Το Πεκίνο έχει ως στόχο να ενισχύσει την αλυσίδα εφοδιασμού των ηλεκτρονικών συσκευών τελευταίας τεχνολογίας σε μία προσπάθεια να αυξήσει την κατανάλωση τους, αλλά και να βοηθήσει την οικονομία, σύμφωνα με ένα σχέδιο που κατάρτισαν από κοινού, το υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας της Πληροφορικής, αλλά και το υπουργείο Οικονομικών της Κίνας.
Η Κίνα θα καταβάλει κάθε προσπάθεια προκειμένου να διασφαλίσει ότι οι αποστολές φορτίων των έξυπνων κινητών τηλεφώνων τεχνολογίας 5G, αντιστοιχούν σε ποσοστό μεγαλύτερο του 85% της εσωτερικής αγοράς των κινητών τηλεφώνων από το 2024.
Ο νέος οικονομικός Ψυχρός Πόλεμος της Ευρασίας ενάντια στη Δύση
Η βιομηχανία καταναλωτικών ηλεκτρονικών συσκευών έχει καταγράψει σταθερή ανάπτυξη κατά τα πρόσφατα χρόνια.
Μεγάλοι κατασκευαστές ηλεκτρονικών υπολογιστών, συσκευών επικοινωνίας, αλλά και λοιπών ηλεκτρονικών συσκευών είδαν τα κέρδη τους να φτάνουν στα 276,32 δισεκατομμύρια γιουάν (35,18 δισεκατομμύρια ευρώ) στο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου του 2023.
Ψηφιακή οικονομία
Στο μεταξύ, η Giant DC, μία εταιρία τεχνολογίας δεδομένων που ιδρύθηκε στην πόλη Τιαντζίν της Κίνας πριν από τρία χρόνια, είχε προηγούμενα ηγετικό ρόλο για δεκαετίες στην παραγωγή βαρέως μηχανολογικού εξοπλισμού για την κινεζική βιομηχανία.
«Την περίοδο εκείνη υπήρχε υπερπαραγωγή χάλυβα, ενώ με δεδομένη την κλιμακούμενη πίεση για την προστασία του περιβάλλοντος, η εταιρία μας έπρεπε να κινηθεί προς την κατεύθυνση αλλαγής του αντικειμένου της δραστηριότητας της», δήλωσε ο Ζανγκ Τζιάν γενικός διευθυντής της Giant DC.
Υπό την καθοδήγηση και την υποστήριξη της τοπικής κυβέρνησης, η εταιρία αποχώρησε από τη βιομηχανία της επεξεργασίας του σιδήρου και του χάλυβα, υλοποιώντας την ψηφιακή μετάβασή της σε μία επιχείρηση της ψηφιακής οικονομίας με το επίκεντρο του ενδιαφέροντος της νέας δραστηριότητας της να εντοπίζεται στην οργάνωση και λειτουργία ψηφιακών κέντρων δεδομένων του διαδικτύου.
Παράλληλα, η Giant DC έχει ως αντικείμενο την προσφορά υπηρεσιών για την ανάπτυξη ψηφιακών επιχειρήσεων στους τομείς της τεχνολογίας cloud computing, αλλά και της αποθήκευσης και της αποτελεσματικής διαχείρισης ψηφιακών δεδομένων.
Latest News
Γιατί η Tesla ανακαλεί το Cybertruck... πάλι
Είναι η πολλοστή φορά που το Cybertruck ανακαλείται και αυτή τη φορά το ζήτημα είναι σοβαρό
Η Boeing θα πληρώσει στην Spirit AeroSystems έως και 350 εκατ. δολάρια προκαταβολικά
Η προκαταβολή από την Boeing θα βοηθήσει την Spirit AeroSystems να αντιμετωπίσει προβλήματα ρευστότητας
«Σβήνει» το σχέδιο για τον αμερικανικό οίκο πολυτέλειας - Άδοξο τέλος στο deal Tapestry-Capri
Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ τερματίζει τα σχέδια για τη δημιουργία ενός οίκου πολυτελείας made in USA, με έξι ισχυρά brands
Ο γαλλικός κολοσσός που παίρνει... διαζύγιο από την ιστορία του
Ο γαλλικό γίγαντας δομικών υλικών Saint-Gobain σκέφτεται να πουλήσει τα συμφέροντά του στην βιομηχανία υαλοπινάκων αυτοκινήτων
Σε σταυροδρόμι η Κίνα - Γιατί είναι δύσκολη η μετάβαση της οικονομίας
Εάν η Κίνα προχωρήσει προσεκτικά, κινδυνεύει να καταπνίξει τη στροφή της σε μια οικονομία που βασίζεται στην κατανάλωση
Πώς Nike και Adidas έχασαν την κυριαρχία τους
Πολλοί νέοι παίκτες μπαίνουν στα αθλητικά είδη με τις Nike και Adidas να κάνουν μια σειρά από λάθη που τους κόστισαν
Τον θέλει ο Ίλον Μασκ για υπουργό Οικονομικών των ΗΠΑ - Ποιος είναι ο Χάουαρντ Λούτνικ, CEO της Cantor Fitzgerald
Η ιστορία πίσω από τον CEO της Cantor Fitzgerald, Χάουαρντ Λούτνικ, που προκρίνει ο Ίλον Μασκ για υπουργό Οικονομικών των ΗΠΑ
Lenovo: Kαθαρά κέρδη αυξημένα κατά 48% στα 404 εκατομμύρια δολάρια
Η Lenovo ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του β' τριμήνου για το οικονομικό έτος 2024/25, με σημαντική αύξηση των καθαρών εσόδω
Τελευταία συνάντηση Μπάιντεν-Σι Τζινπίνγκ στο Περού - Η πρόκληση των δασμών και της Ταϊβάν
Ο Τζο Μπάιντεν και ο Σι θα συζητήσουν στο περιθώριο του φόρουμ Οικονομικής Συνεργασίας Ασίας-Ειρηνικού στη Λίμα του Περού
Σοκ και δέος από τις διαφημίσεις στην κατανάλωση - Ο ρόλος της πρόκλησης και της... αηδίας
Μπορεί να μείνει ανεπηρέαστη η κατανάλωση από τη στρατηγική των εταιρειών που χρησιμοποιούν σοκαριστικές ή αηδιαστικές εικόνες στην διαφήμιση;