Η έμπνευση προέκυψε βιωματικά, από προβλήματα με τα κοινόχρηστα. Η δημιουργία της πλατφόρμας ξεκίνησε πριν δύο χρόνια, και πέρσι λανσαρίστηκε στην Ελληνική αγορά. Μετά τη γρήγορη ανάπτυξη, στόχος είναι το άνοιγμα στις αγορές του εξωτερικού.
Αυτά ανέφερε μεταξύ άλλων ο Πάνος Ρινιώτης, CEO της εταιρείας Billys, κατά την παρουσία του στο Forum που διοργανώνει ο OT στο πλαίσιο της 87ης ΔΕΘ.
Οι χρήστες της πλατφόρμας
Όπως εξήγησε ο κ. Ρινιώτης, η πλατφόρμα έχει ως πελάτες ενοίκους και διαχειριστές πολυκατοικιών, καθώς και εταιρείες ακινήτων. Η πλατφόρμα είναι προσαρμοσμένη ώστε να μπορούν να τη χειριστούν άνθρωποι ανεξαρτήτως της εξοικείωσής τους με τις νέες τεχνολογίες, ενώ δίνει και τη δυνατότητα εκτύπωσης των σχετικών καταστάσεων.
«Μεγάλο πρόβλημα στα κτήρια αποτελεί η έλλειψη εμπιστοσύνης. Και εμπιστοσύνη δεν υπάρχει όταν δεν υπάρχει διαφάνεια», σημείωσε ο CEO της Billys. «Υπάρχει τραπεζικός λογαριασμός διαθέσιμος σε όλους, και έτσι λύνεται θέμα εμπιστοσύνης προς τον διαχειριστή».
Η διαδικασία έκδοσης κοινοχρήστων γίνεται δωρεάν, ενώ η πλατφόρμα στέλνει ειδοποιήσεις στα κινητά και τα emails των ενοίκων. «Έχουμε πάνω από 2,5 χιλιάδες χρήστες σε όλη την Ελλάδα, κυρίως στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και σε μικρότερες πόλεις και νησιά», σημείωσε ο κ. Ρινιώτης, τονίζοντας ότι ο όγκος των χρηστών αυξάνεται γρήγορα δεδομένου ότι η πλατφόρμα λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά τον προηγούμενο Νοέμβριο.
Η γρήγορη ανάπτυξη και τα επόμενα βήματα
Στις εταιρείες που επένδυσαν στην Billys περιλαμβάνονται η Lamda Development, η Genesis και μια σειρά angel investors, που προσέφεραν αθροιστικά χρηματοδότηση ύψους 805.000 ευρώ. Έτσι η εταιρεία είχε τη δυνατότητα να αναπτυχθεί πολύ πιο γρήγορα.
Η πλατφόρμα επιτρέπει τη διεξαγωγή online ψηφοφοριών, ενώ διαθέτει και δίκτυο συνεργατών που περιλαμβάνει δικηγόρους, ασφαλιστικές εταιρείες και τεχνίτες.
Το κόστος της επί πληρωμή εκδοχής της πλατφόρμας ανέρχεται στα 9,99 ευρώ/μήνα με ΦΠΑ.
Μετά τη γρήγορη ανάπτυξη στην Ελλάδα η εταιρεία εισέρχεται τώρα στην αγορά της Κύπρου, ενώ στόχος είναι η εξάπλωση και σε άλλες χώρες του εξωτερικού, δεδομένου ότι υπάρχουν «πάνω από 100 εκατ. κτήρια στην Ευρώπη».