαμε πρώτα τους υπαλλήλους μας να είναι πιο ανθεκτικοί».
Από την καθιέρωση των Παρασκευών χωρίς συσκέψεις έως τη δημιουργία υβριδικών προγραμμάτων εργασίας, η Swiss Re χρησιμοποίησε μια ποικιλία εργαλείων για να ενισχύσει την ευελιξία πέρα από την πανδημία, είπε.
Στον ευρύτερο κλάδο, οι οργανισμοί πρέπει να υιοθετήσουν μια κουλτούρα διαφάνειας και αποδοχής για ευέλικτη εργασία, συμπεριλαμβανομένων των πολιτικών γονικής άδειας.
Τόνισε ακόμη ότι είναι σημαντικό κάποιες αρχές να ενσωματώνονται στην εργασιακή κουλτούρα των επιχειρήσεων.
Για παράδειγμα, εξήγησε, ενώ πολλές ασφαλιστικές εταιρείες προσφέρουν γενναιόδωρη μητρότητας, μπορεί να μην είναι αποδεκτή η παρατεταμένη απουσία από την εργασία. Σε αυτό το πλαίσιο επεσήμανε ότι «το να γίνει η γονική άδεια κοινωνικά αποδεκτή και να τονιστεί ότι είναι φυσικό να πάρει [μια γυναίκα] ολόκληρη την άδειά της, είναι σημαντικό».
Latest News
O Όμιλος AKTOR επεκτείνει την συνεργασία του με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός
O Όμιλος AKTOR συντόνισε τις μελέτες και την ανακατασκευή του γηπέδου
Πέθανε ο θρυλικός μουσικός και παραγωγός Κουίνσι Τζόουνς
Ο Κουίνσι Τζόουνς, ο άνθρωπος που είχε συνεργαστεί από τον Φρανκ Σινάτρα μέχρι τον Μάικλ Τζάκσον, άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 91 ετών.
Joris (Frigoglass) στον ΟΤ: «Ο κύκλος των περικοπών έκλεισε, η σκυτάλη στην ανάπτυξη»
Το στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης αναλύει στον ΟΤ ο νέος CEO του ομίλου Frigoglass, Serge Joris – Πού μπαίνει ο πήχης των πωλήσεων – Με ποιες κατηγορίες «φλερτάρει»
VERGOS Auctions: 35 χρόνια δημοπρασίες - Το προφίλ του Έλληνα συλλέκτη
Στον ΟΤ μιλά ο managing director της VERGOS Auctions - Αποκαλύπτει τα «μυστικά» μίας δημοπρασίας, τη ελληνική αγορά και την τέχνη
Μια άγνωστη ιστορία για την Μέριλιν Μονρόε
«Είδα τις φωτογραφίες της Ντίτριχ. Εφόσον μπόρεσες να δημιουργήσεις αυτό το αποτέλεσμα με εκείνη, φαντάσου τι θα μπορούσες να κάνεις με μένα» φέρεται να είπε η Μέριλιν Μονρόε στην φωτογράφο.
Η Ελλάδα στην 43η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου της Σάρτζα, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Η Ελλάδα στην 43η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου της Σάρτζα.
Τρέλα για την Εθνική: Sold out ο αγώνας με την Αγγλία
Ο κόσμος αγκαλιάζει όσο ποτέ την προσπάθεια της Εθνικής Ελλάδας, αφού εξαντλήθηκαν μέσα σε ένα 24ωρο τα 60.000 εισιτήρια για το μεγάλο ματς με την Αγγλία στο ΟΑΚΑ (14/11)!
Τι είναι το «brat» που «στέφθηκε» η λέξη της χρονιάς
Βrat εναντίον delulu σημειώσατε 1! - Πώς το λεξικό Κόλινς δικαίωσε την Charli XCX
Χρηστίδης (Volkswagen) στον ΟΤ: Οι κρίσιμες συνομιλίες, οι κόκκινες γραμμές και το μέλλον της βιομηχανίας
Tι αποκαλύπτει στον ΟΤ ο εκπροσώπος των εργαζομένων της Volkswagen στο IG Metall για την κρίση στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία
Ποιοι θα βρουν δουλειά όταν η ΑΙ επικρατήσει στην αγορά εργασίας
H AI θα εξαλείψει θέσεις εργασίας σύμφωνα με την Manpower - Οι τεχνολογικές εξελίξεις δημιουργούν νέες ευκαιρίες απασχόλησης για όσους αναβαθμίζουν τις δεξιότητές τους