
Αφιέρωμα στο Ελληνικό, το «έργο των δισεκατομμυρίων», δημοσιεύει το Γερμανικό Δημοσιογραφικό Δίκτυο (RND): «Στο Ελληνικό θα χτιστεί «ο πρώτος ουρανοξύστης της Ελλάδας, το Athens Riviera Tower, ύψους 207 μέτρων με 53 ορόφους. Σε αυτούς θα υπάρχουν 169 κατοικίες, οι οποίες έχουν ήδη πωληθεί – σε τιμές έως και 32.000 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο. Ο οικιστικός πύργος στην Αττική Ριβιέρα πρόκειται να αποτελέσει το ορόσημο ενός από τα μεγαλύτερα και πιο φιλόδοξα έργα αστικής ανάπτυξης στην Ευρώπη».
Το γερμανικό δίκτυο τονίζει πως «δεν υπάρχει κανένα άλλο οικόπεδο στη Μεσόγειο όπως αυτό του πρώην αεροδρομίου της Αθήνας: 6.200 στρέμματα ακριβώς στην ακτή του Σαρωνικού κόλπου, μια έκταση τριπλάσια από το Πριγκιπάτο του Μονακό. Η Ακρόπολη απέχει μόλις δέκα χιλιόμετρα και το κέντρο της Αθήνας είναι προσβάσιμο σε 20 λεπτά με το μετρό.
Μετά τη διακοπή της εναέριας κυκλοφορίας στο Ελληνικό το 2001, ο χώρος έμεινε για μεγάλο χρονικό διάστημα σε αχρηστία. Τα πολιτικά κόμματα δεν μπόρεσαν να συμφωνήσουν ως προς την αξιοποίησή του και το αεροδρόμιο-φάντασμα έγινε σύμβολο της πολιτικής ακινησίας και της οικονομικής παρακμής της Ελλάδας. Μόνο με την κρίση του 2010 η κατάσταση άλλαξε: η ιδιωτικοποίηση του (πρώην) αεροδρομίου ήταν ένας από τους όρους που έπρεπε να εφαρμόσει η Ελλάδα ως αντάλλαγμα για τα δάνεια διάσωσης που της χορηγήθηκαν».
Lamda Development: Εκδόθηκαν οι άδειες για τη Riviera Galleria και το Commercial Hub
Αλλάζει όψη
Τώρα το Ελληνικό θα αλλάξει όψη, αποτελώντας μάλιστα και πρότυπο για τη βιώσιμη αστική ανάπτυξη: «Περισσότερα από τα 2/3 της συνολικής έκτασης του Ελληνικού θα αποτελούνται από χώρους πρασίνου και εγκαταστάσεις αναψυχής. Η πράσινη καρδιά της νέας πόλης θα χτυπάει στο σχεδιαζόμενο παράκτιο πάρκο, που με έκταση δύο τετραγωνικών χιλιομέτρων θα είναι μεγαλύτερο από το Χάιντ Παρκ του Λονδίνου. […] Το Ελληνικό δεν προορίζεται πάντως για καταφύγιο των πλουσίων: το πάρκο θα είναι ανοιχτό σε όλους τους επισκέπτες, όπως και η παραλία μήκους ενός χιλιομέτρου». Ταυτοχρόνως, ο σχεδιασμός του προαστίου θα εκμεταλλεύεται στο έπακρο το παραθαλάσσιο κλίμα και τα ρεύματα αέρα, με αποτέλεσμα να υπάρχουν μειωμένες ανάγκες ψύξης και θέρμανσης. Έτσι, οι κατοικίες «θα καταναλώνουν περίπου 35% λιγότερη ενέργεια από τα συμβατικά συγκροτήματα».
Τέλος, «με την ολοκλήρωση του εγχειρήματος θα υπάρξουν περίπου 75.000 θέσεις εργασίας στο Ελληνικό. Η νέα περιοχή αναμένεται να προσελκύει περίπου ένα εκατομμύριο τουρίστες ετησίως, καθώς και να συνεισφέρει περίπου 1,5% στο Α.Ε.Π. της Ελλάδας», καταλήγει το RND.
Πηγή: Deutsche Welle


Latest News

ΟΛΠ: Νέα αύξηση εσόδων και κερδών – Πρόταση για αυξημένο μέρισμα κατά 43,7%
Η κρουαζιέρα στον ΟΛΠ κατέγραψε νέο ρεκόρ, σε αριθμό προσεγγίσεων πλοίων, επιβατική κίνηση και έσοδα που αυξήθηκαν κατά 15,5%.

Έτοιμο το 73% του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος - Το πλάνο παράδοσης του έργου
Τον Ιούλιο παραδίδεται το πρώτο και μεγαλύτερο τμήμα της Πατρών - Πύργου και τον Νοέμβριο το δεύτερο

Η AKTOR υπέγραψε τη σύμβαση για το μεγάλο έργο ΣΔΙΤ των φοιτητικών εστιών Κρήτης
Θα κατασκευαστούν δωμάτια και διαμερίσματα συνολικών 4.846 κλινών εκ των οποίων 2.710 στο Ρέθυμνο και 2.136 στο Ηράκλειο
![ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκε η οικοδομική δραστηριότητα κατά 15,6% το Δεκέμβριο [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/DSC9655-2-1024x569-1-600x333.jpg)
Πόσο αυξήθηκαν οι οικοδομικές άδειες - Οι top περιοχές [πίνακες]
Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ δείχνουν ότι η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στη Δυτική Μακεδονία, στη Κρήτη και την Ανατολική Μακεδονία

Όμιλος AKTOR: Παραδόθηκε το έργο αποκατάστασης της γέφυρας του Αξιού
Παραδόθηκε στην Εγνατία Οδό ΑΕ το έργο δομικής επάρκειας και συντήρησης της γέφυρας του Αξιού

Αναβαθμίστηκε η Μονάδα Επεξεργασίας Νερού της ΕΥΔΑΠ στις Αχαρνές
Η Μονάδα Επεξεργασίας Νερού της ΕΥΔΑΠ στις Αχαρνές τροφοδοτεί το 60% του Λεκανοπεδίου της Αττικής με νερό

Σιδηροδρομικοί: Τι πάει λάθος με τα τρένα στην Ελλάδα – Χτυπούν «καμπανάκι» σε κυβέρνηση και Hellenic Train
Ποιες είναι οι δράσεις που ζητούν οι σιδηροδρομικοί υπάλληλοι προκειμένου να εκσυγχρονιστεί ο ελληνικός σιδηρόδρομος και να λειτουργήσει με ασφάλεια

Υπουργείο Υποδομών για Γραμμή 4: «Κανένα ζήτημα ασφάλειας, καμία λάθος χάραξη»
H ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών μετά την αυτοψία του εργοταξίου της Γραμμής 4 του Μετρό στο ύψος του ΓΝΑ

Ομιλος AKTOR: Δόθηκε σε κυκλοφορία και το τελευταίο τμήμα της Παλιάς ΕΟ Αθηνών – Κορίνθου
Ο Ομιλος AKTOR ανέλαβε την αποκατάσταση των ζημιών μετά από σοβαρή πυρκαγιά σε βυτιοφόρο της 8ης Ιουνίου 2024

Στο μισό τα αποθέματα νερού στην Αττική – Οι μεγάλες απώλειες και τα έργα για την υδροδότηση
Εντείνεται το πρόβλημα με την λειψυδρία στην Αττική – Τα αποθέματα υδάτων σε Μόρνο, Εύηνο, Μαραθώνα και Υλίκη