Η συντήρηση της μπαταρίας πρέπει να γίνεται μία ή δύο φορές τον χρόνο, προκειμένου αυτή να βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση, αλλά και για να παραταθεί η διάρκεια ζωής της.

Μάλιστα σε περίπτωση που το όχημα δεν βρίσκεται σε κίνηση, αλλά σε κάποιο γκαράζ η φόρτισή της μπαταρίας είναι αναγκαία. Ο τρόπος για να διασφαλιστεί η σωστή συντήρησή της είναι ένας απλός φορτιστής ο οποίος θα αναλάβει να γεμίσει την άδεια μπαταρία. Οι φορτιστές χρησιμοποιούνται αυστηρά για τη συντήρηση μπαταριών. Σε περίπτωση που η ηλεκτρική ενέργεια βρίσκεται σε χαμηλή στάθμη, αναλαμβάνει να ανεβάσει σε υψηλά ποσοστά την ηλεκτρική ενέργεια, διατηρώντας την παράλληλα σε άριστη κατάσταση.

Η επανάσταση των μπαταριών και ο αγώνας για υπεροχή στην αγορά αυτοκινήτων

Οι περισσότερες μπαταρίες αυτοκινήτων βρίσκονται κάτω από το καπό του αυτοκινήτου. Ορισμένοι κατασκευαστές έχουν μετακινήσει την μπαταρία στο πορτμπαγκάζ, ενώ άλλοι την έχουν τοποθετήσει κάτω από ένα από τα μπροστινά καθίσματα. Μόλις την βρούμε αρκεί να εντοπίσουμε τον θετικό και αρνητικό πόλο. Η σύνδεση των καλωδίων του φορτιστή σε λανθασμένους ακροδέκτες ή με λάθος τρόπο μπορεί να οδηγήσει σε ζημιά στην μπαταρία, στον φορτιστή ή στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου.

Φόρτιση

Η φόρτιση της μπαταρίας δεν είναι δύσκολη υπόθεση και μπορεί να γίνει μέσα ή έξω από το αυτοκίνητο. Για να φορτίσετε την μπαταρία, πρώτα συνδέστε το φορτιστή σε μια πρίζα και συνδέστε το κόκκινο καλώδιο από το φορτιστή στον θετικό πόλο της μπαταρίας του αυτοκινήτου σας. Στη συνέχεια, συνδέστε το μαύρο καλώδιο στον αρνητικό ακροδέκτη, που αναφέρεται στη γείωση. Την επόμενη στιγμή θα ξεκινήσει η διαδικασία φόρτισης. Αν η μπαταρία είναι βραχυκυκλωμένη ή δεν είναι σε άσχημη κατάσταση θα υπάρξει ένδειξη ότι δεν φορτίζει, οπότε θα χρειαστεί άμεσα η αντικατάστασή της.

Ένα από τα πιο συνηθισμένα ζητήματα φόρτισης είναι τα διαβρωμένα τερματικά που δεν μπορούν να μεταδώσουν σωστά το ηλεκτρικό ρεύμα. Αυτά μπορούν να καθαριστούν με μεταλλικές βούρτσες και ειδικά καθαριστικά, αν και αυτό είναι απαραίτητο μόνο εάν η μπαταρία έχει πραγματικά παραμεληθεί μετά από χρόνια.

Η άλλη εξήγηση για την αδυναμία φόρτισης μιας μπαταρίας αυτοκινήτου είναι οι κακές κυψέλες μπαταρίας. Η διάρκεια ζωής των μπαταριών είναι περιορισμένη και αν αυτές είναι παλιές, τότε έχουν αχρηστευτεί.

Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, η τακτική συντήρηση είναι το κλειδί της μακροζωίας μιας μπαταρίας. Πρόκειται μια εύκολη διαδικασία. Το μόνο που έχει να κάνει ο οδηγός είναι να συνδέσει τον φορτιστή στην μπαταρία και να αφήσει ένα διάστημα κάποιων ωρών για να γεμίσει η μπαταρία. Αν αυτή είναι καλή αυτή θα γεμίσει. Σε αντίθεση περίπτωση θα βγάλει ένδειξη βλάβης και θα χρειαστεί άμεσα αλλαγή.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Vodafone Ελλάδας: Μείωσε κατά 93% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τη λειτουργία της
Green |

Vodafone Ελλάδας: Μείωσε κατά 93% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τη λειτουργία της

Η Vodafone Ελλάδας έχει επιτύχει 100% προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, το 100% των αποβλήτων του δικτύου ανακυκλώνεται ενώ παραμένει ο στόχος μηδενισμού των καθαρών εκπομπών έως το 2028

Ασφάλειες: Η Ευρώπη «δεν μπορεί να αντεπεξέλθει» στο κόστος των ακραίων καιρικών φαινομένων
Κλιματική αλλαγή |

Η Ευρώπη «δεν μπορεί να αντεπεξέλθει» στο κόστος των ακραίων καιρικών φαινομένων

Η υπεύθυνη της ρυθμιστικής αρχής της ΕΕ για τις ασφαλίσεις λέει ότι οι κυβερνήσεις και οι τράπεζες θα δυσκολευτούν να πληρώσουν για τις φυσικές καταστροφές που προκαλεί η κλιματική κρίση