
Το χρώμα σε ένα αυτοκίνητο αποτελεί σημαντικό και στρατηγικό παράγοντα που καθορίζει την πρώτη εντύπωση. Τα τελευταία χρόνια η χρωματική παλέτα των αυτοκινήτων άλλαξε ριζικά και έφυγε από τα κλασικά χρώματα. Βγήκαν στην παραγωγή δυναμικά, έντονα χρώματα που αναδεικνύουν ένα μοντέλο και το κάνουν να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα.
Τα δυναμικά χρώματα που βλέπουμε σήμερα στους δρόμους είναι αποτέλεσμα έρευνας και μελετών συγκεκριμένου τμήματος μέσα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Για να βγει ένα χρώμα στην κυκλοφορία έχει αναλυθεί και δουλευτεί τα τελευταία τρία με πέντε χρόνια στα εργοστάσια. Είναι αποτέλεσμα τεχνογνωσίας που έχει αποκτηθεί μέσω της έρευνας και της ανάδειξης τάσεων, σχεδιασμού και δημιουργίας τολμηρών και μοναδικών χρωμάτων.
Στο «σφυρί» η Maserati του Μπερλουσκόνι – Του την είχε χαρίσει ο πρόεδρος της Ferrari
Ένα δυναμικό χρώμα σε πρώτη φάση «τραβάει» την προσοχή στο δρόμο, ενώ παράλληλα αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο το σχήμα του μοντέλου και την εικόνα της μάρκας. Αλλωστε το χρώμα σε ένα αυτοκίνητο μπορεί να επηρεάσει την απόφαση απόκτησης ή όχι για έναν πιθανό αγοραστή.
Πρόκληση
Οπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, ο σχεδιασμός ενός χρώματος αυτοκινήτου είναι πρόκληση. Λαμβάνει υπόψη τη σύνθετη αλληλεπίδραση της απόχρωσης, του κορεσμού, της υφής και των διαφόρων εφέ. Οι σχεδιαστές χρωμάτων παρακολουθούν συνεχώς τους δείκτες τάσης που καθορίζουν τη μελλοντική εμφάνιση των οχημάτων και δημιουργούν ελκυστικά χρώματα για μια πολύ απαιτητική αγορά. Είναι αυτοί που δείχνουν τον δρόμο του μέλλοντος. Στα σύγχρονα δυναμικά χρώματα οι σχεδιαστές αυτοκινήτων διατηρούν την αιχμή και τον δυναμισμό, ενώ θέλουν παράλληλα να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό. Άσχετα αν τα παραδοσιακά, τα κλασικά χρώματα είναι αυτά που κεντρίζουν το ενδιαφέρον των περισσοτέρων, τα ξεχωριστά χρώματα μένουν στις θύμησες όλων. Αυτός είναι ο κύριος λόγος που οι εκάστοτε αυτοκινητοβιομηχανίες αναδεικνύουν χρώματα, που είναι αποκλειστικά για συγκεκριμένα μοντέλα.
«Οι συναρπαστικές έγχρωμες καμπάνιες προκύπτουν από ποικίλες ανακαλύψεις, επηρεάζοντας την καινοτομία», αναφέρει χαρακτηριστικά η σχεδιάστρια χρωμάτων για διάφορα μοντέλα που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ, Elizabeth Hoffmann, για να συμπληρώσει ο επικεφαλής σχεδιασμού της Basf στην Ευρώπη, Mark Gutjahr ότι «ως μελλοντολόγοι, επανεξετάζουμε την ιδέα του αυτοκινήτου ως προϊόν, με πολλές νέες ιδέες κινητικότητας».


Latest News

Πώς το Βατικανό έχασε 100 εκατ. λίρες από συμφωνία με ακίνητα
Το Ανώτατο Δικαστήριο απέρριψε ισχυρισμούς περί ανεντιμότητας του Ρ. Μιντσιόνε που είχε καταδικαστεί από το Δικαστήριο του Βατικανού

Ποιο είναι το δίλημμα της Τράπεζας της Αγγλίας ;
Αντιφατικές έρευνες και στοιχεία στη Βρετανία προβληματίζουν την κεντρική τράπεζα της χώρας - Με προσοχή οι επόμενες μειώσεις των επιτοκίων

Τη συγχώνευση των ταχυδρομείων με το υπουργείο Εμπορίου εξετάζει ο Τραμπ
Αντιδρούν οι Δημοκρατικοί στα σχέδια του Ντόναλντ Τραμπ για τη συγχώνευση της US Postal Service (USPS)

Αλλαγή φρουράς στην αεροδιαστημική ασφάλεια της Boeing
Αποχωρεί μετά από 40 χρόνια ο επικεφαλής του τμήματος αεροδιαστημικής ασφάλειας της Boeing - Το σημείωμα του Ορτεμπεργκ στους εργαζόμενους

Ετοιμη να συνθηκολογήσει η Ουκρανία για τα ορυκτά, λένε οι ΗΠΑ
Ο σύμβουλος εθνικής ασφάλειας των ΗΠΑ, Μάικ Γουόλτς δηλώνει σε συνέδριο ότι η «οικονομική εταιρική σχέση» θα είναι «καλή» για το Κίεβο

Δάνειο από τα Αραβικά Εμιράτα θα πάρει η Κένυα
Η Κένυα προσπαθεί να διαφοροποιήσει τις πηγές χρηματοδότησης του προϋπολογισμού πέρα από τους παραδοσιακούς διμερείς πιστωτές της

Η Coca-Cola εστιάζει στο γάλα - Οι εναλλακτικές στα αναψυκτικά
Η ξεχωριστή περίπτωση της μάρκας Fairlife - Η εξαγορά, η διανομή και τα εναλλακτικά προϊόντα της Coca-Cola

Τελειώνει η ύφεση που πλήττει τους εργαζόμενους στα γραφεία;
Η αγορά εργασίας μετά την πανδημία έγιρε υπέρ των εργοδοτών, αλλά αχνοφαίνεται φως για τους εργαζομένους στη άκρη του εργασιακού τούνελ

Πώς οι πυρκαγιές ανέτρεψαν την αγορά ασφάλισης στην Καλιφόρνια
Τον Φεβρουάριο, οι κορυφαίες ασφαλιστικές εταιρείες της πολιτείας ανακοίνωσαν ζημιές δισεκατομμυρίων δολαρίων από την πυρκαγιά

Career catfishing: Γιατί η Gen Z αποδέχεται προσφορές εργασίας και μετά… εξαφανίζεται
Το φαινόμενο του Career catfishing - 1 στους 3 εργαζόμενους της Gen Z έχει αποδεχθεί μια θέση εργασίας αλλά δεν εμφανίστηκε ποτέ