Για ένατη εκπαιδευτική χρονιά, το Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ (ΙΝΣΕΤΕ) συνεχίζει να στηρίζει τον επαγγελματία του τουρισμού εισάγοντας μια στοχευμένη, προσβάσιμη και ολιστική σειρά Executive Seminars.
Οι εκπαιδευτικές δράσεις (Executive Seminars) του ΙΝΣΕΤΕ ανταποκρίνονται στις διαρκώς μεταβαλλόμενες εκπαιδευτικές ανάγκες του τομέα με θεματολογίες όπως είναι το μάρκετινγκ, η ηγεσία και οι σύγχρονες μαγειρικές τεχνικές. Επιλέγοντας ανάμεσα σε 7 ειδικά διαμορφωμένες θεματικές ενότητες με συνολικά 61 σεμινάρια, οι συμμετέχοντες αποκτούν και ενισχύουν απαραίτητες δεξιότητες για όλα τα ιεραρχικά επίπεδα των τουριστικών επιχειρήσεων. Η συναισθηματική νοημοσύνη, η καινοτομία, η στρατηγική σκέψη, η συνεργασία και η επικοινωνία αποτελούν δεξιότητες που συγκαταλέγονται στο εκπαιδευτικό περιεχόμενο και ενδυναμώνουν το προφίλ των επαγγελματιών στην αγορά εργασίας.
Μέσα από τα Executive Seminars δίδεται επίσης, έμφαση σε δεξιότητες που προάγουν τη βιώσιμη ανάπτυξη και τον ψηφιακό μετασχηματισμό των τουριστικών επιχειρήσεων όπως έχουν αναγνωριστεί στις πρόσφατες στρατηγικές μελέτες του Ινστιτούτου («Ελληνικός Τουρισμός 2030| Σχέδια Δράσης», «Οι ανάγκες επαγγελματικής κατάρτισης (reskilling/upskilling) του ανθρώπινου δυναμικού στον τουρισμό» και «Ψηφιακός Μετασχηματισμός του Ελληνικού Τουρισμού: Στρατηγικός Οδικός Χάρτης & καλές πρακτικές»).
Εκπαίδευση 9.500 επαγγελματιών
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ΙΝΣΕΤΕ από το 2015 μέχρι σήμερα, με όχημα τα Executive Seminars και τα On Line Executive Seminars, έχει συμβάλει στην εκπαίδευση περίπου 9.500 συμμετεχόντων επαγγελματιών σε πάνω από 250 θεματολογίες, ενώ έχει αποτύπωμα σε 20 περιοχές στην Ελλάδα καλύπτοντας όλες τις περιφέρειες.
Mε αφορμή την έναρξη της νέας εκπαιδευτικής χρονιάς, ο Πρόεδρος του ΙΝΣΕΤΕ, κ. Γιώργος Βερνίκος δήλωσε ότι: «Οι διαρκείς μετασχηματισμοί στην αγορά εργασίας και οι απαιτούμενες αλλαγές στις ικανότητες και δεξιότητες των εργαζομένων στον τομέα επιτάσσουν μια συνεχή προσαρμογή των εκπαιδευτικών δράσεων. Στο Ινστιτούτο εργαζόμαστε συστηματικά σε αυτή κατεύθυνση. Αφενός για να συμβάλλουμε στην ενδυνάμωση των εργαζομένων και αφετέρου για να διατηρήσουμε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του ελληνικού τουρισμού, τον ανθρώπινο παράγοντα».
Το Ινστιτούτο, πέρα από τον σύγχρονο σχεδιασμό και την υλοποίηση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων οn line και δια ζώσης, καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του κόστους παρακολούθησης προσφέροντας με αυτό τον τρόπο στους ενδιαφερόμενους τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν υψηλού επιπέδου επαγγελματική κατάρτιση, όπου κι αν βρίσκονται, με περιορισμένη δαπάνη.
Τα πρώτα 61 Executive Seminars είναι διαθέσιμα για εγγραφές εδώ.
Latest News
Allianz: Απορροφά το 50% των αυξήσεων στα ισόβια συμβόλαια υγείας
Η Allianz αναφέρει ότι περιορίζει τη μέση αύξηση για το 2025, μεσοσταθμικά στο 7% και είναι έτοιμη για διάλογο με τους φορείς
«Θετική εξέλιξη ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα» - Η ανακοίνωση του ΣΕΒΤ
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί το επιστέγασμα της σταθερά πτωτικής πορείας που διαμορφώθηκε σταδιακά μέσα στο 2024, σχολίασε ο ΣΕΒΤ
NN Hellas: Στο 7% η αναπροσαρμογή των ισόβιων προγραμμάτων υγείας
Η NN Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι θα καλύψει την επιβάρυνση που θα προκύψει από τον περιορισμό της αναπροσαρμογής
Προκαταρκτική παραγωγή χρυσού 520.293 ουγγιές το 2024 ανακοίνωσε η Eldorado Gold
Η συνολική παραγωγή ήταν σύμφωνη με την πρόβλεψη της Εταιρείας για ισχυρότερο δεύτερο εξάμηνο το 2024
Η επόμενη μέρα της Κάμπος Χίου – Τι σχεδιάζει η οικογένεια Σαράντη
Πού στοχεύει η οικογένεια Σαράντη με την εξαγορά της Κάμπος Χίου - Ποιοι είναι οι πρωταθλητές στους χυμούς ψυγείου – Μέχρι και 50% οι ανατιμήσεις
Το big bang της πανδημίας δεν είχε συνέχεια - Στο 3,1% το μερίδιο του e-grocery [Γραφήματα]
Oι πληθωριστικές πιέσεις υποχώρησαν και η αυξημένη ζήτηση αποτέλεσε τον σχεδόν αποκλειστικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου, εκτιμά η NielsenIQ
Καραμολέγκος για πυρκαγιά: Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών - Το εργοστάσιο λειτουργεί κανονικά
Εξαρχής, δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα που να επηρεάζει την παραγωγική διαδικασία, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Καραμολέγκος»
Μάχη για το «Σπίτι Μου 2» - Πώς οι τράπεζες δελεάζουν τους δανειολήπτες
Στο 1 δισ. ανέρχονται οι συνολικές χορηγήσεις από το τραπεζικό σύστημα για το Σπίτι Μου 2» - Πόσα χρήματα θα δοθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης
Πώς «έχασε» το φιλέτο των Χριστουγέννων o Mr Jumbo
Τι λέει για τα κέρδη και τον τζίρο της Jumbo ο Απόστολος Βακάκης – Ο λιγότερο εορταστικός Δεκέμβριος και νέες «καταστροφές»
Με Victoria's Secret, Miss Dior και Sol de Janeiro - Ποια αρώματα προτιμούν οι έφηβοι
Από τα body mists της Victoria's Secret και το αειθαλές Miss Dior μέχρι το viral Sol de Janeiro, οι πωλήσεις αρωμάτων «χτυπούν κόκκινο»