Οι πωλήσεις παιχνιδιών Barbie στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 25% συνολικά για τους μήνες Ιούλιο-Αύγουστο σε σύγκριση με το ίδιο δίμηνο πριν ένα χρόνο, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της εταιρείας έρευνας αγοράς Circana, η οποία παρακολουθεί τα στοιχεία των σημείων λιανικής πώλησης.
Τα στοιχεία της Circana έδειξαν επίσης ότι η Barbie ήταν το Νο. 1 περιουσιακό στοιχείο και το Νο. 1 εμπορικό σήμα ανάπτυξης σε δολάρια στην κατηγορία «κούκλες» στο λιανικό εμπόριο κατά το ίδιο δίμηνο. Η μάρκα Barbie είχε επιπλέον έξι από τα δέκα κορυφαία σε πωλήσεις είδη στην κατηγορία «κούκλες» την ίδια περίοδο.
Η ζήτηση για προϊόντα Barbie μετά τη μεγάλη επιτυχία της ταινίας δεν προκαλεί έκπληξη. Η ταινία «Barbie», της σκηνοθέτιδας Γκρέτα Γκέργουιγκ, σημείωσε το μεγαλύτερο πρώτο Σαββατοκύριακο του 2023 και τώρα είναι η ταινία με τις περισσότερες εισπράξεις στο box office των ΗΠΑ φέτος, αφαιρώντας το στέμμα από το «Super Mario Bros», σύμφωνα με το Bloomberg.
Η Mattel, που σερφάρει στο ροζ κύμα της «Barbie», είπε στους αναλυτές κατά τη διάρκεια της πρόσφατης κλήσης κερδών της ότι η εταιρεία παιχνιδιών έχει μεγάλα σχέδια να επεκτείνει το φαινόμενο Barbie πολύ πέρα από την ταινία. Την 1η Ιουνίου, η εταιρεία κυκλοφόρησε μια νέα συλλογή παιχνιδιών, η οποία περιλάμβανε κούκλες Barbie και Ken ντυμένες σαν τους χαρακτήρες της ταινίας και ένα κουκλόσπιτο αντίγραφο του τριώροφου DreamHouse στην ταινία της Barbie.
Η ταινία
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mattel, Ινόν Κρέιζ, δήλωσε κατά τη διάρκεια της κλήσης ότι το πρώτο κύμα προϊόντων που σχετίζονται με ταινίες είχε εξαντληθεί και ότι η Mattel σχεδιάζει να κυκλοφορήσει περισσότερα προϊόντα για τις γιορτές. Συνολικά, είπε ότι η Mattel έχει κλείσει περισσότερες από 165 συνεργασίες με μάρκες και εμπόρους λιανικής που καλύπτουν τα πάντα, από ρούχα μέχρι κεριά, έπιπλα, μπέργκερ, ζυμαρικά, ακόμη και σούσι εμπνευσμένα από τη Barbie.
Η άνθηση των προϊόντων Barbie της Mattel που ωθείται από την ταινία θα βοηθήσει επίσης να δώσει και στην εταιρεία ώθηση που χρειάζεται στις πωλήσεις αργότερα φέτος, καθώς οι καταναλωτές μειώνουν τις δαπάνες τους για προϊόντα διακριτικής ευχέρειας.
Αν και η Circana δεν παρουσίασε δεδομένα πωλήσεων για τις κούκλες Barbie, ο Κρέιζ είπε ότι οι πωλήσεις κούκλας Barbie αυξάνονταν πολύ πριν από την κυκλοφορία της ταινίας. Ο Κέιζ προσέθεσε είπε ότι είναι σημαντικό να δούμε πώς η Mattel μπορεί να διατηρήσει τη δυναμική της μάρκας Barbie.
Latest News
Η Rolex αυξάνει τις τιμές ρολογιών έως 8% μετά την έκρηξη του χρυσού
Οι αυξήσεις τιμών από τη Rolex μπορεί να είναι ενδεικτικές της ζήτησης για προϊόντα πολυτελείας υψηλής ποιότητα αλλά και του πληθωρισμού
Walmart, Amazon και Costco: Οι μεγάλοι γίνονται μεγαλύτεροι
Η Walmart, η Amazon και η Costco αναπτύσσονται ταχύτερα από το υπόλοιπο λιανικό εμπόριο και επενδύουν για να παραμείνουν μπροστά
«Τσίμπησαν» οι τιμές ακινήτων στη Βρετανία - Πόσο αυξήθηκαν
Τι αποκαλύπτει για τα ακίνητα τα στοιχεία του κλάδου από την Nationwide Building Society
Λαγκάρντ: Ορατός φέτος ο στόχος του 2% για τον πληθωρισμό
Η Λαγκάρντ περιέγραψε το χρονοδιάγραμμα της ΕΚΤ για το 2025 ως μια «μεγάλη και βαριά ατζέντα»
Το body care στα καταστήματα της Sephora οδηγεί την κούρσα της ομορφιάς το 2025
Στα Sephora δίνεται συνέχεια στην τάση του skincare που κατέκλυσε τα social media την προηγούμενη χρονιά
Η Ευρωπαϊκή Ένωση ξεκινά τη νέα χρονιά με δύο μεγάλα προβλήματα
Η Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να βρει λύση για τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας ενώ μπαίνουν σε ισχύ οι αυστηροί κανονισμοί εκπομπών ρύπων
Η viral σοκολάτα και το 2025 - Πώς δημιουργήθηκε η Dubai Chocolate
Φέτος τα Χριστούγεννα, οι λάτρεις της σοκολάτας τρελαίνονται με τη Dubai Chocolate - Μπορεί όμως οποιοσδήποτε να χρησιμοποιεί τον όρο «σοκολάτα Ντουμπάι» για τα προϊόντα του;
Εκτοξεύτηκε η ανάπτυξη στην Σιγκαπούρη, αλλά ο πρωθυπουργός επισημαίνει παγκόσμιους κινδύνους
Η Σιγκαπούρη ξεπέρασε της προσδοκίες για ανάπτυξη, αλλά ο πρωθυπουργός δεν θέλει εφησυχασμό
Το μεγάλο στοίχημα της Ευρώπης για το φυσικό αέριο το 2025 - Καμπανάκι από την Παγκόσμια Τράπεζα
Ράλι 29% για τις τιμές TTF φέτος - Καμπανάκι για τις τιμές στην Ευρώπη από την Παγκόσμια Τράπεζα
Πλήγμα για τον Όρμπαν - Η Ουγγαρία χάνει κονδύλια 1 δισ. από την ΕΕ
Οι Βρυξέλλες είχαν ενεργοποιήσει την άνοιξη του 2022 τον μηχανισμό της συμμόρφωσης επιδιώκοντας να πιέσουν την Ουγγαρία