Μια νέα υπηρεσία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με τρένο μεταξύ της Θεσσαλονίκης και της πρωτεύουσας της Δημοκρατίας της Βόρειας Μακεδονίας, Σκόπια εγκαινιάζει η ΟΛΘ Α.Ε.
Παράλληλα, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, γιορτάζει την επέτειο ενός χρόνου από τη σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ της Θεσσαλονίκης και της πόλης Νις, της Δημοκρατίας της Σερβίας.
«Η ΟΛΘ Α.Ε. με την επέκταση των δραστηριοτήτων της στις δύο πόλεις, εντείνει το αποτύπωμα της στον τομέα των υπηρεσιών συνδυασμένων μεταφορών, προσφέροντας στους πελάτες της αξιόπιστες, αποδοτικές και περιβαλλοντικά φιλικές επιλογές μεταφορών. Πρόκειται για μία στρατηγική επιλογή που στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη της συνδεσιμότητας του Λιμένα Θεσσαλονίκης με τις χώρες της ευρύτερης περιοχής των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης», τονίζει ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης.
Νέα συνεργασία του ΟΛΘ με την Ashdod Port Company Ltd.
Έναρξη στις 6 Σεπτεμβρίου
Η νέα υπηρεσία τακτικών δρομολογίων για τη μεταφορά εμπορευματοκιβώτιών με τρένο, η οποία θα συνδέει τον Λιμένα Θεσσαλονίκης με τα Σκόπια σε εβδομαδιαία βάση, θα ξεκινήσει στις 6 Σεπτεμβρίου 2023 και τα τρένα θα αναχωρούν από τη Θεσσαλονίκη κάθε Τετάρτη και θα φτάνουν στα Σκόπια την ίδια ημέρα. Η παροχή της νέας υπηρεσίας συνδυασμένων μεταφορών είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της ΟΛΘ Α.Ε. με έντεκα ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς.
«Η νέα υπηρεσία συνδυασμένων μεταφορών προσφέρει κλιματικά ουδέτερες μεταφορές από τον Λιμένα Θεσσαλονίκης προς τα Σκόπια, συνεισφέροντας σημαντικά στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO₂) που σχετίζονται με τον κλάδο των μεταφορών. Ταυτόχρονα, επιτρέπει στην ΟΛΘ Α.Ε. να αναπτύξει περαιτέρω τη συνδεσιμότητα του Λιμένα, καθώς και το διεθνές δίκτυο της στον τομέα των συνδυασμένων μεταφορών, γεγονός που φέρνει τη Θεσσαλονίκη πιο κοντά σε πελάτες στη Νοτιοανατολική και Κεντρική Ευρώπη. Η ΟΛΘ Α.Ε. είναι έτοιμη να αυξήσει τη συχνότητα των δρομολογίων, με βάση τη ζήτηση των πελατών. Επιπλέον, είναι σημαντικό να αναφερθεί πως μόνο με τον συνεχή εκσυγχρονισμό των σιδηροδρομικών υποδομών θα είναι εφικτή και η περαιτέρω ανάπτυξη νέων και καινοτόμων υπηρεσιών συνδυασμένων μεταφορών» δήλωσε ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε., Θάνος Λιάγκος.
Latest News
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Ιστορικό ρεκόρ για τον ΟΛΠ στην κρουαζιέρα -Πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες
Ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων που εξυπηρετήθηκαν το έτος 2024 ήταν 810 έναντι 760 το 2023
Σε κόμβους κρουαζιέρας επιδιώκει να μετατρέψει το ΤΑΙΠΕΔ τα λιμάνια Πάτρας-Κατάκολου και Καβάλας
Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ να αξιοποιηθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των περιοχών και να αναβαθμιστούν σε ελκυστικό τουριστικό προορισμό
Σε κόμβους κρουαζιέρας θα μετατραπούν τα λιμάνια Πάτρας, Κατάκολου και Καβάλας
Τι προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ