· Με ενεργό τρόπο προωθούν και πάλι οι τράπεζες τα προϊόντα τους, και ειδικά τα καταναλωτικά δάνεια και τις πιστωτικές κάρτες.
· Ύστερα από μια μεγάλη περίοδο αναδίπλωσης, πηγές που γνωρίζουν λένε πως υπάρχουν οι προϋποθέσεις για να επεκταθούν και σε αυτό το κομμάτι.
· Και όσον αφορά τις ίδιες τις τράπεζες όσο και το καταναλωτικό κοινό.
· Η Εθνική για παράδειγμα μέσω της Mellon απευθύνεται με τηλεφωνικές κλήσεις στους πελάτες της τράπεζας για να τους πουλήσει τέτοια προϊόντα.
· Παρά την πίεση που υφίσταται το εισόδημα από τον υψηλό πληθωρισμό, εξακολουθεί να υπάρχει διάθεση για αγορές και δαπάνες.
· Το ερώτημα βεβαίως που απασχολεί όλους είναι πως θα εξελιχθεί η καταναλωτική διάθεση και τον Χειμώνα.
· Όταν τα έξοδα πολλαπλασιαστούν λόγω και του ενεργειακού κόστους…
——————–
Ο «διμέτωπος» της ΜΕΒΓΑΛ
· Τρόπους για να εξοικονομήσει ενέργεια αναζητά η ΜΕΒΓΑΛ.
· Μάλιστα, αμέσως μόλις το επιτρέψει το δίκτυο σκοπεύει να προχωρήσει στην εγκατάσταση φωτοβολταϊκών.
· Το ενεργειακό κόστος είναι από τους παράγοντες του κόστους που απασχολούν την διοίκηση, αφού εκτιμάται ότι ξοδεύει περίπου 10 εκατ. με 12 εκατ. το χρόνο.
· Την ίδια στιγμή, η εταιρεία προχωράει τη μεγάλη επένδυση ύψους περίπου 20 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση του τυροκομείου που θα ολοκληρωθεί του χρόνου.
· Πρόκειται για μια κίνηση που αναμένεται να ενισχύσει τη «δύναμη πυρός» της, τόσο από πλευράς ανταγωνιστικότητας όσο και παραγωγικότητας.
· Η οικογένεια Χατζάκου που ελέγχει την εταιρεία δηλώνει ικανοποιημένη από την πορεία της κατανάλωσης παρόλες τις αντιξοότητες.
· Ακόμη και σε όγκο πωλήσεων η βορειοελλαδίτικη γαλακτοβιομηχανία κινείται ανοδικά.
——————–
To νέο στοίχημα του Παπαέλληνα
· Ξεκινάει, όπως μαθαίνουμε, το ολικό λίφτινγκ στο Notos στην Ομόνοια.
· Η ομάδα του Μιχάλη Παπαέλληνα προχωρά στο ριζικό rebranding του πολυκαταστήματος με δεδομένη και τη γενικότερη θετική συγκυρία για την περιοχή.
· Σε πολύ κοντινή απόσταση άλλωστε βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες αναβίωσης του «Μινιόν» και της Στοάς Ορφέως στο Αρσάκειο Μέγαρο.
· Οι αλλαγές θα είναι μεγάλες και σε πολλά επίπεδα ενώ θα υπάρξει ανάλογη προβολή.
· Πληροφορούμαστε πως παρεμβάσεις θα γίνουν τόσο στο κτήριο όσο και στο σήμα ενώ έμφαση θα δοθεί στην προσέλκυση διάσημων brands.
· Προς αυτή την κατεύθυνση υπάρχει συμφωνία με τους οίκους μόδας Armani και Tommy Hilfiger.
· Στα σχέδια είναι και η δημιουργία café και εστιατόριο στη ταράτσα του κτηρίου (roof garden) με την μοναδική θέα στην Ακρόπολη.
· Το όλο project αναμένεται να παραδοθεί στις αρχές του επόμενου έτους ενώ υπολογίζεται πως θα στοιχίσει περίπου 2 εκατ. ευρώ.