
Το αφεντικό της Warner Bros Discovery, David Zaslav, ασχολείται υπερβολικά με την Barbie. Ο όμιλος ψυχαγωγίας αξίας 28 δισεκατομμυρίων δολαρίων που διευθύνει δήλωσε ότι η ταινία που βασίζεται σε παιχνίδια θα ενισχύσει τις οικονομικές επιδόσεις. Είναι μια ευπρόσδεκτη συμβολή εν μέσω μιας…δαπανηρής απεργίας των συγγραφέων που σταματά την παραγωγή νέου υλικού. Ωστόσο, η χρήση των παλαιών εμπορικών σημάτων έχει ένα παρελθόν, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η Barbie έδωσε ζωή σε ένα πολιτιστικό σύμβολο της δεκαετίας του 1960. Κόντρα στο πνεύμα της γυναικείας χειραφέτησης, η κούκλα που είναι γνωστή για την υπερφυσική πλαστική σωματική της διάπλαση ενσαρκώθηκε από τη Μάργκοτ Ρόμπι σε μια ταινία που έχει αποφέρει 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε εισπράξεις και βρίσκεται σε τροχιά να ξεπεράσει τις ταινίες Χάρι Πότερ. Η Mattel, η εταιρεία των 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων που βρίσκεται πίσω από το εμπορικό σήμα, έχει αυξήσει την αξία της αγοράς της κατά 20% από τα τέλη Μαΐου, σημειώνοντας τριπλάσια αύξηση σε σχέση με τον δείκτη S&P 500. Η Warner Bros Discovery, εν τω μεταξύ, δήλωσε την Τρίτη ότι οι καθαρές ταμειακές ροές θα ξεπεράσουν τα 1,7 δισ. δολάρια αυτό το τρίμηνο, βοηθώντας την εταιρεία να αυξήσει τις εκτιμήσεις για το έτος, καθώς αποπληρώνει χρέος.
ΗΠΑ: Beyoncé, Swift, και Barbenheimer «σώζουν» την οικονομία από την ύφεση
Άλλες ιστορίες επιτυχίες
Υπάρχουν και άλλες παρόμοιες ιστορίες επιτυχίας. Η Lego συνεργάστηκε με τη Warner Bros το 2014 για την παραγωγή μιας ταινίας με τα διάσημα πλαστικά τουβλάκια της. Από τότε, οι πωλήσεις της Lego έχουν υπερδιπλασιαστεί. Η κορυφαία σειρά της Mattel μειώθηκε στο ίδιο διάστημα, παρά το γεγονός ότι εισήγαγε στα παιδιά τα Polly Pocket και Beauty Cuties. Η εξαγορά της Marvel από τη Walt Disney, ύψους 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, το 2009, υπό τον επικεφαλής Bob Iger, ήταν μια τεράστια επιτυχία.
Ωστόσο, υπάρχει μια διαφορά με την Barbie. Σε αντίθεση με την Disney και τους υπερήρωές της, η Warner Bros δεν κατέχει την ξανθιά «βόμβα». Αυτό σημαίνει ότι ενώ το μαγικό βασίλειο των 150 δισεκατομμυρίων δολαρίων μπορεί να αναπτύξει τα ανάλογα με τη Marvel εμπορεύματα όπως επιθυμεί και η Lego μπόρεσε να αξιοποιήσει την ταινία για να επεκτείνει την αυτοκρατορία της, ο Zaslav θα πρέπει να δουλέψει πολύ πιο σκληρά για να αποσπάσει περισσότερα από την Barbie.
Επιπλέον, η προσήλωση στη μάρκα μειώνεται εδώ και χρόνια, σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων McKinsey. Η γενιά Z, ηλικίας 9 έως 24 ετών, θέλει να ψωνίζει από παντού. Το διαδικτυακό εμπόριο έχει αφαιρέσει τον έλεγχο από τους πρώην πολιτιστικούς διαμορφωτές των τάσεων, όπως η Mattel. Ομοίως, το TikTok και άλλα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούν αλγόριθμους για να δημιουργήσουν viral δημοφιλία έχουν μεγαλύτερη επιρροή από τους ολιγοπωλιακούς κατασκευαστές παιχνιδιών και τα κινηματογραφικά στούντιο.
Ούτε κάθε αναβίωση αποδίδει. Η κατασκευάστρια μοτοσικλετών Harley-Davidson, για παράδειγμα, έχει δοκιμάσει αρκετές επαναφορές, μεταξύ άλλων με καταστήματα λιανικής πώλησης. Και όμως τα έσοδα φέτος αναμένεται να είναι χαμηλότερα από ό,τι ήταν το 2011, σύμφωνα με εκτιμήσεις της LSEG. Η Barbie μπορεί να είναι το φετινό αφεντικό, αλλά αυτή και οι νοσταλγικοί όμοιοί της είναι απίθανο να γίνουν επιχειρηματικά μοντέλα.


Latest News

Πόσα χρήματα εξασφάλισε ο Ολυμπιακός από την ευρωπαϊκή του πορεία
Ο Ολυμπιακός μπορεί να μην προκρίθηκε κόντρα στην Μπόντο Γκλιμτ, όμως πήρε μια σημαντική νίκη που τον φέρνει προ των πυλών του Champions League – Πόσα χρήματα εξασφάλισαν οι ερυθρόλευκοι από την ευρωπαϊκή τους πορεία…

«Οδύσσεια»: Και ο Ράιαν Χαρστ στο all-star cast του Κρίστοφερ Νόλαν
Η ταινία «Οδύσσεια» του Κίστοφερ Νόλαν βρίσκεται ήδη στην παραγωγή, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει στις κινηματογραφικές αίθουσες το καλοκαίρι το 2026.

Οι σεναριογράφοι του «Dungeons & Dragons» παίρνουν τα ηνία της επερχόμενης ταινίας «Monopoly»
«Είναι οι τέλειοι ‘αρχιτέκτονες’ για αυτό το Monopoly», δήλωσε η Έριν Γουέστερμαν, συμπρόεδρος της Lionsgate Motion Picture Group, για τους Οι Τζον Φράνσις Ντέιλι και Τζόναθαν Γκόλντσταϊν

Στην κορυφή της Ευρώπης ο Εμμανουήλ Καραλής
Ο «Μανόλο» συνεχίζει τις υψηλές πτήσεις, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού στίβου στην Ολλανδία

100 χρόνια Ολυμπιακός- Ο χρυσός αιώνας του «Θρύλου»
Ο Ολυμπιακός συμπληρώνει 100 χρόνια ζωής και το γιορτάζει με ένα επικό τριήμερο εκδηλώσεων

Οι 3+1 λόγοι για να αλλάξει κάποιος δουλειά
Γιατί να αφήσει κάποιος τη δουλειά του για μια άλλη - Τι ισχύει στην Ελλάδα

Τα 100 εκατομμύρια του Στίβεν Έι Σμιθ και το… πέσιμο του «μπαμπά» Λεμπρόν Τζέιμς
Ο Στίβεν Έι Σμιθ θα έχει να το λέει με την χθεσινή μέρα να του επιφυλάσσει τα πάντα αφού υπέγραψε νέο πενταετές συμβόλαιο με το ESPN αλλά είχε και επεισόδιο με τον Λεμπρόν Τζέιμς.

Μήπως οι influencers… βλάπτουν σοβαρά την υγεία μας;
Οι «ιατρικές» αναρτήσεις στα social media είναι συχνά παραπλανητικές. Πώς μπορούμε να προστατευθούμε από τους… σύγχρονους κομπογιαννίτες των social media;

Γυναίκες και καριέρα: Ο μακρύς δρόμος της επαγγελματικής ισότητας [γράφημα]
Αν και έχουν γίνει βήματα προς την κατάκτηση της ισότητας, η εξίσωση «γυναίκες και καριέρα» είναι δύσκολη - Oι τελευταίες έρευνες

Σπάνιες φανέλες των Μάικλ Τζόρνταν και Κόμπι Μπράιαντ θα πωληθούν τουλάχιστον 10 εκατ. ευρώ
Η αγορά συλλεκτικών αντικειμένων έχει εισέλθει σε μια νέα φάση, όπου τα εξαιρετικά σπάνια αντικείμενα -συχνά από τις πρώτες σεζόν των παικτών- έχουν ανέβει σε μια υψηλή στάθμη τιμών