
«Η οδική ασφάλεια είναι βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης», τόνισε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, απαντώντας την Παρασκευή, σε ερώτηση του βουλευτή Λάρισας του ΚΚΕ, Γιώργου Λαμπρούλη για τον επαρχιακό δρόμο Λάρισας – Φαρσάλων.
Περιφέρεια Θεσσαλίας – Νέο πρόγραμμα 20 εκατ. ευρώ για επιδότηση επιχειρήσεων
Ο Νίκος Ταχιάος αναφέρθηκε στο ιστορικό του έργου, λέγοντας ότι η μελέτη για τη βελτίωση της επαρχιακής οδού χρονολογείται από το 2009 και είχε σε μεγάλο βαθμό ολοκληρωθεί. Ωστόσο από τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και τους περιβαλλοντικούς όρους που τέθηκαν, προέκυψε ότι θα έπρεπε να γίνουν σημαντικές αλλαγές στα χαρακτηριστικά του έργου.
Ο κ. Ταχιάος συμπλήρωσε, ότι χρειάστηκε να προστεθούν 12 μεγάλα τεχνικά έργα, κάτι το οποίο στο πλαίσιο της σύμβασης που είχε υπογραφεί, ήταν αδύνατον.
Ο υφυπουργός Υποδομών υπενθύμισε, ότι στη διάρκεια της προηγούμενης θητείας της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη, η Περιφέρεια Θεσσαλίας ζήτησε η ίδια να αναλάβει τη μελέτη, η οποία είναι σε φάση περαίωσης.
Επιπλέον, αναφέρθηκε στα έργα που υλοποιούνται για τη βελτίωση του οδικού δικτύου της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας, με επίκεντρο τις περιοχές των Φαρσάλων, του Πλατυκάμπου, του Δήμου Τεμπών και της παραλίας Μεσαγγάλων. Το ύψος των κονδυλίων που έχουν διατεθεί ανέρχεται σε 1.930.000 ευρώ και ήδη έχουν εκταμιευθεί 888.000 ευρώ.
Στη δευτερολογία του, ο υφυπουργός Υποδομών επισήμανε ότι η χρηματοδότηση για την επαρχιακή οδό Λάρισας – Φαρσάλων θα διασφαλιστεί αφού προηγουμένως ολοκληρωθούν οι μελέτες και καθοριστεί ο προϋπολογισμός, ώστε να είναι γνωστό πλέον το συνολικό κόστος αυτού του πολύ χρήσιμου έργου για την ευρύτερη περιοχή.
Κλείνοντας, ο κ. Ταχιάος ανέφερε ότι στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης προωθείται έργο με προϋπολογισμό άνω των 230 εκατ. ευρώ με παρεμβάσεις σε ενεργούς δρόμους που θα οδηγήσουν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
Πρότυπο, απ’ αυτή την άποψη, υπογράμμισε ο υφυπουργός Υποδομών, είναι οι παρεμβάσεις που έγιναν στην Παλαιά Εθνική Οδό Πάτρας – Πύργου και οι οποίες ολοκληρώθηκαν στις 31 Ιουλίου με απτά αποτελέσματα στην οδική ασφάλεια.


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA