
Η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση είναι μια ευκαιρία να επεκτείνουν την συνεργασία τους η Γερμανία με την Κίνα, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της BMW, Όλιβερ Ζίπσε.
Εν τω μεταξύ, ο ομόλογός του στη Mercedes-Benz, Όλα Καλένιους, δήλωσε ότι η επιλογή να επιβληθούν δασμοί και εμπορικοί φραγμοί στην Κίνα δεν είναι ο κατάλληλος δρόμος που θα οδηγήσει προς τα εμπρός την εξέλιξή της αυτοκινητοβιομηχανίας, αναφέρει το Automotive News Europe. «Θα πρέπει να υποστηρίξουμε το ελεύθερο εμπόριο», τόνισε, ενώ απηχούσε επίσης και όσα είπε ο Ζίπσε σχετικά με την επιθυμία της BMW να δει τη Γερμανία και την Κίνα να δημιουργούν μια βαθύτερη σχέση.
Το κόστος επισκευής «απειλεί» την ηλεκτροκίνηση
Και οι δύο διευθύνοντες σύμβουλοι συμμετείχαν στο Παγκόσμιο Συνέδριο Οχημάτων Νέας Ενέργειας της Κίνας που διεξάγεται στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου (5-10 Σεπτεμβρίου).
Η εμπορική έκθεση ηλεκτρικής κινητικότητας της Κίνας πραγματοποιήθηκε σε συνδυασμό με την έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο. Ήταν η πρώτη φορά που το WNEVC έλαβε χώρα εκτός Κίνας.
«Η Κίνα για εμάς είναι ένα γυμναστήριο»
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen, Όλιβερ Μπλούμε, δήλωσε ότι ο γερμανικός κολοσσός θέλει να είναι στην πρώτη τριάδα της Κίνας για τον συνολικό όγκο των πωλήσεων. Θέλει επίσης η VW να παραμείνει η διεθνής μάρκα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο. Το Automotive News Europe, αναφέρει ότι η VW φέτος είναι πιθανό να χάσει την πρώτη θέση στις πωλήσεις στην Κίνα από την BYD.
«Η Κίνα για εμάς είναι ένα γυμναστήριο», είπε ο Μπλούμε στο συνέδριο. “Πρέπει να γυμναζόμαστε σκληρότερα και πιο γρήγορα για να συμβαδίσουμε με τη δυναμική της αγοράς. Στόχος μας είναι να παραμείνουμε δυνατοί.”
Η Zipse της BMW αξιοποίησε την παρουσία του στο συνέδριο για να καλέσει την Κίνα να επεκτείνει το δίκτυο παροχής υδρογόνου στα αυτοκίνητα στις αστικές περιοχές και να αποσαφηνίσει τα δημόσια πρότυπα φόρτισης για να ενθαρρύνει την υιοθέτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τους οδηγούς. «Τα ίδια κίνητρα πολιτικής για την ηλεκτροκίνηση χρειάζονται και για το υδρογόνο για να αξιοποιηθεί αυτή η σημαντική ανακάλυψη», είπε.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων