Ο αριθμός των παραγγελιών για το κινεζικό επιβατικό αεροσκάφος C919 έχει φτάσει στις 1.061 παραγγελίες, όπως δήλωσε, ο Χε Ντονγκφένγκ, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Commercial Aircraft Corporation of China, Ltd. (COMAC) στο φετινό φόρουμ καινοτομίας 16th Pujiang Innovation Forum.
Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρία, η οποία παράγει τα επιβατικά αεριωθούμενα αεροσκάφη C919 και ARJ21, ο τομέας της παραγωγής επιβατικών αεροσκαφών της Κίνας έχει αρχικά οργανώσει την βασική παραγωγή μιας σειράς αεροσκαφών που περιλαμβάνει αεροσκάφη περιφερειακών πτήσεων, αλλά και αεροσκάφη μικρής και μεσαίας μεταφορικής ικανότητας επιβατών, όπως και αεροσκάφη στενής και ευρείας ατράκτου.
Η αεροπορική εταιρία China Eastern Airlines έγινε ο πρώτος πελάτης του αεροσκάφους C919 τον Δεκέμβριο του 2022. Η ίδια εταιρία, έχει παραλάβει αεροσκάφη με την εμπορική εκμετάλλευση τους να έχει αρχίσει από τον Μάιο του 2023.
Πώς η Κίνα έγινε κορυφαία εξαγωγική χώρα και στα αυτοκίνητα
Απέναντι σε Boeing και Airbus
Στο πλαίσιο του ανταγωνισμού της Κίνας με τη Δύση στο επίπεδο της υψηλής τεχνολογίας, το Πεκίνο επιδιώκει να σταθεί απέναντι από την κυριαρχία της Boeing και της Airbus στην κατασκευή εμπορικών αεροσκαφών.
Τόσο η οικογένεια A320neo της Airbus όσο και τα αεριωθούμενα 737 Max της Boeing έχουν ένα πλήρες βιβλίο παραγγελιών μέχρι το τέλος της δεκαετίας, πράγμα που σημαίνει ότι κάθε αερομεταφορέας που θέλει αεροσκάφη στενής ατράκτου νωρίτερα μπορεί να αναζητήσει εναλλακτική.
Η Comac έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 1.000 παραγγελίες για το C919, αν και η πλειονότητα δεν έχει επιβεβαιωθεί.
Σύμφωνα με το Bloomberg υπάρχουν αμφιβολίες για το κατά πόσον η Comac είναι σε θέση να εκπληρώσει αυτές τις παραγγελίες. Η κινεζική κατασκευάστρια αεροσκαφών βασίζεται επίσης σε ξένους προμηθευτές, όπως η General Electric, η Honeywell International, και, για τους κινητήρες, η CFM International.
Η China Eastern με έδρα τη Σαγκάη, ένας από τους μεγαλύτερους αερομεταφορείς της χώρας, ανακοίνωσε, παρουσιάζοντας τα οικονομικά της αποτελέσματα την προηγούμενη εβδομάδα, ότι σχεδιάζει να εντάξει και τα πέντε C919 στον στόλο της το 2023.
Ωστόσο, το C919 παραμένει πιστοποιημένο μόνο για πτήση εντός Κίνας, ενώ η ευρωπαϊκή πιστοποίηση εκκρεμεί.
Η αρχική τιμή του C919 είναι περίπου 99 εκατομμύρια δολάρια, πριν από τις συνήθεις εκπτώσεις στις αεροπορικές εταιρείες.
Latest News
Πρόσθετοι δασμοί της ΕΕ έως και 35% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από την Κίνα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε πρόσθετους δασμούς στα εισαγόμενα από την Κίνα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά λόμπι των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών προειδοποιεί για τον κίνδυνο «εμπορικού πολέμου».
Πώς επηρεάζεται η ευρωπαϊκή οικονομία από το δημογραφικό - Οι αναγκαίες προσαρμογές
Η Alpha Bank εξετάζει το δημογραφικό πρόβλημα και τις επιπτώσεις του στην ευρωπαϊκή οικονομία
«Πόλεμο» κατά της… πολυνομίας αρχίζει ο Ντίμον της JP Morgan
Ο Ντίμον επέκρινε αυτό που αποκάλεσε αλληλεπικαλυπτόμενους ή κακοσχεδιασμένους κανόνες σχετικά με τις κεφαλαιακές απαιτήσεις
Πώς το ψηφιακό ευρώ πυροδότησε μια υπόγεια διαμαχή κυριαρχίας μεταξύ ΕΚΤ και ευρωπαϊκών κρατών
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του Politico πολιτικοί και ΕΚΤ προσπαθούν να καθορίσουν τα όρια στο επερχόμενο ψηφιακό ευρώ
Ο περίεργος λόγος που η ΕΥ απολύει δεκάδες υπαλλήλους
Τα μέλη του προσωπικού κατηγορήθηκαν ότι είχαν ανοιχτές πολλαπλές συνεδρίες Zoom σε διαφορετικές οθόνες, κάτι που η Ernst & Young έκρινε ηθική «παραβίαση»
Τα τέσσερα σενάρια της S&P για την παγκόσμια οικονομία
Ακόμη και στα δύο χειρότερα σενάρια ο οίκος S&P εκτιμά πως οι τράπεζες φαίνονται ικανές να χειριστούν πιθανές εκροές κεφαλαίων
Γιατί η κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη είναι «Made in China» [γραφήματα]
Η άλλοτε πανίσχυρη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης δέχεται μεγάλα πλήγματα λόγω του ανταγωνισμού με τις κινέζικες εταιρείες
Χαμηλό 5ετίας στις τιμές των εμπορευμάτων προβλέπει η Παγκόσμια Τράπεζα - Ο ρόλος του πετρελαίου
Από το 2024 έως το 2026, οι παγκόσμιες τιμές των βασικών εμπορευμάτων προβλέπεται να υποχωρήσουν σχεδόν κατά 10%, επισημαίνει σε έκθεσή της η Παγκόσμια Τράπεζα
H Ιταλία θα διαθέσει 8,2 δισ. δολ. για αγορά αρμάτων μάχης
Η κοινοπραξία των Leonardo (ιταλική) και Rheinmetall (γερμανική) αναμένεται να είναι ο βασικός βιομηχανικός εταίρος του έργου
Morgan Stanley: Οι μέρες του εύκολου χρήματος και των μηδενικών επιτοκίων ανήκουν στο παρελθόν
Το τέλος της οικονομικής καταστολής, των μηδενικών επιτοκίων και του μηδενικού πληθωρισμού, είναι μια εποχή που έχει τελειώσει, δήλωσε ο CEO της Morgan Stanley