Σε ειδική εκδήλωση έγινε η επίσημη παρουσίαση της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ) στο «Κέντρο Επιχειρηματικότητας Κωνσταντίνος Μίχαλος», παρουσία κυβερνητικών και θεσμικών εκπροσώπων.
Το παρών έδωσαν οι Υπουργοί Περιβάλλοντος & Ενέργειας, κ. Θεόδωρος Σκυλακάκης, Ανάπτυξης κ. Κώστας Σκρέκας, Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης, κ. Άδωνις Γεωργιάδης και Κοινωνικής Συνοχής & Οικογένειας, κ. Σοφία Ζαχαράκη.
Η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας συστάθηκε τον Μάιο 2023, με ιδρυτικά μέλη τις μεγαλύτερες αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας με το Διοικητικό Συμβούλιο να αποτελείται από τον κ. Αριστοτέλη Παντελιάδη, Πρόεδρο ΔΣ, τον κ. Ιωάννη Μασούτη, Αντιπρόεδρο ΔΣ, τον κ. Κωνσταντίνο Μαυροειδή, Γραμματέα, τον κ. Νίκο Λαβίδα, Ταμία και τους κ. Λάμπρο Παπακοσμά και κ. Martin Brandenburger, Μέλη. Γενικός Διευθυντής έχει οριστεί ο κ. Απόστολος Πεταλάς.
Ο κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης, Πρόεδρος ΔΣ ΕΣΕ, δήλωσε: «Η Ένωση Σούπερ μάρκετ Ελλάδας εκπροσωπεί μικρές και μεγάλες αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ και φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν Αξιόπιστο και Υπεύθυνο Θεσμικό φορέα του Λιανεμπορίου Τροφίμων, Χρήσιμο στην Ελληνική Κοινωνία, την Οικονομία, τους Καταναλωτές, τη Δημόσια Διοίκηση, τον Κλάδο και τα Μέλη του».
Στη συνέχεια ο κ. Ιωάννης Μασούτης, Αντιπρόεδρος ΔΣ ΕΣΕ, ανέφερε: «Η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας δημιουργήθηκε για να στηρίξει τον κλάδο μας και να διασφαλίσει ένα περιβάλλον νόμιμου, ελεύθερου και υγιούς ανταγωνισμού στον τομέα τροφίμων και καταναλωτικών αγαθών».
Η ΕΣΕ φιλοδοξεί να αποτελέσει έναν ισχυρό φορέα ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. Στόχος της είναι η προώθηση των θέσεων του κλάδου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, μέσα από δράσεις και πρωτοβουλίες για τη στρατηγική ενδυνάμωση του ρόλου του λιανεμπορίου τροφίμων στη χώρα, προς όφελος των καταναλωτών.
Ο κ. Απόστολος Πεταλάς, Γενικός Διευθυντής ΕΣΕ, ανέφερε: «Η θετική ψυχολογία της αγοράς επιδρά σημαντικά στην προοπτική της οικονομίας. Η ΕΣΕ και τα μέλη της σε συνεργασία με τις αρχές και του θεσμικούς φορείς μπορούμε να συμβάλλουμε στη συνεχή βελτίωση της ψυχολογίας και της οικονομίας στη χώρα μας».
Να σημειωθει πως τα ιδρυτικά μέλη της ΕΣΕ είναι Άλφα Βήτα Βασιλόπουλος, Μασούτης, Σκλαβενίτης, Lidl Ελλάς, ΜΕΤΡΟ (My market), Πέντε ΑΕ (Γαλαξίας).
Latest News
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς
«Θετική εξέλιξη ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα» - Η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της σταθερά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα στο 2024, σχολίασε ο ΣΕΒΤ
NN Hellas: Στο 7% η αναπροσαρμογή των ισόβιων προγραμμάτων υγείας
Η NN Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι θα καλύψει την επιβάρυνση που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής
Προκαταρκτική παραγωγή χρυσού 520.293 ουγγιές το 2024 ανακοίνωσε η Eldorado Gold
Η συνολική παραγωγή ήταν σύμφωνη με την πρόβλεψη της Εταιρείας για ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο το 2024
Η επόμενη μέρα της Κάμπος Χίου – Τι σχεδιάζει η οικογένεια Σαράντη
Πού στοχεύει η οικογένεια Σαράντη με την εξαγορά της Κάμπος Χίου - Ποιοι είναι οι πρωταθλητές στους χυμούς ψυγείου – Μέχρι και 50% οι ανατιμήσεις
Το big bang της πανδημίας δεν είχε συνέχεια - Στο 3,1% το μερίδιο του e-grocery [Γραφήματα]
Oι πληθωριστικές πιέσεις υποχώρησαν και η αυξημένη ζήτηση αποτέλεσε τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου, εκτιμά η NielsenIQ
Καραμολέγκος για πυρκαγιά: Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών - Το εργοστάσιο λειτουργεί κανονικά
Εξαρχής, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα που να επηρεάζει την παραγωγική διαδικασία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Καραμολέγκος»
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»
Με Victoria's Secret, Miss Dior και Sol de Janeiro - Ποια αρώματα προτιμούν οι έφηβοι
Από τα body mists της Victoria's Secret και το αειθαλές Miss Dior μέχρι το viral Sol de Janeiro, οι πωλήσεις αρωμάτων «χτυπούν κόκκινο»