· Μόνο… σαμπάνιες δεν άνοιξαν, όπως μαθαίνουμε στον κλάδο της βραχυχρόνιας μίσθωσης με τις εξαγγελίες Μητσοτάκη.
· Και αυτό γιατί δεν μπήκαν κανένας περιορισμός στους χρόνους μίσθωσης και στις περιοχές. Όπως ακούγονταν και γράφονταν μέχρι σήμερα.
· Η επιβολή του ΦΠΑ, όπως λένε άνθρωποι του κλάδου ήταν αναμενόμενη και δεν αποτελεί έκπληξη.
· Επιπρόσθετα, θεωρούν «δωράκι» το γεγονός πως ο ΦΠΑ θα επιβάλλεται για όσους διαχειρίζονται τρία ακίνητα και πάνω και όχι τυφλά σε όλους.
· Η κυβέρνηση, επισημαίνουν, αναγνώρισε την τεράστια συμβολή του κλάδου όχι μόνο στον τουρισμό αλλά και στην οικονομία.
· Κάτι που συμμερίζονται και οι επαγγελματίες σε τουριστικά μέρη, οι οποίοι βλέπουν τα οφέλη του Airbnb στις τοπικές κοινωνίες.
· Όσο και αν γκρινιάζουν οι ξενοδόχοι…
———————
Ποιος θα πληρώσει το μάρμαρο… των πράσινων προϊόντων
· Δεν υπάρχει μεγάλη εταιρεία ειδικά στον χώρο των τροφίμων και ποτών που να αγνοεί το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα.
· Τουναντίον. Η φιλοσοφία των περισσότερων εστιάζει στο πως να φτιάξουν προϊόντα που να είναι όσο πιο… «πράσινα» γίνεται.
· Με άλλα λόγια που να είναι φιλικά στο περιβάλλον.
· Ενδεικτικά αναφέρουμε την τελευταία καινοτομίας της Coca Cola HBC, η οποία λάνσαρε περιτύλιγμα από χαρτόνι σε πολυσυσκευασίες αναψυκτικών.
· Λέγεται πως ο συγκεκριμένος νέος τύπος χαρτονιού θα μπορούσε να σηματοδοτήσει το τέλος στις πλαστικές μεμβράνες πολλαπλής συσκευασίας.
· Το θέμα είναι, όπως λένε στην πιάτσα, όλες αυτές τις καινοτομίες να μην καταλήξει να τις πληρώσει ο καταναλωτής με αυξημένες τιμές.
· Ειδικά σε μια εποχή που η ακρίβεια σαρώνει και τα εισοδήματα πιέζονται ασφυκτικά…
—————–
Κίνητρα για την αναστροφή του brain drain
· Μόνο με κίνητρα, φορολογικού κυρίως χαρακτήρα εκτιμάται πως μπορεί να λυθεί το πρόβλημα του brain drain.
· Και φυσικά να καλυφθούν οι τεράστιες ελλείψεις προσωπικού που υπάρχουν σήμερα σε πολλούς κλάδους της οικονομίας.
· Στο θέμα αναφέρθηκε και ο εκπρόσωπος Τύπου της Intrakat, Γιώργος Τσαπρούνης μιλώντας στο OT Forum που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 87ης ΔΕΘ.
· Ο κ. Τσαπρούνης ανέφερε πως αυτή τη στιγμή στον κλάδο των κατασκευών λείπουν πάνω από 10.000 εργαζόμενοι.
· Για να επιλυθεί το πρόβλημα, όπως είπε, πέρα από φορολογικά κίνητρα πρέπει να γίνουν διακρατικές συμφωνίες για την εισαγωγή εργαζομένων από τρίτες χώρες.
· Όλοι στον κατασκευαστικό κλάδο συμφωνούν πως έργα υπάρχουν αρκετά, χέρια για να κάνουν δεν υπάρχουν…