Η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση είναι μια ευκαιρία να επεκτείνουν την συνεργασία τους η Γερμανία με την Κίνα, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW, Όλιβερ Ζίπσε.
Εν τω μεταξύ, ο ομόλογός του στη Mercedes-Benz, Όλα Καλένιους, δήλωσε ότι η επιλογή να επιβληθούν δασμοί και εμπορικοί φραγμοί στην Κίνα δεν είναι ο κατάλληλος δρόμος που θα οδηγήσει προς τα εμπρός την εξέλιξή της αυτοκινητοβιομηχανίας, αναφέρει το Automotive News Europe. «Θα πρέπει να υποστηρίξουμε το ελεύθερο εμπόριο», τόνισε, ενώ απηχούσε επίσης και όσα είπε ο Ζίπσε σχετικά με την επιθυμία της BMW να δει τη Γερμανία και την Κίνα να δημιουργούν μια βαθύτερη σχέση.
Το κόστος επισκευής «απειλεί» την ηλεκτροκίνηση
Και οι δύο διευθύνοντες σύμβουλοι συμμετείχαν στο Παγκόσμιο Συνέδριο Οχημάτων Νέας Ενέργειας της Κίνας που διεξάγεται στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου (5-10 Σεπτεμβρίου).
Η εμπορική έκθεση ηλεκτρικής κινητικότητας της Κίνας πραγματοποιήθηκε σε συνδυασμό με την έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο. Ήταν η πρώτη φορά που το WNEVC έλαβε χώρα εκτός Κίνας.
«Η Κίνα για εμάς είναι ένα γυμναστήριο»
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen, Όλιβερ Μπλούμε, δήλωσε ότι ο γερμανικός κολοσσός θέλει να είναι στην πρώτη τριάδα της Κίνας για τον συνολικό όγκο των πωλήσεων. Θέλει επίσης η VW να παραμείνει η διεθνής μάρκα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο. Το Automotive News Europe, αναφέρει ότι η VW φέτος είναι πιθανό να χάσει την πρώτη θέση στις πωλήσεις στην Κίνα από την BYD.
«Η Κίνα για εμάς είναι ένα γυμναστήριο», είπε ο Μπλούμε στο συνέδριο. “Πρέπει να γυμναζόμαστε σκληρότερα και πιο γρήγορα για να συμβαδίσουμε με τη δυναμική της αγοράς. Στόχος μας είναι να παραμείνουμε δυνατοί.”
Η Zipse της BMW αξιοποίησε την παρουσία του στο συνέδριο για να καλέσει την Κίνα να επεκτείνει το δίκτυο παροχής υδρογόνου στα αυτοκίνητα στις αστικές περιοχές και να αποσαφηνίσει τα δημόσια πρότυπα φόρτισης για να ενθαρρύνει την υιοθέτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τους οδηγούς. «Τα ίδια κίνητρα πολιτικής για την ηλεκτροκίνηση χρειάζονται και για το υδρογόνο για να αξιοποιηθεί αυτή η σημαντική ανακάλυψη», είπε.
Latest News
Εκτίναξη 50% των εκπομπών CO2 σε μια τετραετία από τις ιδιωτικές πτήσεις
Οι ιδιωτικές πτήσεις παρήγαν αθροιστικά περίπου 15,6 εκατομμύρια τόνους σε άμεσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα το 2023
Το 2024 θα είναι «σχεδόν σίγουρα» η πιο ζεστή χρονιά στην ιστορία
Το 2024 αναμένεται να αναδειχθεί ως η θερμότερη χρονιά που έχει καταγραφεί ποτέ, σύμφωνα με τα στοιχεία της ευρωπαϊκής υπηρεσίας Κοπέρνικος.
Στην πρίζα… η ζήτηση για αυτοπαραγωγή ενέργειας – Τα στοιχεία του GreenTank
Αφορούν σε έργα για αυτοπαραγωγή ενέργειας από πολίτες, επιχειρήσεις, αγρότες, δήμους, ενεργειακές κοινότητες και άλλους φορείς, ισχύος 133 MW
Χατζηγάκης για Τραμπ: Ισως καθυστερήσει τη μετάβαση στις ΑΠΕ αλλά το megatrend δεν αλλάζει
Ο Μικέλης Χατζηγάκης εκτίμησε ότι η εκλογή του νέου προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στις ΗΠΑ δεν είναι μια καλή εξέλιξη για τις ΑΠΕ
Η εκλογή Τραμπ «ρίχνει» τις μετοχές των εταιρειών καθαρής ενέργειας
Οι μετοχές των εταιρειών με δραστηριότητα στην καθαρή ενέργεια πέφτουν με την εκλογή Τράμπ καθώς έχει δεσμευτεί ότι θα καταργησει τα υπεράκτια αιολικά πάρκα
Ανησυχία στους αρχιτέκτονες της συμφωνίας του Παρισιού για την εκλογή Τραμπ ενόψει της COP29
Ο Τραμπ, γνωστός αρνητής της κλιματικής κρίσης, την έχει αποκαλέσει «μια από τις μεγάλες απάτες»
«Πέφτει» η παγκόσμια ζήτηση για EV - Τι ανησυχεί τους καταναλωτές
Μόλις κατά 3% από πέρυσι αυξήθηκε το ποσοστό των καταναλωτών που σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα σύμφωνα με έρευνα της EY
Θα μπορούσε να γίνει η Αθήνα Βαλένθια;
Ποιες περιοχές της πρωτεύουσας κινδυνεύουν από μεγάλα πλημμυρικά φαινόμενα – Η αυθαίρετη δόμηση, τα ελλιπή αντιπλημμυρικά έργα και οι επιπτώσεις από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αθήνα
«Πράσινη» απόβαση από τις ελληνικές επιχειρήσεις ενέργειας στο Μπακού – Ισχυρά ονόματα στην COP29
ΤΕΡΝΑ, ΔΕΗ, AKTOR, Κοπελούζος, ΤΙΤΑΝ, Helleniq Energy, Motor Oil και άλλες ενεργειακές επιχειρήσεις στην COP29
Ανταγωνισμοί στους λιωμένους πάγους - Πώς θα αποφευχθεί το χάος στην παρθένα ήπειρο
Το μόνο που βρίσκεται μεταξύ του status quo και του χάους στην Ανταρκτική είναι μια εύθραυστη Συνθήκη του 1959