Έξι νεότευκτα πλοία πολλαπλών χρήσεων ro-ro που ανήκουν στην κλάση «G5» ναυπηγεί ο όμιλος Grimaldi, με δυο εξ αυτών να έχουν ήδη παραδοθεί. Μετά το Great Antwerp πρόσφατα προστέθηκε πρόσφατα στον στόλο του Ομίλου Grimaldi και θα αναπτυχθεί σύντομα μεταξύ της Βόρειας Ευρώπης και της Δυτικής Αφρικής και το «Great Lagos».
Τα άλλα τέσσερα πλοία κλάσης G5, θα παραδοθούν μεταξύ 2023 και 2024, θα δραστηριοποιηθούν επίσης στις ίδιες διαδρομές.
Τα πλοία της κλάσης G5 αντιπροσωπεύουν μια καινοτόμο, αποτελεσματική απάντηση στη ζήτηση για όλο και πιο ποιοτικές και, ταυτόχρονα, φιλικές προς το περιβάλλον θαλάσσιες υπηρεσίες, δήλωσε ο Gian Luca Grimaldi, Πρόεδρος της Grimaldi Group S.p.A.
Οι άγνωστοι κίνδυνοι που απειλούν τη ναυτιλια
Το «Great Lagos» πήρε το όνομά του από την πόλη Λάγος της Νιγηρίας: το λιμάνι της οποίας εξυπηρετείται εδώ και δεκαετίες από τη ναπολιτάνικη ναυτιλιακή εταιρεία στο πλαίσιο των θαλάσσιων συνδέσεων μεταξύ Ευρώπης, Βόρειας και Νότιας Αμερικής και Δυτικής Αφρικής. Επιπλέον, ο όμιλος Grimaldi λειτουργεί σήμερα εκεί τον μεγαλύτερο τερματικό σταθμό πολλαπλών χρήσεων ro-ro στη Δυτική Αφρική.
Με μήκος 250 μέτρων, πλάτος 38 μέτρων και 45.684 dwt τα πλοία κλάσης «G5» όπως είναι το Great Lagos μπορούν να μεταφέρουν 4.700 γραμμικά μέτρα κυλιόμενου φορτίου, 2.500 CEU (ισοδύναμες μονάδες αυτοκινήτων) και 2.000 TEU (container είκοσι ποδών).
Αυξημένη ενεργειακή απόδοση
Εκτός από τη χωρητικότητα φόρτωσης, το Great Lagos διαθέτει τεχνολογικές λύσεις που αποσκοπούν στην αύξηση της ενεργειακής απόδοσης και τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Τόσο η κύρια μηχανή όσο και οι βοηθητικές γεννήτριες ντίζελ θα πληρούν τα επίπεδα NOx που επιβάλλει ο κανονισμός Tier III, ενώ το ολοκληρωμένο σύστημα πρόωσης ελαχιστοποιεί τις απώλειες και βελτιώνει την προωθητική απόδοση, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου.
Το πλοίο έχει σχεδιαστεί για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας (cold ironing) από την ξηρά, ως πράσινη εναλλακτική λύση στην κατανάλωση ορυκτών καυσίμων κατά τη διάρκεια της παραμονής στο λιμάνι. Τέλος, το πλοίο είναι εξοπλισμένο με υβριδικά συστήματα καθαρισμού καυσαερίων για τη μείωση των εκπομπών θείου και σωματιδίων.
Το Great Lagos όπως και τα υπόλοιπα νεότευκτα της σειράς «G5» μειώνει τις εκπομπές CO2 ανά μεταφερόμενο τόνο έως και 43% σε σύγκριση με τα άλλα πλοία πολλαπλών χρήσεων του Ομίλου Grimaldi.
Latest News
Υπογράφει η Lamda Marinas και για τη «Μαρίνα Megayacht Κέρκυρας» - Το roadmap των επενδύσεων
Τον 6ο απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης της Μαρίνας Φλοίσβου, παρουσίασε η Lamda Marinas
ΑΕΝ Ύδρας: Εργο ανακαίνισης από το Ίδρυμα «Αντώνιος και Ιωάννης Αγγελικούσης»
Υπογραφή πρωτοκόλλου παράδοσης–παραλαβής του έργου ανακαίνισης των χώρων υγιεινής των κοιτώνων των σπουδαστών στην ΑΕΝ Ύδρας
ΒΑΒΕΛ – Θ. Καπράλος (Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά): Το επενδυτικό κρεσέντο αλλάζει τον Πειραιά
Δεκάδες αναπλάσεις, νέα ξενοδοχεία πολυτελείας και η ανάπτυξη της βραχυχρόνιας μίσθωσης αλλάζουν την οικονομία της πόλης
Οι δυτικές κυρώσεις δεν σταματούν τον σκιώδη στόλο της Ρωσίας
Η Μόσχα μετέφερε 4,1 εκατ. βαρέλια την ημέρα τον Ιούνιο του 2024 έναντι 2,4 εκατ. βαρέλια έναν χρόνο νωρίτερα
Ποια πλοία φέρνουν τα περισσότερα κέρδη – Η ανάλυση του οίκου Clarksons
Πώς εξελίσσονται τα έσοδα των εταιρειών στη ναυτιλία στη σκιά των γεωπολιτικών εξελίξεων – Ο ρόλος των Χούθι
Ακτοπλόοι: Ζητούν από την ΠΝΟ να αναστείλει την απεργία
Με επιστολή του προς τον γενικό γραμματέα της ΠΝΟ Μανώλη Τσικαλάκη, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) καλεί σε ανάκληση της απόφασης για απεργία
Υπό παραγγελία 431 πλοία από τις 10 μεγαλύτερες εταιρείες
Ο στόχος είναι να εστιάσουν σε πλοία που θα χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα όπως είναι το υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) και η μεθανόλη
Γρίφος η ρότα των ναυλαγορών
Οι αβεβαιότητες είναι πολλές ενώ οι σταθερές λιγότερες - Οι γεωπολιτικές εντάσεις δημιουργούν κινδύνους αλλά και ευκαιρίες
Αθηνά Μαρτίνου: Η κεφαλονίτικη καταγωγή και το όνειρο που έκανε πραγματικότητα
Ποια ήταν η πρωτοπόρος στην παγκόσμια ναυτιλία Αθηνά Μαρτίνου, που έφυγε από τη ζωή την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2024
Πέθανε σε ηλικία 97 ετών η εφοπλίστρια Αθηνά (Νουνού) Μαρτίνου
Η Αθηνά (Νουνού) Μαρτίνου μπήκε στη ναυτιλία το 1964 και το 1971 ίδρυσε τoν ναυτιλιακό κολοσσό Thenamaris