
Από τον Πειραιά, ως βάση εκκίνησης, ξεκινά σήμερα τα δρομολόγια στη Μεσόγειο το πλήρως ανακαινισμένο κρουαζιερόπλοιο Crystal Symphony της εταιρείας Crystal Cruises, η οποία προγραμματίζει συνολικά 12 αφίξεις πλοίων της στην Ελλάδα για το 2023.
«Η εταιρεία επενδύει στην ελληνική κρουαζιέρα καθώς πιστεύει στο προορισμό Ελλάδα» σημείωσε η πρόεδρος και διευθύνουσα Σύμβουλος της Crystal Cruises, Cristina Levis κατά την επίσημη παρουσίαση του Crystal Symphony που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, παρουσία της υφυπουργού Τουρισμού Έλενας Ράπτη.
Crystal Cruises: Κάνει home port τη Θεσσαλονίκη
Το Crystal Symphony μπορεί να φιλοξενήσει 606 επιβάτες και διαθέτει σουίτες, εστιατόρια ειδικής εστίασης, όπως το Umi Uma by Nobu Matsuhisa Restaurant and Sushi Bar και την Osteria d’Ovidio, ένα νέο γήπεδο pickleball, χώρους ψυχαγωγίας και εκδηλώσεων.
Δρομολόγια
Μετά το εναρκτήριο ταξίδι του πλοίου από την Αθήνα στην Κωνσταντινούπολη, το Crystal Symphony θα πλεύσει ανατολικά, προς συναρπαστικούς προορισμούς όπως η Σαντορίνη, η Κωνσταντινούπολη, το Άμπου Ντάμπι και η Βομβάη. Για το υπόλοιπο του 2023, το πλοίο θα ταξιδέψει σε όλη την Ωκεανία και θα επισκεφθεί τόπους όπως το Σίδνεϋ, το Όκλαντ, η Παπούα Νέα Γουινέα και το Μπαλί.
Σύμφωνα με την κ. Levis η έναρξη των δρομολογίων του Crystal Symphony από τον Πειραιά δείχνει τη σημασία που δίνει η εταιρεία στη χώρα μας ως τουριστικό προορισμό. Σημείωσε μάλιστα ότι ο βασικός μέτοχος της Crystal Μανφρέντι Λεφέβρ Ντ’οβιντιό παραθερίζει κάθε χρόνο στην Κρήτη ενώ αποκάλυψε ότι το 2025 η εταιρεία θα εντάξει και τη Θεσσαλονίκη στο πρόγραμμα home porting που θα κάνει.

Η διευθύνουσα συμβουλος της Crystal Cruises Cristina Levis
Η υφυπουργός Τουρισμού Έλενα Ράπτη αφού χαιρέτησε την πρωτοβουλία της εταιρείας, τόνισε ότι η Ελλάδα προσδοκά στην ενίσχυση της κρουαζιέρας.
Παίρνοντας τον λόγο ο κ. Σπύρος Αλμπέρτης, αντιπρόεδρος στις Λιμενικές Λειτουργίες, στο Σχεδιασμό Δρομολογίων και τη Διαχείριση Καυσίμων της Crystal Cruises ανέφερε ότι το Crystal Symphony θα έχει σημαντική συμβολή στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας υψηλών απαιτήσεων στην χώρα μας. «Η Ελλάδα είναι μπουτίκ τουριστικός προορισμός και ταιριάζει απόλυτα στο ύφος της εταιρείας μας».
Και έσπευσε να συμπληρώσει: «Με προορισμούς που είναι μοναδικοί και ακόμα ανεξερεύνητοι μπορεί, με τη συνδρομή και τη δική μας, να γίνει ένα luxury destination, που ανταποκρίνεται στο κορυφαίο επίπεδο κρουαζιέρας, όπως είναι η Crystal Cruises».
Επιμήκυνση σεζόν
Σε σχέση με την πορεία του κλάδου σημείωσε ότι πλέον «έχει πλέον χτιστεί η εμπιστοσύνη πάλι με τους επιβάτες και τα πλοία έχουν ανεβάσει το ποσοστό πληρότητας, που κάποιες εταιρείες ακόμα κρατούσαν χαμηλά, περί του 60% λόγω της μεταβατικής κατάστασης από τον Covid-19».
Με βάση τον κ. Αλμπέρτη «στη Μεσόγειο και ειδικά στην Ελλάδα η τουριστική σεζόν συνέχεια μεγαλώνει. Έχουμε εταιρείες που έχουν ξεκινήσει χειμερινές κρουαζιέρες, άρα σίγουρα οι αριθμοί στο τέλος του 2023 θα είναι πολύ ανεβασμένοι σε σχέση με το 2019. Αυτή τη στιγμή, τα στατιστικά της κρουαζιέρας δείχνουν μια αύξηση της τάξεως του 10% με 15%, με πλοία στο 80% με 85% της πληρότητας».
Να σημειωθεί ότι μαζί με το Crystal Serenity, το Crystal Symphony, ανακαινίστηκε, πλήρως μέσα σε 18 μήνες στα ναυπηγεία Fincantieri στην Τεργέστη, στο πλαίσιο συνολικής επένδυσης που έφτασε τα 160 εκατ. ευρώ. Το Crystal Symphony επανέρχεται επίσημα σε υπηρεσία μετά από εκτεταμένη ανακαίνιση, αφού αγοράστηκε από την A&K Travel Group το περασμένο καλοκαίρι.

Στιγμιότυπο από την εκδήλωση


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)