Σε συνεργασία με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία προχωρά η Μικροζυθοποιία Κυκλάδων με αντικείμενο την αποκλειστική διανομή όλων των ζύθων της. Στόχος της νέας αυτής συνεργασίας για την τηνιακή μικροζυθοποιία, είναι η διεύρυνση της διανομής της και η περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της ΝΗΣΟΣ, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Δέκα χρόνια μετά το εμπορικό τους λανσάρισμα, οι γεννημένες στην Τήνο και βραβευμένες με 23 διεθνή βραβεία μπύρες ΝΗΣΟΣ, θα διανέμονται αποκλειστικά από το δίκτυο της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, εταιρείας μεταξύ των ηγέτιδων δυνάμεων του κλάδου.
«Μεγάλο βήμα»
Ο κ. Αλέξανδρος Κουρής, ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Μικροζυθοποιίας Κυκλάδων στην Τήνο, δήλωσε σχετικά: «Κάνουμε το μεγάλο βήμα, για να φτάσουμε πιο κοντά στον κόσμο που αγαπά τις μπύρες ΝΗΣΟΣ, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς. Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία είναι ο στιβαρός και αξιόπιστος συνεργάτης, που μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την πρόσβαση της ΝΗΣΟΣ στην αγορά, έχοντας γνώση του κλάδου και κυρίως εκτιμώντας και αναγνωρίζοντας τις προοπτικές της ΝΗΣΟΣ, ενώ η μικρή της παρουσία στο μετοχικό μας σχήμα καθιστά την εμπορική μας συνεργασία εμπράκτως ισχυρή και μακροπρόθεσμη».
Ο κ. Henrik Fredvig, Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για αυτήν τη νέα εμπορική συνεργασία, με προοπτικές σε βάθος χρόνου, γεγονός που εδραιώνεται και από τη μειοψηφική συμμετοχή μας στη Μικροζυθοποιία Κυκλάδων στην Τήνο. Στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία στηρίζουμε στην πράξη και με συνέπεια εγχώρια εγχειρήματα, μέσα από τα οποία προκύπτουν ποιοτικά προϊόντα, που μπορούν να αποτελέσουν επιλογές αξίας για τους καταναλωτές και τους πελάτες μας. Η ΝΗΣΟΣ αποτελεί για εμάς μία συνεργασία, που θα συμβάλει ενεργά στην προσπάθεια καθιέρωσης της κουλτούρας μπύρας στη χώρα μας, μέσα από τη διεύρυνση του αποτυπώματος ενός ξεχωριστού brand, με ιδιαίτερη φιλοσοφία και όραμα, που έχει αγαπηθεί από τους καταναλωτές και σίγουρα του αξίζει να διευρύνει τους ορίζοντές του».
Το χαρτοφυλάκιο
Το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της ΝΗΣΟΣ αποτελείται από τις: ΝΗΣΟΣ Greek Island Pilsner, ΝΗΣΟΣ All Day, ΝΗΣΟΣ Θολή, ΝΗΣΟΣ 7 Μποφόρ, ΝΗΣΟΣ APOCALYΨΗ και ΝΗΣΟΣ Pure Lager. Η συνεργασία, αφορά στην αποκλειστική διανομή, τόσο στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας όσο και στο εξωτερικό, σε αγορές όπου δραστηριοποιείται η Ολυμπιακή Ζυθοποιία μέσω της εξαγωγικής της δραστηριότητας.
Latest News
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%
Μειώνει τις...αυξήσεις και η Generali: Υψηλότερα 6,9% τα ασφάλιστρα υγείας το 2025
Η Generali σημειώνει πως οι αυξήσεις τίθενται σε ισχύ από την 01.01.2025 και έως το τέλος του τρέχοντος έτους
«Ψαλιδίζει» τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας η Eurolife
Η μείωση αναμένεται να φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία Eurolife
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό