Στην έναρξη νέας απευθείας σύνδεσης μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ελλάδας, Τουρκίας, Ισπανίας και Μαρόκου προχωρά η κινεζική Orient Overseas Container Line – OOCL, μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως και θυγατρικής της κινεζικής COSCO Shipping, όπως σημειώνει και σημείωμα του του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στο Ραμπάτ του Μαρόκου.
Ειδικότερα, προγραμματίζεται η ενίσχυση του δικτύου των ενδοευρωπαϊκών υπηρεσιών της, μέσω έναρξης της νέας γραμμής «Türkiye Spain Morocco Express – TSM)», από 1 Σεπτεμβρίου 2023.
Το νέο δρομολόγιο θα παρέχει απευθείας σύνδεση μεταξύ Ελλάδας, Τουρκίας, Ισπανίας και Μαρόκου, καθώς και σύνδεση μεταφόρτωσης στον λιμένα του Πειραιά, ο οποίος αποτελεί κόμβο της εταιρίας στην περιοχή της Μεσογείου.
ΕΒΕΠ-ΟΛΠ: Στο μενού οι θυγατρικές της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά
Η γραμμή «TSM»
Η γραμμή «TSM» θα προσφέρει εβδομαδιαίες αναχωρήσεις από όλους τους λιμένες, χρησιμοποιώντας συνολικά 4 πλοία, σε εναλλαγή 28 ημερών. Το δρομολόγιο της νέας γραμμής έχει καθοριστεί ως εξής: Πειραιάς – Θεσσαλονίκη – Safi Port Derince (Τουρκία) – Gemlik (Τουρκία) – Aliaga (Τουρκία) – Πειραιάς – Βαλένθια (Ισπανία) – Καζαμπλάνκα (Μαρόκο) – Algeciras (Ισπανία) – Βαρκελώνη (Ισπανία) – Πειραιάς. Η σύνδεση Βαλένθιας – Καζαμπλάνκας υπολογίζεται σε 1 ημέρα, ενώ Βαρκελώνης – Πειραιά σε 3 ημέρες.
Οι αναλυτές στο Μαρόκο, όπως σημειώνει Γραφείο το γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων, παρουσιάζουν την έναρξη του νέου δρομολογίου «TSM», το οποίο θα ενισχύσει την παρουσία της OOCL στην περιοχή της Μεσογείου, ως απόδειξη της εμπιστοσύνης της κινεζικής εταιρίας στην οικονομική και εμπορική ανάπτυξη του Μαρόκου. Αναφέρεται ότι η OOCL έχει ήδη παρουσία στη χώρα, στους λιμένες της Καζαμπλάνκας και της Ταγγέρης.
H νέα απευθείας σύνδεση, η οποία πρόκειται να ενισχύσει την ήδη υφιστάμενη δυναμική του θαλάσσιου εμπορίου στην περιοχή της Μεσογείου, αποδίδοντας ειδικό βάρος στο ρόλο του λιμένα του Πειραιά ως περιφερειακού κόμβου διαμετακομιστικού εμπορίου, θα δημιουργήσει ευνοϊκές συνθήκες περαιτέρω ενίσχυσης των εμπορικών σχέσεων μεταξύ της χώρας μας και του Μαρόκου, καθώς και μεταξύ του Μαρόκου και των άλλων δύο εμπλεκόμενων χωρών (Ισπανίας, Τουρκίας).
Latest News
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ
Ποιο πλοίο έκανε «ποδαρικό» στον Πειραιά το 2025
Ο υφυπουργός Ναυτιλίας Στέφανος Γκίκας υποδέχθηκε το πλήρωμα του πλοίου
Αυτόνομο ενεργειακά το λιμάνι του Βόλου
Το πρώτο και μοναδικό λιμάνι της χώρας που καλύπτει τις ανάγκες του για ενέργεια
Κρουαζιέρα: Τρεις διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ για Κατάκολο, Πάτρα και Καβάλα
Οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον μόνο για το ένα ή και για τα δύο τμήματα του διαγωνισμού
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ