Η εταιρεία Avenir LNG Limited (Avenir), διεθνής προμηθευτής ενέργειας για μικρής κλίμακας LNG και ιδιοκτήτρια πλοίων μεταφοράς αερίου, με έδρα το Λονδίνο, προχώρησε στην ανάθεση της διαχείρισης τριών πλοίων LNG Bunker στην Wilhelmsen Ship Management (Wilhelmsen). Τα πλοία που ανατέθηκαν είναι τα Avenir Achievement, Avenir Ascension και Avenir Aspiration.
ΣΕΕΝ: Νέος πρόεδρος του ΔΣ ο Διονύσης Θεοδωράτος
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε αυτό το ταξίδι με τον νέο μας πελάτη, την Avenir, και ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε τη διαχείριση των υπερσύγχρονων LNG bunkers, που παίζουν κομβικό ρόλο στην αδιάκοπη προσπάθεια του κλάδου για την ενεργειακή μετάβαση. Ανυπομονούμε για τις ευκαιρίες που θα προκύψουν από αυτή τη συνεργασία, αλλά και την σημαντική αξία που θα προσδώσει και στις δυο πλευρές,» δήλωσε ο κ. Carl Schou, CEO και Πρόεδρος της Wilhelmsen Ship Management.
Η Avenir αποτελεί μια νέα προσθήκη στο διευρυμένο πελατολόγιο της Wilhelmsen. Τα συγκεκριμένα πλοία διαχειρίζονταν μέχρι πρότινος η Hoegh LNG, ένας από τους τρεις blue-chip μετόχους της Avenir LNG, μαζί με τις Stolt Nielsen Ltd και Golar LNG.
«Η Hoegh LNG συνέβαλλε τρομερά στην επιτυχία της Avenir LNG από την ίδρυση της εταιρείας το 2018, χτίζοντας γερές βάσεις για το μέλλον. Επικροτούμε την σκληρή δουλειά της και η εταιρεία θα παραμείνει ένας σημαντικός κρίκος της αναπτυξιακής μας πορείας, ως ένας από τους κύριους μετόχους. Η ανάθεση στην Wilhelmsen, μια από τις κορυφαίες εταιρείες διαχείρισης πλοίων παγκόσμιας εμβέλειας, αντιπροσωπεύει ένα νέο ορόσημο στην πορεία μας και είμαστε απόλυτα σίγουροι για την προστιθέμενη αξία που θα φέρει στην εταιρεία μας,» σχολίασε ο Peter Mackey CEO της Avenir LNG.
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Όσλο εταιρεία διαθέτει επί του παρόντος στόλο 5 δεξαμενόπλοιων σε λειτουργία. Το τελευταίο πλοίο που εντάχθηκε στο στόλο της ήταν το Avenir Achievement, χωρητικότητας 20.000 κυβικών μέτρων, τον περασμένο Μάιο. Διαθέτει επίσης έναν τερματικό σταθμό LNG μικρής κλίμακας στη Σαρδηνία, και περιουσιακά στοιχεία/ενεργές συνεργασίες σε Κίνα, Μαλαισία, Μεσόγειο, Βαλτική Θάλασσα και Καραϊβική.
Latest News
Αυξήσεις φωτιά στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και το 2025
Τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας θα αυξηθούν έως 12% από τον Μάιο λόγω του υψηλού κόστους από το νέο καύσιμο με μειωμένο θείο
Dreyfus για ΟΛΘ: Δεν θα διαγράψουμε τις μετοχές από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Τι αναφέρει η Leonidsport της οικογένειας Dreyfus στο ενημερωτικό δελτίο για την δημόσια πρόταση στον ΟΛΘ
Χρήστος Στυλιανίδης: Προς παράταση η «πράσινη μετάβαση» της ακτοπλοΐας
Ο κ. Στυλιανίδης είπε επίσης ότι στις Βρυξέλες συζητήθηκε και το θέμα της χρηματοδότησης των αγόνων γραμμών μέσω ΣΔΙΤ
Οι αμερικανικές κυρώσεις στο ρωσικό πετρέλαιο εκτινάσουν τις τιμές των ναύλων στα τάνκερ
Πολλά από τα πλοία που τέθηκαν υπό καθεστώς κυρώσεων αποτελούν μέρος του ρωσικού «σκιώδους στόλου», μετέφεραν πετρέλαιο σε Ινδία και Κίνα
Το 2,1% του ΟΛΘ απέκτησαν οι Dreyfus - Το τίμημα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι Dreyfus «πατάνε το κουμπί» – Αρχίζει η δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ
Ξεκινάει σήμερα η πρόταση της LeonidsPort για το 21% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΛΘ – Τα σενάρια και οι μετοχικές ισορροπίες
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση