
Ψήφο εμπιστοσύνης για τις διακοπές τους και φέτος το φθινόπωρο οι τουρίστες επιλέγουν Ελλάδα. Παρά τα προβλήματα που γνώρισε η χώρα με τις πυρκαγιές, ο κλάδος της βραχυχρόνιας μίσθωσης (Airbnb) συνεχίζει σε υψηλές ταχύτητες.
Ειδικοί αναφέρουν ότι η ζήτηση παραμένει… ακμαία και να αναμένεται να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο τους επόμενους μήνες.
Μειώθηκαν πληρότητες και τιμές στα ξενοδοχεία της Αθήνας
Ιδιοκτήτες καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης ποντάρουν στις κρατήσεις του φθινοπώρου, που παραδοσιακά είναι μια από τις καλύτερες περιόδους για την επισκεψιμότητα της πρωτεύουσας.
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία της AirDNA -δεδομένα από τις πλατφόρμες Airbnb και VRBO- σύμφωνα με τα οποία υπάρχουν σήμερα 39% περισσότερες κρατήσεις διανυκτερεύσεων στην Αθήνα για Σεπτέμβριο-Δεκέμβριο από ό,τι την ίδια περίοδο πέρυσι (τέλη Αυγούστου).
Όπως συμβαίνει σε πολλές τοποθεσίες οι επισκέπτες σχεδιάζουν να ταξιδέψουν εκτός της υψηλής περιόδου, προκειμένου να αποφύγουν τον συνωστισμό, τις υψηλές τιμές και την υπερβολική ζέστη του καλοκαιριού.
Έτσι, επεκτείνεται η τουριστική περίοδος και ταυτόχρονα αυξάνονται τα έσοδα από τη διατροφή και διαμονή. Φέτος σημείωσε άνοδο σε σχέση με πέρυσι η μέση τιμή βραχυχρόνιου καταλύματος στην Αθήνα καθώς τον Ιούλιο ήταν στα 110,87 ευρώ, αυξημένη κατά 7,7% σε σχέση με πέρυσι (Ιούλιος 2022 – 102,97 ευρώ).
Οι περιοχές
Οι τουρίστες προτιμούν την Αττική και ειδικότερα περιοχές γύρω από το κέντρο της Αθήνας.
Ως δημοφιλέστερες περιοχές για τη φιλοξενία καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης προβάλλουν το Κουκάκι, το Θησείo, η Πλάκα, το Κολωνάκι, το Σύνταγμα, το Παγκράτι, η Κυψέλη, ο Νέος Κόσμος, η Γλυφάδα, η Καλλιθέα καθώς και ο Πειραιάς.
Airbnb VS Ξενοδοχεία
Την στιγμή, που η πληρότητα στα Airbnb της Αθήνας παρουσίασε σημαντικά αύξηση τον Ιούλιο η αντίστοιχη πληρότητα στα ξενοδοχεία της πρωτεύουσας σημείωσαν πτώση Ιούνιο και Ιούλιο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία για την κίνηση και απόδοση των ξενοδοχείων της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής και Αργοσαρωνικού, η μέση πληρότητα των αθηναϊκών ξενοδοχείων τον Ιούλιο έπεσε στο 89,4% από 93,2% που ήταν τον Ιούνιο.
Το 7μηνο η μέση πληρότητα στα ξενοδοχεία έφτασε το 75,4% και εμφανίζεται και αυτή μεν αυξημένη κατά 19,2% σε σύγκριση με την πληρότητα της αντίστοιχης περιόδου του 2022 , αλλά εξακολουθεί να είναι μειωμένη κατά 2,1% συγκρινόμενη με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.


Latest News

Απευθείας πτήσεις από τη Βαρσοβία προς Θεσσαλονίκη ξεκινάει η LOT
Με την εναρκτήρια πτήση (17/6) θα ταξιδέψουν στη Θεσσαλονίκη και δημοσιογράφοι πολωνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας

Ξενοδοχεία: Απόβαση πεντάστερων στην Κρήτη – Ανεβαίνει πίστα το νησί
Πυρετός επενδύσεων για την αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της Κρήτης - Τα project που είναι σε εξέλιξη

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Αλλάζει εικόνα το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με επενδύσεις 1,28 δισ. - Οι νέοι στόχοι
Ανοδικά ξεκίνησε η επιβατική κίνηση το 2025 κόντρα στην διεθνή αβεβαιότητα- Οι νέες πηγές εσόδων και το πράσινο φως στο μέρισμα των 0,78 ευρώ ανά μετοχή

Πληρότητες ως 95% στις πτήσεις της Aegean- Οι top5 προορισμοί σε Ελλάδα και εξωτερικό
Υψηλές πληρότητες καταγράφονται για την πασχαλινή έξοδο σε αεροπορικές πτήσεις της Aegean τόσο για προορισμούς εσωτερικού όσο και εξωτερικού

Συνεργασία Mercan Group με Wyndham Hotels & Resorts στην Κέρκυρα
Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη επένδυση του ομίλου Mercan Group στην Ελλάδα, ενισχύοντας την παρουσία της Wyndham στη Μεσόγειο

Άνοδος τιμών, σταθερές πληρότητες για τα ξενοδοχεία - Προς νέο ρεκόρ εισπράξεων
Σε ανοδική τροχιά βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία - Αύξηση των εισπράξεων αναμένει η Τράπεζα της Ελλάδας

JOMO: Τι είναι και πως κάνει τα ταξίδια καλύτερα;
Έχοντας μπει για τα καλά στην εποχή των ταξιδιών -πρώτα το Πάσχα, μετά το καλοκαίρι- το JOMO είναι μια τάση που υπόσχεται να κάνει τις διακοπές μας καλύτερες. Και πιο ήρεμες.

Τι φοβούνται οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φέτος
Οι Αμερικανοί που σχεδιάζουν ταξίδια στο εξωτερικό θα βρεθούν αντιμέτωποι με τα απόνερα των πολιτικών Τραμπ

Σκληρή μάχη Hilton - Marriott για την πρωτιά στην Ελλάδα - Ποια παίρνει... κεφάλι
Hilton και Marriott μάχονται για την πρώτη θέση - Σημαντικές επενδύσεις για τη λειτουργία νέων ξενοδοχείων σε διάφορα μέρη της Ελλάδας