Ένα εμπορικό πλοίο πλήρες φορτίου απέπλευσε τη Δευτέρα από το λιμάνι της πόλης Γκουανγκτζόου, που βρίσκεται στην επαρχία Γκουανγκντόνγκ στη νότια Κίνα, με προορισμό την Βραζιλία, σηματοδοτώντας το πρώτο ναυτιλιακό εμπορικό δρομολόγιο από το τοπικό λιμάνι της κινεζικής πόλης προς την αναφερόμενη χώρα της Νότιας Αμερικής.
Πρόκειται για το πέμπτο ναυτιλιακό δρομολόγιο μεταφοράς εμπορευμάτων σε μία χώρα-μέλος της ομάδας των BRICS που το λιμάνι της Γκουανγκτζόου ξεκίνησε τη φετινή χρονιά.
Το πλοίο μετέφερε φορτίο προϊόντων 592 TEU (ισοδύναμη μονάδα χωρητικότητας φορτίου των είκοσι ποδιών) συμπεριλαμβανομένων επιβατικών οχημάτων, κατασκευαστικών μηχανημάτων και ηλεκτρικού εξοπλισμού.
Πώς τα «απόνερα» της Κίνας μπορούν να «πνίξουν» την αμερικανική οικονομία [γραφήματα]
Όπως τονίζεται, ο τελικός προορισμός του πλοίου είναι το λιμάνι του Σάντος, που είναι το μεγαλύτερο λιμάνι της Βραζιλίας.
Πτώση των εξαγωγών και των εισαγωγών τον Αύγουστο
Στο μεταξύ, πτωτικά κινήθηκαν οι εξαγωγές και οι εισαγωγές της Κίνας τον Αύγουστο, όπως έδειξαν τα επίσημα κυβερνητικά στοιχεία σήμερα Πέμπτη. Στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου, συνεχίζουν να υφίστανται οι πιέσεις στις επιχειρήσεις τόσο από την εξασθενημένη ζήτηση από το εξωτερικό, όσο και από την υποχώρηση των καταναλωτικών δαπανών.
Ενώ τα στοιχεία ήταν καλύτερα των προβλέψεων των αναλυτών, από την άλλη καταδεικνύουν ότι ο μεταποιητικός κλάδος της Κίνας παραμένει υπό σημαντική πίεση και ότι οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής θα πρέπει να επικεντρωθούν στην τόνωση της εγχώριας ζήτησης για να στηρίξουν την ανάπτυξη, αφού οι παραγγελίες για τις εξαγωγές και τα εισαγόμενα ανταλλακτικά περιόρισαν τη δραστηριότητα των εργοστασίων τον περασμένο μήνα.
Ειδικότερα, οι εξαγωγές σημείωσαν πτώση κατά 8,8% τον Αύγουστο, για τέταρτο διαδοχικό μήνα εν συγκρίσει με τον αντίστοιχο μήνα του 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία των τελωνείων, έναντι πτώσης της τάξεως του 14,5% τον Ιούλιο κι εκτιμήσεων για πτώση 9,2%. Παράλληλα, οι εισαγωγές συρρικνώθηκαν κατά 7,3% τον Αύγουστο, από 12,4% τον Ιούλιο, ποσοστό μικρότερο του 9% των προσδοκιών.
Latest News
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους