
Η ιταλική δικαιοσύνη θεωρεί ότι ανάμεσα στην Alitalia και στη νέα αεροπορική εταιρία ITA υπάρχει ουσιαστική συνέχεια. Γι αυτό, με νέα της απόφαση, επιβεβαίωσε ότι εβδομήντα επτά πρώην εργαζόμενοι της ιταλικής αεροπορικής εταιρείας, η οποία έκλεισε το 2021, πρέπει τώρα να επαναπροσληφθούν από την ΙΤΑ. Τον περασμένο Ιούλιο δικαστήριο της Ρώμης αποφάνθηκε ότι η νέα εταιρία στην πραγματικότητα συνεχίζει την δραστηριότητα της Αlitalia, η οποία αναγκάσθηκε να «κατεβάσει ρολά» λόγω υπερβολικών χρεών και κακοδιαχείρισης.
Κομισιόν: Υποχρεώνει την Alitalia να επιστρέψει παράνομη ενίσχυση ύψους 400 εκατ. ευρώ
Η απόφαση αυτή, σύμφωνα με αναλυτές, υπαγορεύεται και από το ότι μεγάλο μέρος των αεροσκαφών δεν έχει αλλάξει και μέχρι πρότινος στον εσωτερικό τους χώρο μπορούσε να διακρίνει κανείς ακόμη το σήμα της ιστορικής Alitalia, η οποία λειτούργησε αδιάκοπα από το 1946, επί 75 χρόνια. Η ΙΤΑ από την πλευρά της με προσφυγή της, πριν λίγες εβδομάδες, ζήτησε την προσωρινή παύση ισχύος της δικαστικής απόφασης. Υπογράμμισε δε ότι η λογική, στην οποία στηρίζεται, θα μπορούσε να δυσαρεστήσει την γερμανική Lufthansa, η οποία υπέγραψε δεσμευτική συμφωνία για να αποκτήσει το 41% των μετοχών της IΤΑ. Το μήνυμα δηλαδή είναι ότι η γερμανική εταιρεία θα μπορούσε ακόμη και να το ξανασκεφθεί και να εγκαταλείψει την ιταλική αγορά.
Επιπλέον εγγυήσεις του ιταλικού Δημοσίου;
Οι δικαστές όμως δεν θεωρούν ότι η πρόβλεψη αυτή είναι ρεαλιστική. Κατά συνέπεια επιβεβαίωσαν την απόφασή τους για επαναπρόσληψη των 77 εργαζομένων και επέβαλαν συμβολικό πρόστιμο χιλίων ευρώ στην ITA, λόγω του ότι η προσφυγή της ήταν, «σαφώς αβάσιμη».
Υπάρχει, βέβαια, και μια άλλη σημαντική λεπτομέρεια. Σύμφωνα με την εφημερίδα La Repubblica η Lufthansa έχει ζητήσει από το ιταλικό υπουργείο Οικονομικών, που παραμένει προς το παρόν κύριος μέτοχος της ΙTA, μια επιπλέον εγγύηση: Να διαθέσει ένα σημαντικό ποσό, αρκετών εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για την αποζημίωση πρώην εργαζομένων της Αlitalia, στην περίπτωση που κερδίσουν τις δίκες που έχουν ξεκινήσει.
Πηγή: Deutsche Welle/Θεόδωρος Ανδρεάδης-Συγγελλάκης


Latest News

Μπορεί να τηλεφωνήσω στον Πάουελ - Τι θα ζητήσει ο Τραμπ από τον πρόεδρο της Fed
Ο αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επανέλαβε ότι η Fed θα πρέπει να μειώσει τα επιτόκιά της

H UPS αγοράζει την καναδική Andlauer Healthcare Group αντι 1,6 δισ. δολ.
Η νέα εξαγορά επεκτείνει τις δυνατότητες της UPS στον τομέα της μεταφοράς υγειονομικού υλικού

Topshop, η επιστροφή - Πώς θα ανακάμψει η Asos τη βασική της μάρκα
Φυσική παρουσία και ηλεκτρονικό κατάστημα ετοιμάζει η βρετανική Asos για την Topshop

ΗΠΑ: Μικρή αύξηση των αιτήσεων για επιδόματα ανεργίας
Η αγορά εργασίας παραμένει σταθερή

Μειωμένο το guidance της P&G για το 2025 καθώς υποχωρεί η ζήτηση
Εξαιτίας της συρρίκνωσης των εισοδημάτων, μειώνεται η ζήτηση και εταιρείες όπως η P&G αναθεωρούν τις προβλέψεις τους - Προς τα κάτω

Η Ισπανία ακυρώνει την αγορά πυρομαχικών από το Ισραήλ κάτω κάτω από εσωτερική πολιτική πίεση
Η αγορά, αξίας 6,6 εκατομμυρίων ευρώ, προκάλεσε πολιτικές αντιδράσεις εντός του κυβερνητικού συνασπισμού στην Ισπανία

Γκρεμίστηκαν οι μετοχές της Kering - Προβλήματα για την Gucci
Η πτώση των πωλήσεων της Gucci και το τέταρτο τρίμηνο έδειξε ότι η αισθητική της αναμόρφωση εξακολουθεί να αντιμετωπίζει δυσκολίες

Χαμηλώνει τον πήχη για τα κέρδη η PepsiCo, ελέω Τραμπ
O κολοσσός τροφίμων PepsiCo ανακοίνωσε ότι «λαμβάνει μέτρα» προκειμένου να βελτιώσει τις επιδόσεις της στη Βόρεια Αμερική

Οι ασκήσεις ισορροπίας του Τόκιο με την Ουάσιγκτον και το Πεκίνο - Όχι στην οικονομική πίεση της Κίνας
Η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος εμπορικός εταίρος της Ιαπωνίας ενώ οι ΗΠΑ ο επίσημος σύμμαχος ασφαλείας της

Μήνυση από δώδεκα πολιτείες κατά της κυβέρνησης Τραμπ για τους δασμούς
Οι δασμοί Τραμπ θα έπρεπε να θεωρούνται παράνομοι, σύμφωνα με την αγωγή, που θέλει να εμποδίσει την εφαρμογή τους, υποστηρίζοντας ότι έχουν ήδη προκαλέσει σημαντική οικονομική ζημία