Από τον Πειραιά, ως βάση εκκίνησης, ξεκινά σήμερα τα δρομολόγια στη Μεσόγειο το πλήρως ανακαινισμένο κρουαζιερόπλοιο Crystal Symphony της εταιρείας Crystal Cruises, η οποία προγραμματίζει συνολικά 12 αφίξεις πλοίων της στην Ελλάδα για το 2023.
«Η εταιρεία επενδύει στην ελληνική κρουαζιέρα καθώς πιστεύει στο προορισμό Ελλάδα» σημείωσε η πρόεδρος και διευθύνουσα Σύμβουλος της Crystal Cruises, Cristina Levis κατά την επίσημη παρουσίαση του Crystal Symphony που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, παρουσία της υφυπουργού Τουρισμού Έλενας Ράπτη.
Crystal Cruises: Κάνει home port τη Θεσσαλονίκη
Το Crystal Symphony μπορεί να φιλοξενήσει 606 επιβάτες και διαθέτει σουίτες, εστιατόρια ειδικής εστίασης, όπως το Umi Uma by Nobu Matsuhisa Restaurant and Sushi Bar και την Osteria d’Ovidio, ένα νέο γήπεδο pickleball, χώρους ψυχαγωγίας και εκδηλώσεων.
Δρομολόγια
Μετά το εναρκτήριο ταξίδι του πλοίου από την Αθήνα στην Κωνσταντινούπολη, το Crystal Symphony θα πλεύσει ανατολικά, προς συναρπαστικούς προορισμούς όπως η Σαντορίνη, η Κωνσταντινούπολη, το Άμπου Ντάμπι και η Βομβάη. Για το υπόλοιπο του 2023, το πλοίο θα ταξιδέψει σε όλη την Ωκεανία και θα επισκεφθεί τόπους όπως το Σίδνεϋ, το Όκλαντ, η Παπούα Νέα Γουινέα και το Μπαλί.
Σύμφωνα με την κ. Levis η έναρξη των δρομολογίων του Crystal Symphony από τον Πειραιά δείχνει τη σημασία που δίνει η εταιρεία στη χώρα μας ως τουριστικό προορισμό. Σημείωσε μάλιστα ότι ο βασικός μέτοχος της Crystal Μανφρέντι Λεφέβρ Ντ’οβιντιό παραθερίζει κάθε χρόνο στην Κρήτη ενώ αποκάλυψε ότι το 2025 η εταιρεία θα εντάξει και τη Θεσσαλονίκη στο πρόγραμμα home porting που θα κάνει.
Η υφυπουργός Τουρισμού Έλενα Ράπτη αφού χαιρέτησε την πρωτοβουλία της εταιρείας, τόνισε ότι η Ελλάδα προσδοκά στην ενίσχυση της κρουαζιέρας.
Παίρνοντας τον λόγο ο κ. Σπύρος Αλμπέρτης, αντιπρόεδρος στις Λιμενικές Λειτουργίες, στο Σχεδιασμό Δρομολογίων και τη Διαχείριση Καυσίμων της Crystal Cruises ανέφερε ότι το Crystal Symphony θα έχει σημαντική συμβολή στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας υψηλών απαιτήσεων στην χώρα μας. «Η Ελλάδα είναι μπουτίκ τουριστικός προορισμός και ταιριάζει απόλυτα στο ύφος της εταιρείας μας».
Και έσπευσε να συμπληρώσει: «Με προορισμούς που είναι μοναδικοί και ακόμα ανεξερεύνητοι μπορεί, με τη συνδρομή και τη δική μας, να γίνει ένα luxury destination, που ανταποκρίνεται στο κορυφαίο επίπεδο κρουαζιέρας, όπως είναι η Crystal Cruises».
Επιμήκυνση σεζόν
Σε σχέση με την πορεία του κλάδου σημείωσε ότι πλέον «έχει πλέον χτιστεί η εμπιστοσύνη πάλι με τους επιβάτες και τα πλοία έχουν ανεβάσει το ποσοστό πληρότητας, που κάποιες εταιρείες ακόμα κρατούσαν χαμηλά, περί του 60% λόγω της μεταβατικής κατάστασης από τον Covid-19».
Με βάση τον κ. Αλμπέρτη «στη Μεσόγειο και ειδικά στην Ελλάδα η τουριστική σεζόν συνέχεια μεγαλώνει. Έχουμε εταιρείες που έχουν ξεκινήσει χειμερινές κρουαζιέρες, άρα σίγουρα οι αριθμοί στο τέλος του 2023 θα είναι πολύ ανεβασμένοι σε σχέση με το 2019. Αυτή τη στιγμή, τα στατιστικά της κρουαζιέρας δείχνουν μια αύξηση της τάξεως του 10% με 15%, με πλοία στο 80% με 85% της πληρότητας».
Να σημειωθεί ότι μαζί με το Crystal Serenity, το Crystal Symphony, ανακαινίστηκε, πλήρως μέσα σε 18 μήνες στα ναυπηγεία Fincantieri στην Τεργέστη, στο πλαίσιο συνολικής επένδυσης που έφτασε τα 160 εκατ. ευρώ. Το Crystal Symphony επανέρχεται επίσημα σε υπηρεσία μετά από εκτεταμένη ανακαίνιση, αφού αγοράστηκε από την A&K Travel Group το περασμένο καλοκαίρι.
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση