
Αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων σημειώθηκε τον προηγούμενο μήνα στην Ελλάδα, αλλά και την Ευρωπαϊκή Ενωση, δείχνοντας ότι το μέλλον είναι σίγουρα ηλεκτρικό. Η συγκεκριμένη κατηγορία πέτυχε μεγάλη αύξηση, μαζί με την κατηγορία των υβριδικών αυτοκινήτων, όταν όλες οι υπόλοιπες κατηγορίες σημείωσαν πτώση.
Στην χώρα μας το ποσοστό πώλησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκε κατά 3,3% πετυχαίνοντας 6,7% του συνολικού μεριδίου αγοράς, ενώ τα υβριδικά αυτοκίνητα πέτυχαν διψήφια αύξηση (12,4%) καταλαμβάνοντας το 23,1% της συνολικής αγοράς. Αντίθετα πτωτικά κινήθηκαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων με κύριο καύσιμο βενζίνης (-8,8%) με συνολικό μερίδιο 48%. Παρά την πτώση αποτελεί την επικρατέστερη κατηγορία που επιλέγουν Έλληνες και Ευρωπαίοι. Από την άλλη πτώση 6,2% σημείωσαν οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων με συνολικό ποσοστό 19,1%. Αυτό μπορεί να θεωρηθεί αρκετά χαμηλό, αν αναλογιστούμε την μεγάλη μερίδα αυτοκινήτων που έβγαιναν στους ευρωπαϊκούς δρόμους τα προηγούμενα χρόνια. Αρνητικό πρόσημο σημείωσαν οι κατηγορίες που έχουν βασικό καύσιμο το φυσικό αέριο και το υγραέριο (-0,4% και οι δύο κατηγορίες).
Εντονο φλερτ Γερμανίας – Κίνας με «προίκα» την ηλεκτροκίνηση
Αύξηση και στην ΕΕ
Στην Ευρωπαϊκή Ένωση το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκε κατά 13,6%, ενώ τα υβριδικά αυτοκίνητα διατήρησαν τη θέση τους ως η δεύτερη επιλογή, καταλαμβάνοντας πάνω από το 1/4 της αγοράς. Ωστόσο, τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), διατήρησαν το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς του μισού των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων.
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, στην χώρα μας για άλλον ένα μήνα η αγαπημένη κατηγορία αποδείχθηκε η «Β» με συνολικό μερίδιο αγοράς 51,4%, με τα SUV να σημειώνουν περισσότερες από τις μισές πωλήσεις. Ακολούθησε η κατηγορία «C» με συνολικό μερίδιο αγοράς 22,4% και στο τρίτο σκαλί βρέθηκε η κατηγορία «Α» με συνολικό μερίδιο πωλήσεων 19,2%. Αναλύοντας τα συνολικά ποσοστά των πωλήσεων των SUV στην χώρα μας το ποσοστό τον προηγούμενο μήνα ήταν 52,3%, επιβεβαιώνοντας την στροφή των οδηγών προς αυτή την κατηγορία η οποία συνδυάζει πολλές παραμέτρους που αναζητάει ένας οδηγός.


Latest News
![Τουρκία: Μεγάλες βλέψεις για παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/ot_turkish_autos-600x352.png)
Τουρκικές βλέψεις για παραγωγή EV [γράφημα]
Η Τουρκία επιδιώκει να αξιοποιήσει τη γεωγραφική της θέση προσπαθώντας να γίνει πύλη αυτοκινητοβιομηχανιών, εκτός ΕΕ κυρίως, προς την ευρωπαϊκή αγορά

Οι περικοπές πράσινης ηλεκτροπαραγωγής θα αυξάνονται με τη διείσδυση ΑΠΕ
Βασική ευθύνη του ΑΔΜΗΕ είναι η ασφάλεια του συστήματος και με αυτό το κριτήριο χορηγούνται και θα χορηγούνται προσφορές σύνδεσης στα νέα έργα ΑΠΕ

Μπαίνει ο… ήλιος στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο – Η συμφωνία της UEFA με την SolarPower
Πώς θα «πρασινίσουν» τα γήπεδα - Στα θρανία οι ομάδες για σεμινάρια από τη SolarPower

Σε ιστορικό χαμηλό οι πάγοι της Αρκτικής – Προειδοποίηση για τον καιρό στο Βόρειο Ημισφαίριο
Ο θαλάσσιος πάγος της Αρκτικής βρίσκεται αυτή την περίοδο στη μέγιστη έκτασή του, η οποία όμως έχει πέσει στα χαμηλότερα επίπεδα που έχουν καταγραφεί ποτέ.
![BYD: Ποιος είναι ο Γουάνγκ Τσουανφού που χτίζει τα όνειρα της Κίνας [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/ot_BYD_Ceo_CHUANFU-600x352.png)
Γουάνγκ Τσουανφού: Χτίζει τα Όνειρα της Κίνας με την BYD [γράφημα]
Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BYD του Γουάνγκ Τσουανφού ανακοίνωσε πωλήσεις για όλο το 2024 που ξεπέρασαν αυτές της Tesla

Καμπανάκι IRENA για τις ΑΠΕ - Δεν είναι αρκετές, παρά την αύξηση ρεκόρ το 2024
To συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος τις αύξησης παραγωγής ενέργειας από ΑΠΕ προέρχεται από ηλιακά και αιολικά έργα

Η σουηδική Vattenfall θα κατασκευάσει το μεγαλύτερο αιολικό πάρκο στη Γερμανία
Το ένα απο τα δύο πάρκα που θα κατασκευάσει στη Βόρεια Θάλασσα η σουηδική Vattenfall θα είναι δυναμικότητας 980 MW

Τα οφέλη και τα εμπόδια για τη μαζική στροφή στην ηλεκτροκίνηση
Πρόσφατη μελέτη δείχνει πώς η επιλογή EV θα μπορούσε να ενισχύσει τους ιδιοκτήτες, αλλά και την ενεργειακή αυτονομία των πόλεων

Μειώνει τις επενδύσεις σε πράσινη ενέργεια η γερμανική RWE
Υπάρχει αβεβαιότητα στο επενδυτικό περιβάλλον λέει ο CEO της RWE - Τι σχεδιάζει η εταιρεία

Πώς θα είναι η Γαλλία το 2100 - Θερμότερη κατά 4°C
Η Météo France αναλύει τις επιπτώσεις από την προβλεπόμενη αύξηση της μέσης θερμοκρασίας στη χώρα τα επόμενα 75 χρόνια