![Η Avenir LNG αναθέτει τη διαχείριση τριών πλοίων τροφοδοσίας LNG στην Wilhelmsen Ship Management](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/09/Left-Carl-Schou-Wilhelmsen-and-Right-Peter-Mackey-Avenir-scaled.jpg)
Η εταιρεία Avenir LNG Limited (Avenir), διεθνής προμηθευτής ενέργειας για μικρής κλίμακας LNG και ιδιοκτήτρια πλοίων μεταφοράς αερίου, με έδρα το Λονδίνο, προχώρησε στην ανάθεση της διαχείρισης τριών πλοίων LNG Bunker στην Wilhelmsen Ship Management (Wilhelmsen). Τα πλοία που ανατέθηκαν είναι τα Avenir Achievement, Avenir Ascension και Avenir Aspiration.
ΣΕΕΝ: Νέος πρόεδρος του ΔΣ ο Διονύσης Θεοδωράτος
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ξεκινάμε αυτό το ταξίδι με τον νέο μας πελάτη, την Avenir, και ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε τη διαχείριση των υπερσύγχρονων LNG bunkers, που παίζουν κομβικό ρόλο στην αδιάκοπη προσπάθεια του κλάδου για την ενεργειακή μετάβαση. Ανυπομονούμε για τις ευκαιρίες που θα προκύψουν από αυτή τη συνεργασία, αλλά και την σημαντική αξία που θα προσδώσει και στις δυο πλευρές,» δήλωσε ο κ. Carl Schou, CEO και Πρόεδρος της Wilhelmsen Ship Management.
Η Avenir αποτελεί μια νέα προσθήκη στο διευρυμένο πελατολόγιο της Wilhelmsen. Τα συγκεκριμένα πλοία διαχειρίζονταν μέχρι πρότινος η Hoegh LNG, ένας από τους τρεις blue-chip μετόχους της Avenir LNG, μαζί με τις Stolt Nielsen Ltd και Golar LNG.
«Η Hoegh LNG συνέβαλλε τρομερά στην επιτυχία της Avenir LNG από την ίδρυση της εταιρείας το 2018, χτίζοντας γερές βάσεις για το μέλλον. Επικροτούμε την σκληρή δουλειά της και η εταιρεία θα παραμείνει ένας σημαντικός κρίκος της αναπτυξιακής μας πορείας, ως ένας από τους κύριους μετόχους. Η ανάθεση στην Wilhelmsen, μια από τις κορυφαίες εταιρείες διαχείρισης πλοίων παγκόσμιας εμβέλειας, αντιπροσωπεύει ένα νέο ορόσημο στην πορεία μας και είμαστε απόλυτα σίγουροι για την προστιθέμενη αξία που θα φέρει στην εταιρεία μας,» σχολίασε ο Peter Mackey CEO της Avenir LNG.
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Όσλο εταιρεία διαθέτει επί του παρόντος στόλο 5 δεξαμενόπλοιων σε λειτουργία. Το τελευταίο πλοίο που εντάχθηκε στο στόλο της ήταν το Avenir Achievement, χωρητικότητας 20.000 κυβικών μέτρων, τον περασμένο Μάιο. Διαθέτει επίσης έναν τερματικό σταθμό LNG μικρής κλίμακας στη Σαρδηνία, και περιουσιακά στοιχεία/ενεργές συνεργασίες σε Κίνα, Μαλαισία, Μεσόγειο, Βαλτική Θάλασσα και Καραϊβική.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Ερυθρά Θάλασσα: Νέα πλήγματα Χούθι – Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/Houthi-2-768x432-1-600x338.jpg)
Νέα πλήγματα Χούθι - Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων
Το ελληνικό πλοίο υπέστη μικρές ζημιές στην αριστερή πλευρά, χωρίς να αναφερθούν θύματα, ενημέρωσε η εταιρεία
![Cosco: Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olp1-600x384.jpg)
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
![Νέες ναυπηγήσεις: Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/shipyard-1280x902-600x423.jpeg)
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
![Ναυτιλία: Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ellinika-ploia-1280x850-1-600x398.jpg)
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
![Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ef240709_2167a-600x400.jpg)
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
![Ερυθρά Θάλασσα: Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/w12-64120w2481804w16105958w15233420w18144811w17101426-600x338.jpg)
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
![Ναυτιλία: Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/tanker-600x338.jpg)
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023