Την εξαγορά του πλειοψηφικού μεριδίου της βραζιλιάνικης σοκολατοποιίας Grupo CRM, ανακοίνωσε την Πέμπτη ο ελβετικός όμιλος τροφίμων Νestle, καθώς επιδιώκει να επεκταθεί στην premium ζαχαροπλαστική, όπως αναφέρει το Reuters .

Η Grupo CRM λειτουργεί περισσότερα από 1.000 καταστήματα σοκολάτας στη Βραζιλία με τις επωνυμίες Kopenhagen και Brasil Cacau.

Nestlé: Πώληση της Palforzia στην Stallergenes Greer

Σπουδαία συμφωνία

Η Nestle, η οποία αγοράζει το μερίδιο από την εταιρεία private equity Advent International, αρνήθηκε να δώσει οικονομικές λεπτομέρειες για τη συμφωνία, η οποία αναμένεται να κλείσει το 2024.

Ο ιστότοπος Brazil Journal ανέφερε ότι η Nestle θα πληρώσει περίπου 3 δισεκατομμύρια ρεάλ (602,78 εκατομμύρια δολάρια) για την εταιρεία, ενώ η τοπική εφημερίδα Valor Economico ανέφερε ένα ποσό στα 4,5 δισεκατομμύρια ρεάλ (904,18 εκατομμύρια δολάρια).

Η Nestle ανέφερε ότι η Renata Moraes Vichi θα συνεχίσει να ηγείται των δραστηριοτήτων της Grupo CRM ως Διευθύνων Σύμβουλος και θα παραμείνει μειοψηφικός μέτοχος.

Η εξαγορά αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής της Nestle – παραγωγού εμπορικών σημάτων όπως οι Kit Kat, Aero και Smarties – να επεκτείνει την παρουσία της στο τμήμα της σοκολάτας super-premium, όπου διατηρεί περιορισμένο μερίδιο το οποίο περιλαμβάνει την ιταλική μάρκα Baci.

Κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2023 οι πωλήσεις ζαχαροπλαστικής της Nestle αυξήθηκαν κατά 10,8%.

Η επιχείρηση έχει επίσης βελτιώσει το υποκείμενο λειτουργικό περιθώριο κέρδους κατά 70 μονάδες βάσης στο 14,5%.

Ζαχαροπλαστική

«Αυτή η εξαγορά διευρύνει και ενισχύει περαιτέρω την παρουσία μας στη ζαχαροπλαστική στη Βραζιλία, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να εισέλθουμε στο high-end τμήμα», δήλωσε ο Laurent Freixe, Διευθύνων Σύμβουλος της Nestle για τη Λατινική Αμερική.

Οι ράβδοι σοκολάτας με την επωνυμία Kopenhagen της CRM πωλούνται προς 29,90 Ρεάλ Βραζιλίας (6,01 $), ενώ ένα κουτί σοκολάτας πωλείται για περίπου 130 ρεάλ.

Ο Jon Cox, αναλυτής στο Kepler Cheuvreux, είπε ότι η συμφωνία φαινόταν ασυνήθιστη με την πρώτη ματιά δεδομένης της εστίασης της Nestle στις επιχειρήσεις καφέ, φροντίδας κατοικίδιων ζώων και διατροφής, αλλά είχε νόημα.

«Η Nestlé έχει μια επιχείρηση σοκολάτας στη Βραζιλία, ώστε να μπορεί να ενσωματώσει την παραγωγή, οδηγώντας σε συνέργειες, ενώ η κατηγορία της premium σοκολάτας, όπως έδειξε η Lindt, είναι μια πολύ, πολύ, κερδοφόρα επιχείρηση», τόνισε.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή