Ένα εμπορικό πλοίο πλήρες φορτίου απέπλευσε τη Δευτέρα από το λιμάνι της πόλης Γκουανγκτζόου, που βρίσκεται στην επαρχία Γκουανγκντόνγκ στη νότια Κίνα, με προορισμό την Βραζιλία, σηματοδοτώντας το πρώτο ναυτιλιακό εμπορικό δρομολόγιο από το τοπικό λιμάνι της κινεζικής πόλης προς την αναφερόμενη χώρα της Νότιας Αμερικής.
Πρόκειται για το πέμπτο ναυτιλιακό δρομολόγιο μεταφοράς εμπορευμάτων σε μία χώρα-μέλος της ομάδας των BRICS που το λιμάνι της Γκουανγκτζόου ξεκίνησε τη φετινή χρονιά.
Το πλοίο μετέφερε φορτίο προϊόντων 592 TEU (ισοδύναμη μονάδα χωρητικότητας φορτίου των είκοσι ποδιών) συμπεριλαμβανομένων επιβατικών οχημάτων, κατασκευαστικών μηχανημάτων και ηλεκτρικού εξοπλισμού.
Πώς τα «απόνερα» της Κίνας μπορούν να «πνίξουν» την αμερικανική οικονομία [γραφήματα]
Όπως τονίζεται, ο τελικός προορισμός του πλοίου είναι το λιμάνι του Σάντος, που είναι το μεγαλύτερο λιμάνι της Βραζιλίας.
Πτώση των εξαγωγών και των εισαγωγών τον Αύγουστο
Στο μεταξύ, πτωτικά κινήθηκαν οι εξαγωγές και οι εισαγωγές της Κίνας τον Αύγουστο, όπως έδειξαν τα επίσημα κυβερνητικά στοιχεία σήμερα Πέμπτη. Στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου, συνεχίζουν να υφίστανται οι πιέσεις στις επιχειρήσεις τόσο από την εξασθενημένη ζήτηση από το εξωτερικό, όσο και από την υποχώρηση των καταναλωτικών δαπανών.
Ενώ τα στοιχεία ήταν καλύτερα των προβλέψεων των αναλυτών, από την άλλη καταδεικνύουν ότι ο μεταποιητικός κλάδος της Κίνας παραμένει υπό σημαντική πίεση και ότι οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής θα πρέπει να επικεντρωθούν στην τόνωση της εγχώριας ζήτησης για να στηρίξουν την ανάπτυξη, αφού οι παραγγελίες για τις εξαγωγές και τα εισαγόμενα ανταλλακτικά περιόρισαν τη δραστηριότητα των εργοστασίων τον περασμένο μήνα.
Ειδικότερα, οι εξαγωγές σημείωσαν πτώση κατά 8,8% τον Αύγουστο, για τέταρτο διαδοχικό μήνα εν συγκρίσει με τον αντίστοιχο μήνα του 2022, σύμφωνα με τα στοιχεία των τελωνείων, έναντι πτώσης της τάξεως του 14,5% τον Ιούλιο κι εκτιμήσεων για πτώση 9,2%. Παράλληλα, οι εισαγωγές συρρικνώθηκαν κατά 7,3% τον Αύγουστο, από 12,4% τον Ιούλιο, ποσοστό μικρότερο του 9% των προσδοκιών.
Latest News
Νέα πλήγματα Χούθι - Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων
Το ελληνικό πλοίο υπέστη μικρές ζημιές στην αριστερή πλευρά, χωρίς να αναφερθούν θύματα, ενημέρωσε η εταιρεία
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023