
Δύο ψηφιακά παιχνίδια, αποτέλεσμα της συνεργασίας του Μουσείου της Ακρόπολης και του Τομέα Ενημέρωσης και Εκπαίδευσης της Υπηρεσίας Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης (ΥΣΜΑ) με το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ), προσκαλούν μικρούς και μεγάλους να ανακαλύψουν με δημιουργικό τρόπο τη ζωφόρο του Παρθενώνα.
Τα παιχνίδια, «Τα χρώματα της ζωφόρου» και «Θεός, άνθρωπος, ζώο», είναι διαθέσιμα στη διεύθυνση parthenonfrieze.gr/paixnidia, στο ελληνικό και διεθνές κοινό.
Financial Times: Τρεις μέρες και 3.000 χρόνια ιστορίας στην Αθήνα
Αρχαίοι ζωγράφοι
Με το παιχνίδι «Τα χρώματα της ζωφόρου» οι χρήστες γίνονται αρχαίοι ζωγράφοι. Διαλέγουν τα χρώματα που επιθυμούν από την παλέτα στο κάτω μέρος της οθόνης και επιλέγουν ανάμεσα σε τρεις λίθους (με τις παραστάσεις: Βόδια και οδηγοί, Υδριαφόροι, Θεοί) την περιοχή που θέλουν να χρωματίσουν. Με αυτόν τον τρόπο η ζωφόρος ζωντανεύει με τα χρώματα που επιθυμούν, ενώ ταυτόχρονα μαθαίνουν πληροφορίες σχετικά με τον λίθο που χρωματίζουν.
Τα διαδραστικά ψηφιακά παιχνίδια για τη ζωφόρο του Παρθενώνα είναι διαθέσιμα και στην αγγλική γλώσσα.

Διαδραστικά παιχνίδια
Στο παιχνίδι «Θεός, άνθρωπος, ζώο», μέσα από ψηφιακές κάρτες μνήμης, οι παίκτες γνωρίζουν την ποικιλία των μορφών που απεικονίζονται στη ζωφόρο, παρατηρώντας τον τρόπο που οι καλλιτέχνες ζωντανεύουν τις μορφές και τους δίνουν κίνηση.
Παράλληλα, και για τα δύο παιχνίδια δίνεται εκτυπώσιμο υλικό για το σπίτι και την τάξη. Τα διαδραστικά ψηφιακά παιχνίδια για τη ζωφόρο του Παρθενώνα είναι διαθέσιμα και στην αγγλική γλώσσα.
Η διαδικτυακή εφαρμογή και η ζωφόρος
Στη διαδικτυακή εφαρμογή parthenonfrieze.gr συγκεντρώνεται και υπομνηματίζεται, στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα, φωτογραφικό υλικό όλων των σωζόμενων λίθων της ζωφόρου.
Το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Ηλεκτρονικού Περιεχομένου (ΕΚΤ) ανέπτυξε την εν λόγω διαδικτυακή εφαρμογή, σε συνεργασία με το Μουσείο της Ακρόπολης και την ΥΣΜΑ, αξιοποιώντας φωτογραφικό υλικό και την πολυετή τεκμηριωτική δραστηριότητα του επιστημονικού προσωπικού των δύο φορέων, καθώς και εφαρμόζοντας σύγχρονες τεχνολογίες.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Latest News

Πώς έφτασε στην κορυφή το Minecraft Movie
Η προσαρμογή του βιντεοπαιχνιδιού Minecraft πέτυχε αυτό που ο κινηματογράφος πάντα θέλει: να πουλήσει μπόλικα εισιτήρια και να δελεάσει τους νέους στις αίθουσες

Γιατί το κοινό σνομπάρει τις πρωτότυπες ταινίες του Χόλιγουντ
Το Χόλιγουντ βγάζει νέες ταινίες βασισμένες σε φρέσκες ιδέες οι οποίες βυθίζονται στα ταμεία

Ο Βασιλεύς των Βασιλέων: Το νέο βιβλικό animation κάνει ρεκόρ στο box office
Η απρόσμενη εισπρακτική επιτυχία του ανεξάρτητου animation Βασιλεύς Των Βασιλέων δείχνει ότι η showbiz μπορεί να κερδίσει πολλά επενδύοντας σε προϊόντα θρησκευτικού χαρακτήρα -ειδικά σήμερα

Ο Μούσα και ένα «χρυσό» deal: «Υπογράφει συμβόλαιο για τρία χρόνια με 10.000.000»
Δημοσίευμα από το εξωτερικό κάνει λόγο για αποχώρηση του Μούσα από τη Ρεάλ Μαδρίτης και υπογραφή πλουσιοπάροχου συμβολαίου με τη Dubai BC

H «ηλεκτρική καρέκλα» του Γουόρχολ σε δημοπρασία – Ίσως αγγίξει τα 30 εκατ.
Ο πίνακας του Άντι Γουόρχολ προέρχεται από την πολύτιμη συλλογή των εκλιπόντων Βέλγων καλλιτεχνών Roger Matthys και Hilda Colle.

Τιτανικός: Στο σφυρί το βιολί από την ταινία που «βούλιαξε» τα ταμεία
Ακόμη ένα αντικείμενο από την ταινία-φαινόμενο του Τζέιμς Κάμερον, Τιτανικός, αναμένεται να σπάσει τη μπάνκα

Να παραιτηθεί σκοπεύει ένας στους δύο εργαζόμενους της Gen Z
Τι δείχνει μελέτη της ManpowerGroup

Γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τα δικαιώματα της Formula 1
Η Formula 1 της Liberty Media αναζητά 150 έως 180 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για το ταχέως αναπτυσσόμενο άθλημα

Οι Beatles ζωντανεύουν στην μεγάλη οθόνη
Η επερχόμενη βιογραφική ταινία για τους Beatles αναζωπυρώνει τον ενθουσιασμό και επιβεβαιώνει τη διαχρονική τους γοητεία

Ούτε τον βασικό μισθό ο Κάρολ!
Από τα χρυσά συμβόλαια της Premier League στον βασικό μισθό της Γαλλίας: Η απίθανη πορεία του Άντι Κάρολ