«Απλώνουν και πάλι δίχτυα» οι τράπεζες

·      Με ενεργό τρόπο προωθούν και πάλι οι τράπεζες τα προϊόντα τους, και ειδικά τα καταναλωτικά δάνεια και τις πιστωτικές κάρτες.

·      Ύστερα από μια μεγάλη περίοδο αναδίπλωσης, πηγές που γνωρίζουν λένε πως υπάρχουν οι προϋποθέσεις για να επεκταθούν και σε αυτό το κομμάτι.

·      Και όσον αφορά τις ίδιες τις τράπεζες όσο και το καταναλωτικό κοινό.

·      Η Εθνική για παράδειγμα μέσω της Mellon απευθύνεται με τηλεφωνικές κλήσεις στους πελάτες της τράπεζας για να τους πουλήσει τέτοια προϊόντα.

·      Παρά την πίεση που υφίσταται το εισόδημα από τον υψηλό πληθωρισμό, εξακολουθεί να υπάρχει διάθεση για αγορές και δαπάνες.

·      Το ερώτημα βεβαίως που απασχολεί όλους είναι πως θα εξελιχθεί η καταναλωτική διάθεση και τον Χειμώνα.

·      Όταν τα έξοδα πολλαπλασιαστούν λόγω και του ενεργειακού κόστους…

——————–

Ο «διμέτωπος» της ΜΕΒΓΑΛ

·      Τρόπους για να εξοικονομήσει ενέργεια αναζητά η ΜΕΒΓΑΛ.

·      Μάλιστα, αμέσως μόλις το επιτρέψει το δίκτυο σκοπεύει να προχωρήσει στην εγκατάσταση φωτοβολταϊκών.

·      Το ενεργειακό κόστος είναι από τους παράγοντες του κόστους που απασχολούν την διοίκηση, αφού εκτιμάται ότι ξοδεύει περίπου 10 εκατ. με 12 εκατ. το χρόνο.

·      Την ίδια στιγμή, η εταιρεία προχωράει τη μεγάλη επένδυση ύψους περίπου 20 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση του τυροκομείου που θα ολοκληρωθεί του χρόνου.

·      Πρόκειται για μια κίνηση που αναμένεται να ενισχύσει τη «δύναμη πυρός» της, τόσο από πλευράς ανταγωνιστικότητας όσο και παραγωγικότητας.

·      Η οικογένεια Χατζάκου που ελέγχει την εταιρεία δηλώνει ικανοποιημένη από την πορεία της κατανάλωσης παρόλες τις αντιξοότητες.

·      Ακόμη και σε όγκο πωλήσεων η βορειοελλαδίτικη γαλακτοβιομηχανία κινείται ανοδικά.

——————–

To νέο στοίχημα του Παπαέλληνα

·      Ξεκινάει, όπως μαθαίνουμε, το ολικό λίφτινγκ στο Notos στην Ομόνοια.

·      Η ομάδα του Μιχάλη Παπαέλληνα προχωρά στο ριζικό rebranding του πολυκαταστήματος με δεδομένη και τη γενικότερη θετική συγκυρία για την περιοχή.

·      Σε πολύ κοντινή απόσταση άλλωστε βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες αναβίωσης του «Μινιόν» και της Στοάς Ορφέως στο Αρσάκειο Μέγαρο.

·      Οι αλλαγές θα είναι μεγάλες και σε πολλά επίπεδα ενώ θα υπάρξει ανάλογη προβολή.

·      Πληροφορούμαστε πως παρεμβάσεις θα γίνουν τόσο στο κτήριο όσο και στο σήμα ενώ έμφαση θα δοθεί στην προσέλκυση διάσημων brands.

·      Προς αυτή την κατεύθυνση υπάρχει συμφωνία με τους οίκους μόδας Armani και Tommy Hilfiger.

·      Στα σχέδια είναι και η δημιουργία café και εστιατόριο στη ταράτσα του κτηρίου (roof garden) με την μοναδική θέα στην Ακρόπολη.

·      Το όλο project αναμένεται να παραδοθεί στις αρχές του επόμενου έτους ενώ υπολογίζεται πως θα στοιχίσει περίπου 2 εκατ. ευρώ.

Latest News