Την αναστολή της λειτουργίας σε δώδεκα εργοστάσια συναρμολόγησης στην Ιαπωνία ανακοίνωσε η Toyota Motor Corp, εξαιτίας ενός προβλήματος στο σύστημα παραγωγής της, σε μία κίνηση που μπορεί να σταματήσει σχεδόν όλη την εγχώρια παραγωγή.
Εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία ερευνά την αιτία του προβλήματος, προσθέτοντας ότι «πιθανότατα δεν οφείλεται σε κυβερνοεπίθεση». Η δυσλειτουργία σημαίνει ότι η εταιρεία δεν μπόρεσε να παραγγείλει εξαρτήματα, πρόσθεσε.
Υπογράμμισε επίσης, ότι αν και το μέγεθος της χαμένης παραγωγής δεν είναι σαφές, οι εργασίες σταμάτησαν σε όλα τα εγχώρια εργοστάσια συναρμολόγησης της Toyota εκτός από δύο, το εργοστάσιο Miyata στο νότιο νομό Fukuoka και ένα εργοστάσιο στο Κιότο που διευθύνεται από τη μονάδα Toyota Daihatsu.
Πλήγμα στην παραγωγή
Συνολικά, τα 14 εργοστάσιά της στην Ιαπωνία αντιπροσωπεύουν περίπου το ένα τρίτο της παγκόσμιας παραγωγής της Toyota, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Reuters. Η Toyota είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο από πλευράς πωλήσεων.
Οι επιχειρήσεις ανεστάλησαν από το πρωί της Τρίτης και δεν ήταν σαφές πότε θα επανεκκινήσουν.
Υπενθυμίζεται ότι οι δραστηριότητες της Toyota σταμάτησαν πέρυσι όταν ένας από τους προμηθευτές της επλήγη από κυβερνοεπίθεση. Αυτή η μονοήμερη διακοπή προκάλεσε απώλεια παραγωγής περίπου 13.000 αυτοκινήτων.
Η διακοπή αυτή είναι το τελευταίο πλήγμα για την εταιρική Ιαπωνία.
Ορισμένες ιαπωνικές επιχειρήσεις και κυβερνητικά γραφεία ανέφεραν τις τελευταίες ημέρες, πλημμύρα απειλητικών τηλεφωνημάτων, τα οποία η κυβέρνηση είπε ότι ήταν πιθανά από την Κίνα, μετά την απελευθέρωση επεξεργασμένου ραδιενεργού νερού από τον πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα στον Ειρηνικό.
Τα ρομποτικά ταξί
Υπενθυμίζεται ότι προ ημερών η Toyota και ο συνεργάτης της Pony.ai ανακοίνωσαν ότι σχεδιάζουν να παράγουν μαζικά ρομποτικά ταξί στην Κίνα, δημιουργώντας φέτος μια επιχείρηση που θα κατασκευάζει αυτοκίνητα που θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης της startup και υπηρεσίες ride-hailing (μίσθωσης δρομολογίων).
Οι δύο εταιρείες και η GAC-Toyota, μια κοινοπραξία μεταξύ της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας και της κινεζικής κρατικής Guangzhou Automobile Group, θα επενδύσουν συνολικά πάνω από 1 δισεκατομμύριο γουάν (140 εκατομμύρια δολάρια), ανέφερε η Pony.ai σε ανακοίνωσή της.
Latest News
Οι προειδοποιήσεις της Fed για το χρέος και τον εμπορικό πόλεμο
Οι ανησυχίες μετατοπίζονται από τον πληθωρισμό σύμφωνα με την έρευνα της Fed
Η θεωρία του Veblen, τα bitcoin και η σχέση με τις... μπανάνες
Οι νέες ελίτ στον κόσμο των άχρηστων αντικειμένων που όσο γίνονται ακριβότερα, γίνονται και πιο επιθυμητά
Η Ρωσία στρατολογεί Υεμενίτες μισθοφόρους για να πολεμήσουν στην Ουκρανία
Μυστηριώδης εταιρεία που συνδέεται με τους Χούθι εξαπατά άντρες για να ενταχθούν στην πολεμική μηχανή της Μόσχας - Η σχέση με τη Ρωσία
Ποιος τράβηξε την πρίζα στην Northvolt - Το γεγονός που σήμανε την αρχή του τέλους και το Plan B
Η κατάθεση της Northvolt για προστασία από πτώχευση στις ΗΠΑ, σηματοδοτεί μια από τις μεγαλύτερες αποτυχίες για την ευρωπαϊκή βιομηχανία
Η νέα παγκόσμια οικονομική τάξη είναι εδώ! - Τι αλλάζει στην παγκόσμια οικονομία;
Από τη Διάσκεψη του Μπρέτον Γουντς και την κεϋνσιανή πολιτική μέχρι το πέρασμα στη σχολή του Μοργαν Φριντμαν με Θάτσερ-Ρήγκαν έως τον Ομπάμα και τον Τραμπ
Μετά τις γερμανικές εκλογές η προσφορά της UniCredit για την Commerzbank
Η επικεφαλής της UniCredit τονίζει ακόμα και μετά την εξαγορά το «στρατηγείο» της τράπεζας θα παραμείνει στο Μιλάνο
Μασκ (Tesla): Μεγιστάνας ελέω κράτους αλλά και ...υπηρέτης του κράτους
Πόση απο την περιουσία του Μασκ της Tesla οφείλεται σε κρατικό χρήμα - Τα κέρδη του μετα την εκλογή του νέου προέδρου
Η ΕΚΤ μπορεί να μειώσει τα επιτόκια ανεξάρτητα από τη Fed, διαμηνύει το Γάλλος τραπεζίτης
Ο Βιλερουά είπε ότι επιστροφή Τραμπ στον Λευκό Οίκο θα «σημάνει πιθανότατα περισσότερο πληθωρισμό στις ΗΠΑ και λιγότερη ανάπτυξη παντού»
Κάτι τρέχει με την Temu - Σε ελεύθερη πτώση ο κινεζικός κολοσσός
Δεν έπιασε τους στόχους η PDD με την Temu - Προειδοποιεί για εντατικοποίηση του ανταγωνισμού στο ηλεκτρoνικό εμπόριο
Γιατί επιβραδύνονται σε όλον τον κόσμο οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας εκτός από το Τόκιο
Το μερίδιο της Ιαπωνίας στις αγορές πολυτελείας αυξήθηκε - Οι πωλήσεις στην Ιαπωνία αντιπροσώπευαν το 9% του συνόλου της LVMH, από 7% ένα χρόνο νωρίτερα.