Στην έναρξη νέας απευθείας σύνδεσης μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ελλάδας, Τουρκίας, Ισπανίας και Μαρόκου προχωρά η κινεζική Orient Overseas Container Line – OOCL, μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως και θυγατρικής της κινεζικής COSCO Shipping, όπως σημειώνει και σημείωμα του του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στο Ραμπάτ του Μαρόκου.
Ειδικότερα, προγραμματίζεται η ενίσχυση του δικτύου των ενδοευρωπαϊκών υπηρεσιών της, μέσω έναρξης της νέας γραμμής «Türkiye Spain Morocco Express – TSM)», από 1 Σεπτεμβρίου 2023.
Το νέο δρομολόγιο θα παρέχει απευθείας σύνδεση μεταξύ Ελλάδας, Τουρκίας, Ισπανίας και Μαρόκου, καθώς και σύνδεση μεταφόρτωσης στον λιμένα του Πειραιά, ο οποίος αποτελεί κόμβο της εταιρίας στην περιοχή της Μεσογείου.
ΕΒΕΠ-ΟΛΠ: Στο μενού οι θυγατρικές της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά
Η γραμμή «TSM»
Η γραμμή «TSM» θα προσφέρει εβδομαδιαίες αναχωρήσεις από όλους τους λιμένες, χρησιμοποιώντας συνολικά 4 πλοία, σε εναλλαγή 28 ημερών. Το δρομολόγιο της νέας γραμμής έχει καθοριστεί ως εξής: Πειραιάς – Θεσσαλονίκη – Safi Port Derince (Τουρκία) – Gemlik (Τουρκία) – Aliaga (Τουρκία) – Πειραιάς – Βαλένθια (Ισπανία) – Καζαμπλάνκα (Μαρόκο) – Algeciras (Ισπανία) – Βαρκελώνη (Ισπανία) – Πειραιάς. Η σύνδεση Βαλένθιας – Καζαμπλάνκας υπολογίζεται σε 1 ημέρα, ενώ Βαρκελώνης – Πειραιά σε 3 ημέρες.
Οι αναλυτές στο Μαρόκο, όπως σημειώνει Γραφείο το γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων, παρουσιάζουν την έναρξη του νέου δρομολογίου «TSM», το οποίο θα ενισχύσει την παρουσία της OOCL στην περιοχή της Μεσογείου, ως απόδειξη της εμπιστοσύνης της κινεζικής εταιρίας στην οικονομική και εμπορική ανάπτυξη του Μαρόκου. Αναφέρεται ότι η OOCL έχει ήδη παρουσία στη χώρα, στους λιμένες της Καζαμπλάνκας και της Ταγγέρης.
H νέα απευθείας σύνδεση, η οποία πρόκειται να ενισχύσει την ήδη υφιστάμενη δυναμική του θαλάσσιου εμπορίου στην περιοχή της Μεσογείου, αποδίδοντας ειδικό βάρος στο ρόλο του λιμένα του Πειραιά ως περιφερειακού κόμβου διαμετακομιστικού εμπορίου, θα δημιουργήσει ευνοϊκές συνθήκες περαιτέρω ενίσχυσης των εμπορικών σχέσεων μεταξύ της χώρας μας και του Μαρόκου, καθώς και μεταξύ του Μαρόκου και των άλλων δύο εμπλεκόμενων χωρών (Ισπανίας, Τουρκίας).
Latest News
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Πώς η κρουαζιέρα γέμισε τα ταμεία του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας
Ο Οργανισμός για το λιμάνι Κέρκυρας ανακοίνωσε έσοδα 4,8 εκατ. ευρώ για το 2023 – Στα 420 τα κρουαζιερόπλοια την περασμένη χρονιά
Cosco – PCT: Yποτροφίες ύψους 2.500 ευρώ σε 4 πρωτοετείς φοιτήτριες στο Πέραμα
Η απονομή των υποτροφιών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Νοεμβρίου σε εορταστική εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η PCT/COSCO
ΟΛΘ: Απορρίφθηκε από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων η προσφυγή της Goldair
H Goldair έχει δικαίωμα δέκα ημερών να προσφύγει στο ΣτΕ για τον ΟΛΘ