
Ισχυρή ανάπτυξη παρουσίασε κατά το 2022 ο όμιλος Kayak, με τις ενοποιημένες πωλήσεις (proforma) κατά το 2022 να διαμορφώνονται σε 12,2 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 61% σε σχέση με το 2021.
Στη σημαντική αύξηση των πωλήσεων του ομίλου παραγωγής και πώλησης παγωτού συνεισέφεραν και τα τρία brands: Kayak, Chillbox, Goatit. Αντίστοιχη ανάπτυξη παρουσίασαν και τα λειτουργικά κέρδη EBITDA του ομίλου ανερχόμενα σε 1,67 εκατ. ευρώ έναντι 1,02 εκατ. ευρώ το 2021 (αύξηση 61%) παρά τη σημαντική επίδραση της αύξησης του κόστους πρώτων υλών, ενέργειας και μεταφορικών εξόδων.
Τα κέρδη προ φόρων παρουσίασαν σταθερότητα έναντι του 2021 και ανήλθαν σε 0,7 εκατ. ευρώ, καθώς το 2021 λόγω της επίδρασης Covid η εταιρεία ενισχύθηκε μέσω κρατικών προγραμμάτων στήριξης, με θετική επίδραση στα αποτελέσματα προ φόρων.
Το 2023, ο όμιλος συνεχίζει τη δυναμική του ανάπτυξη καθώς κατά το Α’ εξάμηνο της περιόδου παρουσιάζει ισχυρή διψήφια αύξηση πωλήσεων έναντι του 2022, ως αποτέλεσμα της επέκτασης του δικτύου καταστημάτων κυρίως σε τοποθεσίες που παρουσιάζουν έντονη τουριστική ανάπτυξη (Σαντορίνη, Costa Navarino, Κως κλπ), καθώς και σε ενέργειες υποστήριξης των πωλήσεων συνεργατών (διαφήμιση, εξοπλισμός κλπ). Παρά τη διατήρηση του κόστους λειτουργίας σε υψηλά επίπεδα και το 2023 (ως συνέχεια της εκτόξευσης κόστους πρώτων υλών και ενέργειας κυρίως κατά το 2ο εξάμηνο 2022), η Kayak εκτιμά ότι θα επιτύχει ενίσχυση της λειτουργικής κερδοφορίας η οποία σε συνδυασμό με την υγιή χρηματοοικονομική διάρθρωση του ομίλου, αποτελούν εχέγγυα για την περαιτέρω ανάπτυξή της.
Ιστορία 30 χρόνων
Η «Kayak» είναι μια καταξιωμένη ελληνική εταιρεία που εδώ και τρεις δεκαετίες δραστηριοποιείται στο χώρο της παραγωγής παγωτού και γλυκών. Η φιλοσοφία των παγωτών Kayak είναι η συνεχής αναζήτηση της τέλειας συνταγής μέσα από την μίξη των καλύτερων φρέσκων συστατικών, «πειράζοντας» τις παραδοσιακές συνταγές, ακολουθώντας τις γαστρονομικές τάσεις της εποχής και μέσα από καινοτόμες μεθόδους παραγωγής με αποτέλεσμα μια μοναδική γαστριμαργική εμπειρία. Όλα τα παγωτά Κayak παράγονται με τις πιο αγνές πρώτες ύλες όπως 100% φρέσκο ελληνικό γάλα, φρέσκια κρέμα γάλακτος, πραγματικά φρούτα, αληθινούς ξηρούς καρπούς και εκλεκτές σοκολάτες.


Latest News

Αktor: Στα 32,4 εκατ. ευρώ το Enterpise Value (EV) της Sun Force One
Η AKTOR Ανανεώσιμες θα καταβάλει ως ίδια συμμετοχή για την αγορά του 51% της Sun Force One το ποσό των 4,1 εκ. ευρώ περίπου

Αρίστος Δοξιάδης: Ένας επενδυτής των start ups αναλαμβάνει την Έρευνα και Ανάπτυξη
Ο Αρίστος Δοξιάδης είναι συνεργάτης στη Big Pi, μια εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων που επενδύει στην Ελλάδα και υποστηρίζει τη φιλόδοξη καινοτομία

Οκτώ νέα αεροσκάφη στο στόλο της Aegean
Προσθέτει 8 νέα αεροσκάφη Airbus A321 - Έφτασε τα 58 στο σύνολο

Εξαφανίζονται τα εκπτωτικά stickers από τα σούπερ μάρκετ - Πώς γίνονται οι προσφορές
Πώς θα αποφύγουμε τις προσφορές «μαϊμού» - Τι λένε προμηθευτές και εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ

Πώς οι τράπεζες θα μειώσουν και άλλο τα «κόκκινα δάνεια» - Το ιστορικό ρεκόρ
Κάτω από 5 δισ. ευρώ τα κόκκινα δάνεια στις τέσσερις συστημικές τράπεζες - Πότε θα επιτύχουν την απόλυτη σύγκλιση με το μέσο ευρωπαϊκό όρο

Στα 17,4 τρισ. θα εκτοξευθούν οι συναλλαγές μέσω κινητών - Τι δείχνει μελέτη
Η αξία των πληρωμών με εικονικές κάρτες, θα αυξηθεί κατά 235% έως το 2029 και θα ανέλθει στα 17,4 τρισεκατομμύρια δολάρια

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων
Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

BriQ Properties: Πώληση δύο ακινήτων στον Πύργο Αθηνών έναντι 4,23 εκατ.
Τα συγκεκριμένα ακίνητα είναι πλήρως μισθωμένα και είχαν εκτιμηθεί με συνολική αξία 4,15 εκατ. ευρώ

Frigoglass: Σύναψη σύμβασης δανείου με Kar-Tess Holding – Οι όροι
Η Kar-Tess είναι μέτοχος της εισηγμένης, ελέγχοντας τo 48,39%

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025