Υπό κράτηση έχουν θέσει οι αστυνομικές αρχές της νότιας Κίνας κάποιους εργαζόμενους στο τμήμα διαχείρισης περιουσίας του ομίλου Evergrande, το τελευταίο επεισόδιο στη σωρεία των προβλημάτων που ταλανίζουν τον κολοσσό στην αγορά ακινήτων.
Κίνα: Η άνοδος και η πτώση της Evergrande – Πώς προκλήθηκε η κρίση στον τομέα ακινήτων
«Πρόσφατα, τα όργανα δημόσιας ασφάλειας έλαβαν ποινικά αναγκαστικά μέτρα κατά του Ντου Λιανγκ και άλλων υπόπτων στην Evergrande Financial Wealth Management Co.», ανέφερε η αστυνομία της πόλης Σενζέν στην ανακοίνωσή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το βράδυ του Σαββάτου.
Κατά τη διάρκεια διαμαρτυριών των δυσαρεστημένων επενδυτών στην έδρα της Evergrande στη Σενζέν το 2021, ο Ντου Λιανγκ υποδείχθηκε από το προσωπικό ως γενικός διευθυντής και νόμιμος εκπρόσωπος του τμήματος διαχείρισης περιουσίας της εταιρείας.
Το Reuters δεν μπόρεσε να επιβεβαιώσει αν ο Ντου ήταν μεταξύ των συλληφθέντων, ενώ η ανακοίνωση της αστυνομίας δεν διευκρίνισε τον αριθμό των συλληφθέντων, τις κατηγορίες ή την ημερομηνία που τέθηκαν υπό κράτηση.
Η αστυνομία δήλωσε ότι η έρευνα σχετικά με τη μονάδα οικονομικής διαχείρισης βρίσκεται σε εξέλιξη και κάλεσε τους επενδυτές να αναφέρουν τυχόν περαιτέρω οικονομικά εγκλήματα.
Η Evergrande που είναι η πιο υπερχρεωμένη κατασκευαστική εταιρεία στον κόσμο, βρίσκεται στο επίκεντρο της κρίσης στον κλάδο των ακινήτων της Κίνας, όπου από τα τέλη του 2021 παρατηρείται μια σειρά από αθετήσεις στην εξυπηρέτηση χρέους, η οποία επιβραδύνει την ανάπτυξη της δεύτερης μεγαλύτερης οικονομίας του κόσμου.
Ο όμιλος, ο οποίος βρίσκεται επί του παρόντος σε μια παρατεταμένη αναδιάρθρωση χρέους που τον έχει οδηγήσει στην εκποίηση μιας σειράς περιουσιακών στοιχείων, δήλωσε την περασμένη Παρασκευή ότι μετατόπισε τη λήψη απόφασης για την υπεράκτια αναδιάρθρωση χρέους από τον Σεπτέμβριο στον επόμενο μήνα.
Οι μετοχές της Evergrande έως τα τέλη Αυγούστου, βρίσκονταν σε καθεστώς αναστολής διαπραγμάτευσης για 17 μήνες.
Την περασμένη Πέμπτη, ο οίκος αξιολόγησης Moody’s υποβάθμισε τις προοπτικές για τον κλάδο των ακινήτων της Κίνας σε αρνητικές από σταθερές, επικαλούμενη οικονομικές προκλήσεις που όπως υποστήριξε θα εξασθενήσουν τις πωλήσεις παρά την κυβερνητική στήριξη.
Latest News
Αλουμίνιο και LNG στο επόμενο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας - Τι μελετούν οι Βρυξέλλες
Η Ευρωπαϊκή Ένωση μελετά νέο πακέτο με κυρώσεις κατά της Μόσχας που θα στοχεύουν στην ενεργειακή της βιομηχανία
Πώς η Ταϊλάνδη μετατρέπεται σε πόλο έλξης παγκόσμιων επενδύσεων
Η Ταϊλάνδη έχει δηλώσει ότι διερευνά την προσφορά νέων κινήτρων για να προσελκύσει παγκόσμιες εταιρείες
H εκστρατεία των 30 δισ. για απαλλαγή των social media από τον έλεγχο των δισεκατομμυριούχων
Ηγέτες της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός πρώτου επενδυτή στο Facebook, ξεκινούν μια καμπάνια για ανεξάρτητα soial media.
Όλα τα Walmart είναι... μπλε - Γιατί προχώρησε σε rebranding
Η Walmart κατάφερε να εξελιχθεί και στο θέμα της εικόνας της - Η πρώτη διαδικασία rebranding εδώ και δύο δεκαετίες
Πώς η ΑΙ αυξάνει την χρήση του φυσικού αερίου
Οι κλιματικοί στόχοι κινδυνεύουν καθώς η Big Tech στρέφεται στο φυσικό αέριο για να τροφοδοτήσει τη ζήτηση ενέργειας
Οι θεριακλήδες της Κίνας και τα φορολογικά έσοδα του Σι Τζινπίνγκ
Το 7% των εσόδων της κεντρικής κυβέρνησης προέρχονται από την φορολόγηση της China National Tobacco Corporation, η οποία κατέχει το μονοπώλιο καπνού
Οι «χρησμοί» του πανίσχυρου CEO της BofA για το 2025 - Τραμπ, τράπεζες και κλίμα
Ο CEO της BofA, Μπράιαν Μόινιχαν, έχει αναδειχθεί σε μια ήρεμη δύναμη της Wall Street
Γιατί η ισορροπία δυνάμεων στην αγορά εργασίας γέρνει και πάλι προς τα αφεντικά
Με την αγορά εργασίας λιγότερο σφιχτή, οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν εντολές επιστροφής στο γραφείο, μικρότερα μπόνους και όχι άλλες ημέρες ασθενείας για κατοικίδια
Μια νέα Berkshire Hathaway του Warren Buffett θέλει να «χτίσει» ο Bill Ackman
Πολλοί οπαδοί του Ackman περίμεναν εδώ και καιρό ότι είτε θα συγχωνεύσει το hedge fund του με την Howard Hughes ή απλώς θα το αποκτήσει
Ο νέος πονοκέφαλος στις αεροπορικές εταιρείες - Ψάχνουν και δεν βρίσκουν αεροπλάνα
Έρευνα της PwC αποκαλύπτει ότι η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια ξεπερνά τη δυνατότητα των αερομεταφορέων να αυξήσουν τον στόλο τους