Ακόμη ένα γιγάντιο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προστέθηκε και επίσημα στον στόλο της MSC, με την ελβετική εταιρεία να συνεχίζει την ανάπτυξη των containerships με φρενήρτη ρυθμό. Συγκεκριμένα, στις 3 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε στην Τεργέστη η ονοματοδοσία του νεότευκτου πλοίου «MSC Nicola Mastro», χωρητικότητας 24.166 TEUs.
Σύμφωνα με τον κολοσσό Mediterranean Shipping Company, που ανήκει στην οικογένεια Απόντε, το εν λόγω πλοίο ανήκει στα νεότευκτα πλοία κατηγορίας «Celestino Maresca», με συνολικό μήκος 400 μέτρα, πλάτος 61,5 μέτρα και βύθισμα 33,2 μέτρα.
«Citius, Altius, Fortius»: Τα νέα μεγαθήρια των ωκεανών που αλλάζουν τις μεταφορές
Στην ομιλία του, ο πρόεδρος του MSC Group Ντιέγκο Απόντε έκανε ιδιαίτερα αναφορά στον καπετάνιο Nicola Mastro από τον οποίο πήρε το όνομά του το πλοίο. Μεταξύ άλλων, ο Απόντε είπε πως «ήταν ένας από τους σημαντικότερους πυλώνες της MSC. Ένας σπουδαίος επαγγελματίας, ένας από τους καλύτερους καπετάνιους του στόλου μας. Ένας χαρούμενος άνθρωπος που πάντα έβρισκε μια λύση σε όλα. Αλλά πάνω απ’ όλα ένας πολύ στενός φίλος με τον οποίο ταξίδεψα στον κόσμο και έμαθα τόσα πολλά από το να είμαι κοντά του τόσα χρόνια».
Όπως και τα αδελφά πλοία MSC Tessa, MSC Irina, MSC Celestino Maresca και MSC Raya, το πλοίο κατασκευάστηκε στην Κίνα. από την Jiangnan Shipyard, θυγατρική της China State Shipbuilding Corporation.
Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους χαρακτηριστικά του νέου «γίγαντα», το «MSC Nicola Mastro» ενσωματώνει μια σειρά καινοτόμων χαρακτηριστικών που μειώνουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις του, ενισχύοντας παράλληλα την επιχειρησιακή απόδοση, συμπεριλαμβανομένης μιας μικρής βολβώδους πλώρης, έλικες μεγάλης διαμέτρου και αγωγούς εξοικονόμησης ενέργειας.
«Ανοίγει η διαφορά» μεταξύ της MSC και της Maersk
Στο μεταξύ, ολοένα και περισσότερο μεγαλώνει το χάσμα των δύο κορυφαίων liner εταιρειών σε ό,τι αφορά τη μεταφορική τους ικανότητα, καθώς -σύμφωνα με δεδομένα της Αlphaliner- η MSC επέκτεινε το προβάδισμά της σε σχέση με τη Maersk.
Πιο συγκεκριμένα, 1,5 χρόνο αφότου ξεπέρασε τον ανταγωνιστή από τη Δανία, ως η μεγαλύτερη εταιρεία τακτικών γραμμών, η Mediterranean Shipping Company κατάφερε να αυξήσει τη διαφορά της από τη δεύτερη Maersk κατά 1 εκατ. TEUs. Αυτό σημαίνει ότι η MSC, κάθε εβδομάδα από τον Ιανουάριο του 2022, αυξάνει το «προβάδισμα» έναντι της Maersk κατά 12.800 TEUs.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, μετά από επιθετικές παραγγελίες νεότευκτων, μακροχρόνιες ναυλώσεις πλοίων και εξαγορές μεταχειρισμένων containerships, η χωρητικότητα του στόλου της MSC ανέρχεται πλέον σε πάνω από 5,13 εκατομμύρια TEUs, σχεδόν 1 εκατομμύριο περισσότερα από τα 4,14 εκατομμύρια TEUs της Maersk Line.
Όπως τονίζουν οι αναλυτές της Αlphaliner, η MSC έχει σε εξέλιξη ένα ναυπηγικό πρόγραμμα πάνω από 120 πλοίων, μεταφορικής ικανότητας τουλάχιστον 1,66 εκατ. TEUs. Στις 22 Μαΐου η εταιρεία παρέλαβε το MSC Gemma (κατασκευής 2023), χωρητικότητας 24.116 TEUs και με την παράδοση αυτή η εταιρεία έγινε ο πρώτος μεταφορέας που έφτασε σε χωρητικότητα στόλου άνω των 5 εκατ. TEUs σύμφωνα με την Alphaliner.
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη