Attica Group

Η κτηνώδης πράξη των μελών του πληρώματος του Horizon Blue να δολοφονήσουν ουσιαστικά έναν άνθρωπο, πετώντας τον σαν σκουπίδι στη θάλασσα έχει προκαλέσει την κατακραυγή της κοινής γνώμης και την ομόθυμη καταδίκη.

Και ήδη έχει παρέμβει η Δικαιοσύνη.

Και φυσικά όσο υπάρχουν ευθύνες στον πλοίαρχο και τα μέλη του πληρώματος άλλο τόσο οι ευθύνες βαραίνουν και την Attica Group την πλοιοκτήτρια εταιρεία του Horizon Blue.

Και το χθεσινό ενημερωτικό σημείωμα προς τα μέσα ενημέρωσης με τις ερωτήσεις – απαντήσεις, όπου ο όμιλος επιδιώκει να πετάξει από πάνω του τις ευθύνες, μόνο θυμό και οργή προκαλεί.

Και τελικά μία εταιρεία στο πλαίσιο των όρων της εταιρικής διακυβέρνησης και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που εφαρμόζει οφείλει να εφαρμόζει τη σχετική νομοθεσία και τους κανόνες ασφαλείας.

Κάτι, λοιπόν, σάπιο κρύβεται στο βασίλειο της… Attica Group και όσο κι αν επιδιώκεται η ευθύνη να μεταφερθεί αλλού, τόσο περισσότερο επιβεβαιώνονται οι υποψίες…

—-

Daniel

Η κακοκαιρία Daniel χτύπησε και την Αθήνα.

Οι εικόνες των πλημμυρισμένων από την ισχυρή νεροποντή δρόμων ακόμα και στην καρδιά της πρωτεύουσας και τους περαστικούς κυριολεκτικά να παρασύρονται από τους χειμμάρους στη Β. Σοφίας είναι πρωτόγνωρες.

Οι τόνοι νερού στο διάβα τους δεν άφηναν τίποτα όρθιο και το πέρασμα ενός ακόμη ακραίου καιρικού φαινομένου ήρθαν να αποκαλύψουν και τη γύμνια του κρατικού μηχανισμού αλλά κυρίως την παντελή έλλειψη σχεδιασμού και πρόληψης για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της κλιματικής κρίσης.

Κλιματική κρίση

Και καλά θα κάνουν οι κυβερνώντες να βάλουν πρώτο θέμα στην πολιτική τους ατζέντα και τον σχεδιασμό τη θωράκιση των πόλεων, την προστασία του περιβάλλοντος και την κατάλληλη προετοιμασία της πολιτικής προστασίας απέναντι στην κλιματική καταστροφή.

Τόσο οι πυρκαγιές του καλοκαιριού όσο και ο Daniel του Σεπτεβρίου κρούουν δυνατά τον κώδωνα του κινδύνου.

——–

Απαγορευτικό

Στην κυβέρνηση έχουν θορυβηθεί με τις τραγικές επιπτώσεις της κακοκαιρίας και κυρίως ο απολογισμός των νεκρών και των αγνοούμενων.

Δεν ξέρω αν αυτό σημάνει συναγερμό για έναν ευρύτερο ανασχεδιασμό της πολιτικής προστασίας αλλά το σίγουρο είναι πως σε πρώτη φάση αυτό που φοβίζει το Μέγαρο Μαξίμου είναι η εικόνα.

Όπως μου έλεγε πηγή μου, τα εγκαίνια και άλλες κομματικές εκδηλώσεις στο πλαίσιο της ΔΕΘ και οι φωτογραφίες με πλατιά χαμόγελα και με τα ψαλίδια στα χέρια για το κόψιμο της κορδέλας αποτελούν την τέλεια παγίδα για έναν πολιτικό διασυρμό.

Μαθαίνω, λοιπόν, ότι έχει πέσει «απαγορευτικό» για τη συμμετοχή σε τέτοιες εκδηλώσεις την ώρα που η Ελλάδα πνίγεται…

Δεν πρόλαβαν

Πάντως το απαγορευτικό άργησε να φτάσει σε κάποιες περιπτώσεις.

Και όπως με πληροφόρησαν σε μία κομματική εκδήλωση σε περιφερειακή ενότητα της Β. Ελλάδος τα γέλια και οι χαρές περίσσευαν…

—–

ΔΕΘ

Μπαίνουμε, λοιπόν, σιγά, σιγά στις μέρες της Διεθνούς Έκθεσης της Θεσσαλονίκης.

Είναι η 87η που διεξάγεται και η χώρα που τιμάται είναι η γειτονική Βουλγαρία. Το οικονομικό επιτελείο έχει σχεδόν ετοιμάσει το βασικό κορμό της κεντρικής ομιλίας του πρωθυπουργού για το βράδυ του Σαββάτου στις 9 Σεπτεμβρίου, αν και όπως μαθαίνω ακόμα χτενίζεται και μπαίνουν παράγραφοι με αφορμή τα τελευταία καταστροφικά και τραγικά γεγονότα των πυρκαγιών και της κακοκαιρίας Daniel.

Το πακέτο των οικονομικών μεταρρυθμίσεων στην ελληνική οικονομία και το κράτος είναι λίγο πολύ γνωστά, όπως και οι παροχές – ελάχιστες – που θα ανακοινώσει ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης.

Πέραν αυτών, όμως, θα υπάρχουν και κάποιες εκπλήξεις, τόσο πριν την ομιλία του πρωθυπουργού από το βήμα της 87ης ΔΕΘ όσο και στη διάρκεια της. Κι εννοώ εντός του κειμένου.

Αττική Οδός

Όσον αφορά την έκπληξη πριν την ομιλία του κ. Μητσοτάκη, οι πληροφορίες μου θέλουν τον πρωθυπουργό να συνοδεύει η ανακοίνωση των οικονομικών προσφορών για τον διαγωνισμό της Αττικής Οδού.

Όπως μου έλεγε πηγή μου, σήμερα Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου, εκτός απρόοπτου, το ΤΑΙΠΕΔ που διεξάγει τον διαγωνισμό αναμένεται να αποσφραγίσει τις οικονομικές προσφορές των έξι υποψήφιων επενδυτικών σχημάτων και να δώσει τα προτεινόμενα τιμήματα όλων στη δημοσιότητα.

Οι προσδοκίες για υψηλές προσφορές είναι μεγάλες. Μένει βέβαια να φανεί. Οι τελευταίες εκτιμήσεις του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων έκαναν λόγο ακόμη και για προσφορές που μπορεί να αγγίζουν τα 2 δις. ευρώ.

Μένει βέβαια να φανεί αν θα επιβεβαιωθούν οι εκτιμήσεις. Και μένει να φανεί αν ο πρωθυπουργός θα χρησιμοποιήσει την περίπτωση της παραχώρησης του μεγάλου αυτοκινητοδρόμου ως δείγμα γραφής στον τομέα των αποκρατικοποιήσεων και των μεταρρυθμίσεων στην οικονομία.

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Inside Stories