Το όποιο κόστος υπάρξει ασφαλώς και θα πρέπει να αναληφθεί γιατί, αξιολογώντας τις προτεραιότητες, οποιοσδήποτε προγραμματισμός αλλάζει όταν προκύπτουν τέτοια φαινόμενα.
Αυτό τόνισε ο βουλευτής της ΝΔ, Κώστας Γκιουλέκας, μιλώντας στο OT Forum που πραγματοποιείται στο πλαίσιο της 87ης ΔΕΘ και υπογραμμίζοντας ότι «η καρδιά της Ελλάδας φέτος αυτή την εποχή αντί να χτυπά στη Θεσσαλονίκη, χτυπά στη Θεσσαλία. Εκεί είναι στραμμένα τα βλέμματα και το ενδιαφέρον μας».
Σε σχέση με το εάν λειτούργησε σωστά ο κρατικός μηχανισμός στη διαχείριση της θεομηνίας, ο βουλευτής Θεσσαλονίκης του κυβερνώντος κόμματος είπε μεταξύ άλλων: «Δεν έχουν λυθεί όλα τα ζητήματα. Τα φαινόμενα αυτά πρέπει να τα αντιμετωπίζουμε ενωμένοι στην πιο κρίσιμη δύσκολη φάση των φαινομένων. Στη συνέχεια ασφαλώς να εντοπιστούν και να αποδοθούν ευθύνες εκεί όπου αναλογούν. Εάν υπάρχουν ευθύνες και σε υπουργούς και σε υπηρεσιακούς παράγοντες και σε οποιονδήποτε πρέπει να αποδοθούν. Εδώ δεν μπορεί κανείς να κρυφτεί πίσω από τη θέση του». Ο ίδιος διαβεβαίωσε ότι άμεσα θα υπάρξει ένα πλάνο ανασυγκρότησης της Θεσσαλίας.
Για τη Θεσσαλονίκη και τη Β. Ελλάδα
Όσον αφορά τα δυο εμβληματικά έργα που αναμένεται να αλλάξουν την πόλη της Θεσσαλονίκης, το μετρό και το flyover, ο κ. Γκιουλέκας σημείωσε ότι έχει εισηγηθεί προσωπικά ότι θα πρέπει ο πρωθυπουργός να ανακοινώσει πότε θα κοπεί το πρώτο εισιτήριο του μετρό με ακριβή ημερομηνία, γιατί, όπως τόνισε, οι Θεσσαλονικείς δεν αντέχουν άλλες υποσχέσεις για το έργο αυτό. Ο ίδιος εκτιμά ότι αυτό θα γίνει μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2024.
Για το flyover που θα απορροφήσει ένα μεγάλο μέρος της κίνησης της πόλης, είπε ότι η κατασκευή του θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο για να ολοκληρωθεί όσο το δυνατόν συντομότερα.
«Αυτά τα έργα, που είναι εμβληματικά και πολύ σημαντικά, τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Γκιουλέκας, «έρχονται να ομολογήσουν την ολιγωρία που υπήρξε από το αθηνοκεντρικό κράτος. Η Ελλάδα δεν αρχίζει και τελειώνει στο Κολωνάκι. Ξένες εταιρείες αντιλήφθηκαν ότι μια τεράστια ενδοχώρα ανοίγεται εδώ, στη Β. Ελλάδα. Η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη κόμβος, πρέπει, λοιπόν, πρέπει να αποκτήσει υποδομές». Πρόσθεσε ακόμη πως «όταν αυτήν τη στιγμή η ατμομηχανή της Ελλάδας είναι η Β. Ελλάδα δεν χρειάζεται φαντασία για να πει κανείς ότι πρέπει να δοθεί προτεραιότητα. Έχει πολλά πλεονεκτήματα η Β. Ελλάδα που αν αξιοποιηθούν το όφελος είναι συνολικό για τη χώρα».