
Αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων σημειώθηκε τον προηγούμενο μήνα στην Ελλάδα, αλλά και την Ευρωπαϊκή Ενωση, δείχνοντας ότι το μέλλον είναι σίγουρα ηλεκτρικό. Η συγκεκριμένη κατηγορία πέτυχε μεγάλη αύξηση, μαζί με την κατηγορία των υβριδικών αυτοκινήτων, όταν όλες οι υπόλοιπες κατηγορίες σημείωσαν πτώση.
Στην χώρα μας το ποσοστό πώλησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκε κατά 3,3% πετυχαίνοντας 6,7% του συνολικού μεριδίου αγοράς, ενώ τα υβριδικά αυτοκίνητα πέτυχαν διψήφια αύξηση (12,4%) καταλαμβάνοντας το 23,1% της συνολικής αγοράς. Αντίθετα πτωτικά κινήθηκαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων με κύριο καύσιμο βενζίνης (-8,8%) με συνολικό μερίδιο 48%. Παρά την πτώση αποτελεί την επικρατέστερη κατηγορία που επιλέγουν Έλληνες και Ευρωπαίοι. Από την άλλη πτώση 6,2% σημείωσαν οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων με συνολικό ποσοστό 19,1%. Αυτό μπορεί να θεωρηθεί αρκετά χαμηλό, αν αναλογιστούμε την μεγάλη μερίδα αυτοκινήτων που έβγαιναν στους ευρωπαϊκούς δρόμους τα προηγούμενα χρόνια. Αρνητικό πρόσημο σημείωσαν οι κατηγορίες που έχουν βασικό καύσιμο το φυσικό αέριο και το υγραέριο (-0,4% και οι δύο κατηγορίες).
Εντονο φλερτ Γερμανίας – Κίνας με «προίκα» την ηλεκτροκίνηση
Αύξηση και στην ΕΕ
Στην Ευρωπαϊκή Ένωση το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκε κατά 13,6%, ενώ τα υβριδικά αυτοκίνητα διατήρησαν τη θέση τους ως η δεύτερη επιλογή, καταλαμβάνοντας πάνω από το 1/4 της αγοράς. Ωστόσο, τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), διατήρησαν το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς του μισού των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων.
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, στην χώρα μας για άλλον ένα μήνα η αγαπημένη κατηγορία αποδείχθηκε η «Β» με συνολικό μερίδιο αγοράς 51,4%, με τα SUV να σημειώνουν περισσότερες από τις μισές πωλήσεις. Ακολούθησε η κατηγορία «C» με συνολικό μερίδιο αγοράς 22,4% και στο τρίτο σκαλί βρέθηκε η κατηγορία «Α» με συνολικό μερίδιο πωλήσεων 19,2%. Αναλύοντας τα συνολικά ποσοστά των πωλήσεων των SUV στην χώρα μας το ποσοστό τον προηγούμενο μήνα ήταν 52,3%, επιβεβαιώνοντας την στροφή των οδηγών προς αυτή την κατηγορία η οποία συνδυάζει πολλές παραμέτρους που αναζητάει ένας οδηγός.


Latest News

LG: Αποσύρεται απο επένδυση για μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων
Η LG Energy Solution σε ανακοίνωσή της διευκρίνισε ότι λόγω «των συνθηκών της αγοράς και του επενδυτικού περιβάλλοντος, συμφωνήσαμε να αποσυρθούμε επίσημα από το έργο Indonesia GP (Grand Package)»

Η περιφρόνηση του Τραμπ στην πράσινη ενέργεια ακυρώνει επενδύσεις 8 δισ.
Πολλές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις ΑΠΕ αναστέλλουν μαζικά επενδυτικά projects στον κλάδο

Η TotalEnergies εμμένει στη καθαρή ενέργεια καθώς οι ανταγωνιστές της αλλάζουν ρότα
Η TotalEnergies διατηρεί τη δέσμευσή του να επεκτείνει τις δραστηριότητές του σε υδρογονάνθρακες αλλά και πράσινη ενέργεια, ενώ BP και Shell στρέφονται στα ορυκτά καύσιμα
![Πλημμύρες: Σημειώθηκαν σε επίπεδα ρεκόρ στην Ευρώπη το 2024 [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/FLOOD_HUNGRY-600x450.jpg)
Το 2024 η Ευρώπη επλήγη απο εκτεταμένες πλημμύρες [γράφημα]
Οι πλημμύρες το 2024 επηρέασαν περίπου 413.000 πολίτες, σύμφωνα με την Υπηρεσία Κλιματικής Αλλαγής Copernicus της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τον Παγκόσμιο Μετεωρολογικό Οργανισμό

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων