Η συντήρηση της μπαταρίας πρέπει να γίνεται μία ή δύο φορές τον χρόνο, προκειμένου αυτή να βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση, αλλά και για να παραταθεί η διάρκεια ζωής της.

Μάλιστα σε περίπτωση που το όχημα δεν βρίσκεται σε κίνηση, αλλά σε κάποιο γκαράζ η φόρτισή της μπαταρίας είναι αναγκαία. Ο τρόπος για να διασφαλιστεί η σωστή συντήρησή της είναι ένας απλός φορτιστής ο οποίος θα αναλάβει να γεμίσει την άδεια μπαταρία. Οι φορτιστές χρησιμοποιούνται αυστηρά για τη συντήρηση μπαταριών. Σε περίπτωση που η ηλεκτρική ενέργεια βρίσκεται σε χαμηλή στάθμη, αναλαμβάνει να ανεβάσει σε υψηλά ποσοστά την ηλεκτρική ενέργεια, διατηρώντας την παράλληλα σε άριστη κατάσταση.

Η επανάσταση των μπαταριών και ο αγώνας για υπεροχή στην αγορά αυτοκινήτων

Οι περισσότερες μπαταρίες αυτοκινήτων βρίσκονται κάτω από το καπό του αυτοκινήτου. Ορισμένοι κατασκευαστές έχουν μετακινήσει την μπαταρία στο πορτμπαγκάζ, ενώ άλλοι την έχουν τοποθετήσει κάτω από ένα από τα μπροστινά καθίσματα. Μόλις την βρούμε αρκεί να εντοπίσουμε τον θετικό και αρνητικό πόλο. Η σύνδεση των καλωδίων του φορτιστή σε λανθασμένους ακροδέκτες ή με λάθος τρόπο μπορεί να οδηγήσει σε ζημιά στην μπαταρία, στον φορτιστή ή στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου.

Φόρτιση

Η φόρτιση της μπαταρίας δεν είναι δύσκολη υπόθεση και μπορεί να γίνει μέσα ή έξω από το αυτοκίνητο. Για να φορτίσετε την μπαταρία, πρώτα συνδέστε το φορτιστή σε μια πρίζα και συνδέστε το κόκκινο καλώδιο από το φορτιστή στον θετικό πόλο της μπαταρίας του αυτοκινήτου σας. Στη συνέχεια, συνδέστε το μαύρο καλώδιο στον αρνητικό ακροδέκτη, που αναφέρεται στη γείωση. Την επόμενη στιγμή θα ξεκινήσει η διαδικασία φόρτισης. Αν η μπαταρία είναι βραχυκυκλωμένη ή δεν είναι σε άσχημη κατάσταση θα υπάρξει ένδειξη ότι δεν φορτίζει, οπότε θα χρειαστεί άμεσα η αντικατάστασή της.

Ένα από τα πιο συνηθισμένα ζητήματα φόρτισης είναι τα διαβρωμένα τερματικά που δεν μπορούν να μεταδώσουν σωστά το ηλεκτρικό ρεύμα. Αυτά μπορούν να καθαριστούν με μεταλλικές βούρτσες και ειδικά καθαριστικά, αν και αυτό είναι απαραίτητο μόνο εάν η μπαταρία έχει πραγματικά παραμεληθεί μετά από χρόνια.

Η άλλη εξήγηση για την αδυναμία φόρτισης μιας μπαταρίας αυτοκινήτου είναι οι κακές κυψέλες μπαταρίας. Η διάρκεια ζωής των μπαταριών είναι περιορισμένη και αν αυτές είναι παλιές, τότε έχουν αχρηστευτεί.

Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, η τακτική συντήρηση είναι το κλειδί της μακροζωίας μιας μπαταρίας. Πρόκειται μια εύκολη διαδικασία. Το μόνο που έχει να κάνει ο οδηγός είναι να συνδέσει τον φορτιστή στην μπαταρία και να αφήσει ένα διάστημα κάποιων ωρών για να γεμίσει η μπαταρία. Αν αυτή είναι καλή αυτή θα γεμίσει. Σε αντίθεση περίπτωση θα βγάλει ένδειξη βλάβης και θα χρειαστεί άμεσα αλλαγή.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Green |

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ

Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Green |

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»

Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X