Τα επιβατικά αυτοκίνητα με συνδυαστική υποβοήθηση του οδηγού ή όπως είναι γνωστή ως Επίπεδο 2 της αυτόνομης οδήγησης, αντιστοιχούσαν σε ποσοστό 42,4% επί των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων στην Κίνα κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023, σύμφωνα με τον Σιν Γκουμπίν υφυπουργό Βιομηχανίας και Τεχνολογίας της Πληροφορικής.
Η δήλωση για την παρουσίαση των στοιχείων έγινε στη διάρκεια μιας παγκόσμιας διάσκεψης για τα έξυπνα διασυνδεδεμένα οχήματα, 2023 World Intelligent Connected Vehicles Conference που πραγματοποιήθηκε στο Πεκίνο.
Αρχισαν οι… βόλτες με ρομποταξί χωρίς οδηγό στο Πεκίνο
«Μετά από χρόνια συνεχόμενων προσπαθειών, η ανάπτυξη της βιομηχανίας των οχημάτων έξυπνης διασύνδεσης στην Κίνα (ICVs) έχει επιτύχει θετικά αποτελέσματα, ενώ η ζωτικότητα της τεχνολογικής καινοτομίας της έχει ενισχυθεί», πρόσθεσε ο Σιν.
Η Κίνα έχει ένα πλαίσιο κανονισμών για την αυτόνομη οδήγηση οχημάτων σε πέντε επίπεδα από το επίπεδο 0, ως το επίπεδο 5. Το δεύτερο επίπεδο περιλαμβάνει τη συνδυαστική βοήθεια του οδηγού, ενώ το επίπεδο 5 προβλέπει την πλήρη αυτόνομη οδήγηση του οχήματος.
Τα σχέδια των Toyota και Pony.ai για μαζική παραγωγή ρομποτικών ταξί
Σημειώνεται πως η Toyota και ο συνεργάτης της Pony.ai σχεδιάζουν να παράγουν μαζικά ρομποτικά ταξί στην Κίνα, δημιουργώντας φέτος μια επιχείρηση που θα κατασκευάζει αυτοκίνητα που θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης της startup και υπηρεσίες ride-hailing (μίσθωσης δρομολογίων).
Οι δύο εταιρείες και η GAC-Toyota, μια κοινοπραξία μεταξύ της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας και της κινεζικής κρατικής Guangzhou Automobile Group, θα επενδύσουν συνολικά πάνω από 1 δισεκατομμύριο γουάν (140 εκατομμύρια δολάρια), ανέφερε η Pony.ai σε ανακοίνωσή της.
«Αυτό δεν είναι μόνο ένα σημαντικό βήμα για την Toyota να πραγματοποιήσει “διαδοχή και εξέλιξη κινεζικού τύπου”, αλλά και ένα νέο στάδιο στην επιχειρηματική μας συνεργασία με την Pony.ai», δήλωσε ο CEO της Toyota China, Τατσούρο Ουέντα.
Όπως αναφέρει το Reuters, η Toyota έχει επενδύσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια στην Pony.ai από τότε που οι εταιρείες συνεργάστηκαν για πρώτη φορά το 2019.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Pony.ai, Πενγκ Τζουν, δήλωσε ότι η κίνηση αυτή θα υποστηρίξει την ανάπτυξη της βιομηχανίας διασυνδεδεμένων αυτοκινήτων.
Η Κίνα θεωρείται πρωτοπόρος στην ανάπτυξη αυτόνομων αυτοκινήτων και η Pony.ai έχει ξεκινήσει υπηρεσίες ρομποτικών ταξί στο Πεκίνο, τη Σαγκάη, τη Σενζέν και τη Γκουανγκζού. Η εταιρεία διαθέτει επίσης γραφεία στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Latest News
Γιατί ένας γίγαντας των ομολόγων βλέπει ακόμη και άνοδο επιτοκίων από την Fed
Η Pimco είναι σίγουρη για σταθερά επιτόκια στο άμεσο μέλλον, όμως δεν αποκλείει και την άνοδο λόγω πολιτικών του Τραμπ
Η Primark «χάνει τη λάμψη της» - Απογοητευτικές οι πωλήσεις τα Χριστούγεννα
Η μητρική της εταιρεία, ABF, απέδωσε την πτώση της Primark στους επιφυλακτικούς καταναλωτές και τον... κακό καιρό
Να σε κάψω Γιάννη, να σ΄ αλείψω λάδι - Η ανέξοδη υποστήριξη Tesco και Lidl στους βρετανούς αγρότες
Ο εμπορικός διευθυντής της Tesco, δήλωσε ότι το μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ στη Βρετανία «κατανοεί πλήρως» τις ανησυχίες που εγείρονται από «πολλές μικρότερες φάρμες»
Μοιράζουν «χρήμα» και φέτος οι ευρωπαϊκές τράπεζες – Τι βλέπουν UBS, Citigroup
Τι μερίσματα και εξαγορές τίτλων θα ανακοινώσουν οι μεγαλύτερες εισηγμένες ευρωπαϊκές και βρετανικές τράπεζες
Το μεγάλο στοίχημα της Ισπανίας - Γιατί βάζει φρένο στις αγορές ακινήτων από ξένους [γράφημα]
Το ποσοστό του εισοδήματος που δίνουν οι ευρωπαίοι για στέγαση – πρωτιά της Ελλάδας
Γιατί ο Τραμπ κατηγορεί την Bank of America και την JPMorgan
Οι δυο τράπεζες αρνήθηκαν την κατηγορία λέγοντας ότι ακολουθούν το νόμο και τις οδηγίες από τις ρυθμιστικές αρχές
Σε νέα αύξηση των επιτοκίων προχωρά η κεντρική τράπεζα της Ιαπωνίας
Το διοικητικό συμβούλιο της κεντρικής τράπεζας στην Ιαπωνία είναι πιθανό να αυξήσει τα βραχυπρόθεσμα επιτόκια στο 0,5% από 0,25%
«Καμπάνα» στην PayPal από την Νέα Υόρκη για αποτυχίες στον κυβερνοχώρο
Πρόστιμο 2 εκατομμυρίων δολαρίων καλείται να πληρώσει η PayPal στην πολιτεία της Νέας Υόρκης για αστοχίες στον κυβερνοχώρο
Ο Ρούμπιο πάει Παναμά, ο Τραμπ μεθοδεύει «επιστροφή» της διώρυγας
Ο Ρούμπιο αναμένεται να αναχωρήσει στις 31 Ιανουαρίου και να ταξιδέψει την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου
Οι απαιτήσεις - στόχοι της ΕΕ θα στοιχίσουν 1,5 δισ. στη Volkswagen
Μεγάλο το κόστος για τη VW απο την εφαρμογή των κλιματικών στόχων της ΕΕ