Μετά την μουσική βιομηχανία, η Τέιλορ Σουίφτ, έρχεται τώρα να αλλάξει και τον κινηματογράφο, όπως αναφέρει το CNBC.
Η κινηματογραφική βιομηχανία βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο, καθώς οι επιθυμίες του κοινού έχουν αλλάξει και οι διπλές απεργίες του Χόλιγουντ καθυστερούν τις νέες παραγωγές.
Taylor Swift: Το 2023 προβλέπεται να είναι μια «χρυσοφόρα» χρονιά
Πώς μπορεί να αλλάξει την κινηματογραφική βιομηχανία
Η Τέιλορ Σουίφτ θα μπορούσε να είναι η απάντηση στην ανάγκη για εναλλακτικό κινηματογραφικό περιεχόμενο. Η συναυλία της Eras Tour, η οποία περιλαμβάνει τραγούδια από όλη την καριέρα της, θα μπορούσε να προσελκύσει ένα ευρύ κοινό. Η ταινία θα μπορούσε να προβληθεί σε αίθουσες IMAX, οι οποίες προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία, εκτός από τις παραδοσιακές αίθουσες.
Η επιτυχία της ταινίας της Τέιλορ Σουίφτ θα μπορούσε να δώσει το έναυσμα για περισσότερες συναυλίες και άλλες εναλλακτικές μορφές κινηματογραφικού και θεατρικού περιεχομένου. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να κρατήσει τις αίθουσες των κινηματογράφων «ζωντανές» και να προσφέρει στους θεατές περισσότερες επιλογές για να απολαύσουν το αγαπημένο τους περιεχόμενο.
Η επίδραση της Τέιλορ Σουίφτ
Η κινηματογραφική βιομηχανία δεν είναι άγνωστη στο εναλλακτικό περιεχόμενο. Τα σινεμά συχνά προβάλλουν μαγνητοσκοπημένες συναυλίες, θεατρικά έργα και μιούζικαλ. Υπάρχουν επίσης προβολές κλασικών ταινιών και anime.
Ωστόσο, κανένα από αυτά τα είδη δεν έχει φτάσει ποτέ στο επίπεδο του ενθουσιασμού που περιβάλλει την επικείμενη κυκλοφορία της Τέιλορ Σουίφτ.
Ο ενθουσιασμός, που έχει οδηγήσει τα σινεμά να σχεδιάσουν ειδικές κούπες ποπ corn, δείχνει την ζήτηση που υπάρχει για μια αξέχαστη κινηματογραφική εμπειρία.
Πρόσφατα, το κοινό έσπευσε να δει ταινίες υπερηρώων από το πρώτο Σαββατοκύριακο κυκλοφορίας τους. Η κοσμοσυρροή προκλήθηκε από την ανησυχία ότι αν δεν δουν τις ταινίες το συντομότερο δυνατό, θα κινδυνεύσουν να αποκαλυφθούν spoilers.
Η συναυλία της Τέιλορ Σουίφτ είναι διαφορετική. Δεν είναι μέρος μιας μεγαλύτερης ιστορίας και δεν υπάρχει κίνδυνος spoilers. Ωστόσο, εξακολουθεί να ανταποκρίνεται στην ίδια επιθυμία για μια μοναδική εμπειρία.
Σε έναν κόσμο όπου είμαστε όλο και πιο απομονωμένοι ο ένας από τον άλλο, η επίσκεψη στο σινεμά μπορεί να είναι ένας τρόπος να συνδεθούμε με άλλους και να αισθανθούμε ότι είμαστε μέρος κάτι μεγαλύτερου. Και όταν η εμπειρία είναι τόσο αξέχαστη όσο υπόσχεται η συναυλία της Τέιλορ Σουίφτ, κάτι τέτοιο είναι εφικτό.
Το μέλλον του κινηματογράφου
Η επιτυχία της συναυλίας της Τέιλορ Σουίφτ θα μπορούσε να έχει σημαντικό αντίκτυπο στο μέλλον του κινηματογράφου. Θα μπορούσε να δείξει ότι υπάρχει ζήτηση για εναλλακτικό περιεχόμενο που δεν μπορεί να βρεθεί σε streaming υπηρεσίες. Θα μπορούσε επίσης να ενθαρρύνει και άλλους καλλιτέχνες να κυκλοφορήσουν τις δικές τους συναυλίες στους κινηματογράφους.
Φυσικά, είναι ακόμα πολύ νωρίς για να πούμε με βεβαιότητα ποια θα είναι η μακροπρόθεσμη επίδραση της συναυλίας της Τέιλορ Σουίφτ. Αλλά είναι σαφές ότι είναι ένα σημάδι μιας αλλαγής στην κινηματογραφική βιομηχανία. Το κοινό αναζητά κάτι περισσότερο από τις παραδοσιακές ταινίες και είναι πρόθυμο να πάει στον κινηματογράφο για να βιώσει κάτι διαφορετικό.
Μια νέα εποχή για τις ταινίες συναυλιών;
Η κινηματογραφική βιομηχανία ελπίζει ότι η Σουίφτ θα αναβιώσει το είδος της συναυλίας, που γνώρισε άνθιση τη δεκαετία του 1960 και του 1970 με ταινίες όπως το «Monterey Pop», το «Woodstock» και το «The Last Waltz». Και ενώ οι ταινίες δεν μπορούν να αναπαράγουν πλήρως την εμπειρία της παρακολούθησης μιας συναυλίας, τα εισιτήρια του κινηματογράφου είναι πολύ φθηνότερα.
Τα εισιτήρια για την περιοδεία Eras της Swift κυμαίνονταν από 49 έως 450 δολάρια, με πακέτα VIP που ξεκινούσαν από 199 δολάρια και έφταναν τα 899 δολάρια. Ωστόσο, στην «μαύρη» αγορά πολλά εισιτήρια πωλήθηκαν για χιλιάδες δολάρια το καθένα. Τα εισιτήρια για την κινηματογραφημένη συναυλία της ξεκινούν από 19,89 δολάρια για ενήλικες και 13,13 δολάρια για παιδιά. Τα εισιτήρια για αίθουσες premium, όπως IMAX και Dolby κοστίζουν περισσότερο.
«Οι ταινίες συναυλιών έχουν «κόψει» αρκετά εισιτήρια τα τελευταία χρόνια και τώρα, με βάση τις τεράστιες προπωλήσεις σε όλες τις ΗΠΑ, είναι σαφές ότι η περιοδεία Eras θα ανοίξει νέους δρόμους για το είδος», δήλωσε ο Michael O’Leary, διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Ένωσης Ιδιοκτητών Θεαμάτων. «Ελπίζουμε ότι αυτό θα οδηγήσει σε ακόμη περισσότερες ταινίες συναυλιών στους κινηματογράφους τα επόμενα χρόνια», πρόσθεσε.
Σε γενικές γραμμές, οι κινηματογραφημένες συναυλίες έχουν εξαιρετικά περιορισμένη διάρκεια προβολής στους κινηματογράφους – συνήθως μία νύχτα ή απλώς ένα Σαββατοκύριακο. Και οι περισσότερες προβλήθηκαν σε λιγότερο από 1.000 αίθουσες, σύμφωνα με δεδομένα της Comscore. Για να παραθέσουμε μια σύγκριση, μια ευρεία κυκλοφορία θεωρείται ότι προβάλλεται σε περισσότερες από 2.000 αίθουσες κατά το Σαββατοκύριακο της πρεμιέρας. Οι περισσότερες ταινίες blockbuster κυκλοφορούν σε περισσότερες από 4.000 αίθουσες.
Η ταινία της Σουίφτ φαίνεται ότι θα ξεπεράσει τον σημερινό κάτοχο του ρεκόρ για μια ταινία με συναυλιακό περιεχόμενο. Η ταινία της Miley Cyrus «Best of Both Worlds» σημείωσε εισπράξεις 31,1 εκατομμύρια δολάρια κατά το Σαββατοκύριακο της πρεμιέρας της το 2008, προβαλόμενη σε περίπου 680 αίθουσες. Οι συνολικές εισπράξεις ξεπέρασαν τα 70 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως κατά τη διάρκεια μιας 15ήμερης προβολής, σύμφωνα με δεδομένα της Comscore.
Ο συνολικός αριθμός των κινηματογράφων που θα προβάλλουν την περιοδεία Eras της Swift δεν έχει γίνει ακόμα γνωστός. Ωστόσο, οι ειδικοί αναμένουν ότι θα προβληθεί σε μεγάλο αριθμό αιθουσών, αντίστοιχο των blockbuster.
Latest News
Τα τέσσερα νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής - Τι πιστεύουν οι πολίτες [γραφήματα]
Μεταξύ άλλων προβλέπεται η καθολική δήλωση των εσόδων-εξόδων μιας επιχείρησης στο myDATA από 1η Ιανουαρίου 2025 - Τι θα γίνει με το Ηλεκτρονικό Τιμολόγιο
Ο crypto επενδυτής που πλήρωσε 6 εκατ. για μία μπανάνα σχεδιάζει να την... φάει
Τι σχέση μπορεί να έχει μία μπανάνα με τα κρυπτονομίσματα αλλά και διάσημα έργα τέχνης που βγαίνουν στο σφυρί
Στο γυναικείο μπάσκετ η νέα μεγάλη επένδυση του Αντετοκούνμπο
Ο Αντετοκούνμπο έχει υιοθετήσει τη φιλοσοφία του «money never sleeps» ενώ παράλληλα έχει έντονη φιλανθρωπική δράση
Οταν η μπανάνα είναι... έργο τέχνης πωλείται 6,2 εκατ. ευρώ
Στη δημοπρασία... κονταροχτυπήθηκαν επτά ενδιαφερόμενοι αγοραστές
Η «χρυσή» αποχώρηση του Ναδάλ - Πόσα κέρδισε από το τένις
Από το επαγγελματικό του ντεμπούτο ως 14χρονος το 2001, ο Ναδάλ έχει συγκεντρώσει νίκες και τεράστια ποσά
Σπάει ρεκόρ η αξία της μουσικής βιομηχανίας της Βρετανίας
Οι περιοδείες των σούπερ σταρ βοήθησαν την βρετανική μουσική βιομηχανία να φτάσει σε επίπεδα ρεκόρ
Economist: Το 2025 τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του Παρθενώνα
Sotheby’s: 65,5 εκατ. δολ. για τα «Νούφαρα» του Μονέ
Η πώληση του έργου του Κλοντ Μονέ σε τιμή μεγαλύτερη από την αρχική ισοδυναμεί με μια σημαντική νίκη για τον οίκο δημοπρασιών Sotheby's
Με... ρυθμούς Snoop Dogg οι επιχειρηματικές συμβουλές στη Μάρθα Στιούαρτ
Ο διάσημος ράπερ έγινε επιχειρηματικός σύμβουλος της Μάρθα Στιούαρτ και της άλλαξε τη ζωή
Έσπασε τα κοντέρ: 60 εκατ. νοικοκυριά καθηλώθηκαν στο Netflix για τον αγώνα Πολ-Τάισον
Οι τρεις κριτές βαθμολόγησαν τον αγώνα υπέρ του Πολ με σκορ 80-72, 79-73 και 79-73 - Όλα τα ρεκόρ του Netflix