· Η παραίτηση του CEO της Attica ήταν μόνο η αρχή. Θα ακολουθήσουν και άλλες…
· Αυτό ψιθυρίζεται στην Ακτή Μιαούλη μετά το σοκ που προκάλεσε ο θάνατος του 36χρονου Αντώνη στο λιμένα του Πειραιά.
· Στο μεγάλο λιμάνι έμπειροι καπετάνιοι λένε πως δεν έχει συμβεί ποτέ -τουλάχιστον εξ’ όσων γνωρίζουν- να έχει συμβεί παρόμοιο περιστατικό στα ναυτικά χρονικά.
· «Ο ναυτικός σώζει ζωές, δεν τις αφαιρεί…», σημειώνουν χαρακτηριστικά.
· Το διοικητικό συμβούλιο, όπως μαθαίνουμε που συνεδρίασε χθες έλαβε χώρα σε πολύ βαρύ κλίμα αφού η εταιρεία βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα.
· Η εταιρεία, σύμφωνα με ειδικούς, ευθύνεται για τη μη τήρηση των απαιτούμενων κανόνων επιβίβασης των επιβατών.
· Κάτι άλλωστε που παραδέχτηκε και η ίδια, αν και κάπως αργά είναι η αλήθεια…
——————–
Τα αλλεπάλληλα teleconference για τον Κωτσόβολο
· Σε πλήρη εξέλιξη μαθαίνουμε βρίσκεται η διαδικασία ανάδειξης του νέου ιδιοκτήτη της Κωτσόβολος.
· Η Quest του Φέσσα άνοιξε και πάλι πρώτη τα χαρτιά της και μας ενημέρωσε ότι πέρασε στην επόμενη φάση του διαγωνισμού πώλησης.
· Πληροφορούμαστε πως σε αυτή τη φάση «τρέχουν» πολλές παρουσιάσεις από την διοικητική ομάδα του Κωτσόβολου στους υποψήφιους επενδυτές.
· Ώστε να συγκεντρώσουν την απαραίτητα πληροφόρηση για να καταθέσουν πλέον τη δεσμευτική προσφορά τους (όπου εκεί θα ξεχωρίσει η ήρα από το σιτάρι).
· Τα περισσότερα meeting γίνονται διαδικτυακά κάτι που βοηθά το μάνατζμεντ να μείνει συγκεντρωμένο στη δουλειά του.
· Στο διάστημα πάντως Mαίου – Αυγούστου, η Κωτσόβολος παρουσίασε αύξηση πωλήσεων 3%, τη στιγμή ο όμιλος Currys στο σύνολό του ήταν αρνητικός.
· Παρόλα αυτά, επικρατεί ελαφρώς προβληματισμός για το επόμενο διάστημα με δεδομένες και τις ανατροπές που φέρνουν τα έντονα καιρικά φαινόμενα.
· Για παράδειγμα, το καταστροφικό πέρασμα του Daniel έχει ως αποτέλεσμα να κλείσουν 3 καταστήματα της αλυσίδας στις πληγείσες περιοχές.
—————–
Ποιος θα κερδίσει τη μάχη των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ
· Ποιος θα κερδίσει τη μάχη των ηλεκτρονικών παντοπωλείων;
· Μα φυσικά αυτός που θα παραδίδει πιο γρήγορα και στις καλύτερες τιμές.
· Πρόκειται για μια παρατήρηση που κάνει έμπειρος παράγοντας του λιανεμπορίου.
· Τονίζει δε πως η ελάχιστη χρέωση που επέβαλαν πρόσφατα κάποιες αλυσίδες, όπως ο Σκλαβενίτης δεν θα ευνοήσει την ανάπτυξη του χώρου.
· Εκτός και αν όπως λέει το κάνουν επίτηδες. Βάζουν μόνοι τους αυτογκόλ γιατί δεν πιστεύουν ότι μπορεί να είναι μια κερδοφόρα μπίζνα…
· Πάντως, οι διαφορές των ηλεκτρονικών καταστημάτων μεταξύ τους -σε μια μικρή έρευνα που κάναμε- σε επίπεδο τιμών είναι… χαοτικές!
· Γάλα γνωστής μάρκας στο ένα κατάστημα πωλούνταν 2,08 ευρώ το λίτρο και σε ένα άλλο προς 2,80 ευρώ το λίτρο!