Σε σημαντική επέκταση των επενδύσεών της σε θεματικά πάρκα και κρουαζιέρες, ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει η Disney.

Ειδικότερα, μέσα στα επόμενα 10 χρόνια, θα διαθέσει 60 δισεκατομμύρια δολάρια στο τμήμα της Disney Parks, Experiences and Products, σύμφωνα με κατάθεση της εταιρείας στην αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς (SEC) που συνέπεσε με τη σύνοδο κορυφής των επενδυτών της αυτή την εβδομάδα. Πρόκειται για ένα ποσό διπλάσιο σε σύγκριση με ό,τι ξόδεψε στην τελευταία δεκαετία.

O Iνδός δισεκατομμυριούχος που νίκησε την Disney

Η επένδυση έρχεται σε μια εποχή που η εταιρεία αντιμετωπίζει προκλήσεις εσόδων στις υπηρεσίες streaming, και στα asset που αφορούν στην παραγωγή ταινιών και τηλεοπτικών παραγωγών — σχεδόν παντού, εκτός από τα διεθνή θεματικά πάρκα της.

Ισχυρή μηχανή ανάπτυξης

Τα πάρκα είναι μια ισχυρή μηχανή ανάπτυξης για την εταιρεία, η οποία εκτιμά ότι η ανάπτυξη του τομέα αυτού θα την βοηθήσει να προσεγγίσει ένα πλήθος θαυμαστών της Disney που δεν είναι ακόμα επισκέπτες. Αλλά ο ανταγωνισμός είναι έντονος και οι θαυμαστές μπορεί να γίνονται ανυπόμονοι με αυτό που θεωρούν ως απογοητευτικά αργή στρατηγική για τα πάρκα της Disney.

Το Universal Epic Universe της NBCUniversal πρόκειται να ανοίξει στο Ορλάντο της Φλόριντα το 2025. Το θεματικό πάρκο, που ανακοινώθηκε το 2019, πρόκειται να περιλαμβάνει εστιατόρια, ξενοδοχεία και, φυσικά, rides. Θα γίνει το τρίτο θεματικό πάρκο στο Universal Orlando Resort, εντείνοντας τον ανταγωνισμό με τα τέσσερα θεματικά πάρκα του Walt Disney World.

Με το πολυαναμενόμενο πάρκο υπό κατασκευή, το ασαφές 10ετές σχέδιο της Disney φαντάζει αδιανόητο, σημείωσε η Alicia Stella, η οποία διευθύνει το blog θεματικού πάρκου Orlando Park Stop.

«Ειδικά εδώ στο Ορλάντο, νομίζω ότι πολλοί λάτρεις των θεματικών πάρκων είναι ενθουσιασμένοι για το νέο πάρκο της Universal», είπε. Με τη Disney, οι θαυμαστές αναρωτιούνται, «πότε θα δούμε κάτι νέο; Θα είναι πέντε χρόνια, έξι χρόνια από τώρα;»

Η ανακοίνωση απέτυχε επίσης να εντυπωσιάσει τη Wall Street. Η Disney υποχώρησε περίπου 3% κατά τις ώρες διαπραγμάτευσης την Τρίτη.

Πρόβλημα

Η Disney ανακοίνωσε επίσης ότι επικεντρώνεται στην «επέκταση και ενίσχυση» των θεματικών πάρκων της, στις ΗΠΑ και διεθνώς, μαζί με τις γραμμές κρουαζιέρας της.

Η εταιρεία διαθέτει «πάνω από 1.000 στρέμματα γης για πιθανή μελλοντική ανάπτυξη για να επεκτείνει τον χώρο θεματικών πάρκων στις υπάρχουσες τοποθεσίες της».

Ακόμη και όταν ο χώρος είναι περιορισμένος στο αρχικό της θέρετρο στο Anaheim της Καλιφόρνια, η Disney ξεκίνησε ένα πολυετές έργο που ονομάζεται “Disneyland Forward”, σε μια προσπάθειά της να χτίσει περισσότερα αξιοθέατα, εστιατόρια και Mall σε υπάρχοντα τετραγωνικά μέτρα. Ενώ εκπονείται έκθεση περιβαλλοντικών επιπτώσεων, δεν έχουν καθοριστεί συγκεκριμένα σχέδια.

Η Disney βασίζεται στον τεράστιο θησαυρό της πνευματικής ιδιοκτησίας για να κεντρίσει το ενδιαφέρον για τα πάρκα της — και χρησιμοποιεί τα πάρκα για να κάνει τους ανθρώπους να επενδύσουν περισσότερο σε αυτά τα ακίνητα. Εκτός από τους καθιερωμένους χαρακτήρες και τις γνωστές μάρκες της, όπως οι Avengers και το Star Wars, η εταιρεία μπορεί να παρουσιάσει στο μέλλον ταινίες και χαρακτήρες που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί.

«Το Frozen, ένα από τα πιο επιτυχημένα και δημοφιλή franchise κινουμένων σχεδίων όλων των εποχών, θα μπορούσε να έχει παρουσία στο Disneyland Resort», σημείωσε ο Josh D’Amaro, πρόεδρος των Disney Parks, Experiences and Products. «Η Wakanda δεν έχει ακόμη ζωντανέψει. Ο κόσμος της Coco απλώς περιμένει να τον εξερευνήσετε. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες αφήγησης».

Κρουαζιέρες

Οι κρουαζιέρες αποτελούν επίσης έναν επιπλέον «ισχυρό πρεσβευτή του brand», με παγκόσμια εμβέλεια, σύμφωνα με την εταιρεία. Η Disney είχε προαναγγείλει την επέκταση του στόλου των κρουαζιερόπλοιων.

Τα πάρκα ήταν μια επικερδής δραστηριότητα για τη Disney, η οποία εργάζεται για να περιορίσει τις απώλειες, ιδίως στο streaming. Το τμήμα πάρκων συνεχίζει να δημιουργεί ισχυρά κέρδη και ελεύθερες ταμειακές ροές, δήλωσε ο προσωρινός οικονομικός διευθυντής Kevin Lansberry κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των εταιρικών αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου τον Αύγουστο.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Bob Iger είπε, κατά τη διάρκεια της ίδιας συνάντησης, ότι τα πάρκα στην Ασία πάνε «εξαιρετικά καλά», αλλά ότι «είδαμε πιο ήπιες επιδόσεις στο Walt Disney World από το προηγούμενο έτος, μετά τον εξαιρετικά επιτυχημένο εορτασμό της 50ης επετείου μας». Ο Iger πρόσθεσε ότι το «ισχυρό δολάριο αναμένεται να συνεχίσει να μειώνει τις διεθνείς επισκέψεις», στη Φλόριντα, όπου βρίσκεται το θέρετρο. Η Disney βρίσκεται επίσης σε συνεχιζόμενη νομική σύγκρουση με τον κυβερνήτη της Φλόριντα Ρον ΝτεΣάντις.

Οι υψηλότερες τιμές θα μπορούσαν επίσης να αποτρέψουν τους επισκέπτες. Σημειώνεται ότι η Disney World αύξησε ορισμένες τιμές εισιτηρίων δύο φορές πέρυσι.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Plus
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης